Pics?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet dat je ondertussen nu huilend achter je toetsenbord zit.
Overal in ONZ! natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef zarGon het volgende:
Geef je hier eigenlijk toe dat het wel gebruikt kan worden, overal?
Mag de foto bewerkt worden?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Overal in ONZ! natuurlijk.
Behalve buiten ONZ want dan is het bagger hé![]()
Ja, nou ja het was geen gekwijl. Het was tegen de policy in(jeweet wel waaraan jij je niet aan kan houden. Als moderator)quote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Dude even serieus
eerst kwijl je de hele boel bij elkaar " haal mn foto weg , anders haal ik remlof " dit en dat. Tóen begon iedereen je er op te wijzen dat je een lamzak was omdat je Piovan uitlachte en zelf niet je foto op Fok! wou hebben en nu doe je stoer?
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja, nou ja het was geen gekwijl. Het was tegen de policy in(jeweet wel waaraan jij je niet aan kan houden. Als moderator)
Dat terzijde, die foto boeit me geen fuck, maar hij werd wel overal weg gehaald en ik kreeg lekker mijn aandacht op een kinderlijke manier.![]()
Ja boem-dikke, je hebt je niet netjes gedragen in het topic waarin Piovan afscheid nam in GC.quote:
Was een tijdje terug!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef Reneuh het volgende:
Ah nu laden de pics ook. Dat ziet er inderdaad ernstig fout uit. Het gebash heb ik dan gemist
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja boem-dikke, je hebt je niet netjes gedragen in het topic waarin Piovan afscheid nam in GC.
Ook daarover heb ik contact gehad met een admin, die was ook van mening dat jij je beter had kunnen opstellen toen.
Maarja jij notabene koos mij als ''doelwit'' om te pesten, toen ik je nauwdrukkelijk vroeg het niet te doen. Deed je het!
Tjah, face it... het was een test
quote:
I couldn't care lessquote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja! Maak er een topic over zou ik zeggen![]()
Wat loop je stoer te doen dan kutnoobquote:Op woensdag 11 april 2007 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
I couldn't care less
Hoezo vraag je nu eigenlijk aandacht?
pot . . . ketel . . .quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wat loop je stoer te doen dan kutnoob![]()
dat had piovan eerst precies hetzelfde ... eerst werd 'ie er boos over ... en later opende hij er zelf ook eenzelfde topic als dit over zijn eigen foto.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef miodzio het volgende:
Eerst al die moeite doen en elke foto melden bij een mod en dan dit.
quote:Hey Murp.
De afgelopen dagen heb je al redelijk wat heen en weer gemaild en gePMd over foto's van Kopieermachine.
Dat eindigt met deze mail. KM heeft dit geprobeerd naar alle redelijkheid op te lossen, maar jij blijft provoceren met die foto. Zojuist weer.
Als jij een foto van KM of een andere willekeurige gebruiker nog één keer post met het doel om iemand af te zeiken of op wat voor negatieve manier dan ook, dan vlieg je een tijdje van het forum.
Kusjes,
NJ.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |