Pics?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet dat je ondertussen nu huilend achter je toetsenbord zit.
Overal in ONZ! natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef zarGon het volgende:
Geef je hier eigenlijk toe dat het wel gebruikt kan worden, overal?
Mag de foto bewerkt worden?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Overal in ONZ! natuurlijk.
Behalve buiten ONZ want dan is het bagger hé![]()
Ja, nou ja het was geen gekwijl. Het was tegen de policy in(jeweet wel waaraan jij je niet aan kan houden. Als moderator)quote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Dude even serieus
eerst kwijl je de hele boel bij elkaar " haal mn foto weg , anders haal ik remlof " dit en dat. Tóen begon iedereen je er op te wijzen dat je een lamzak was omdat je Piovan uitlachte en zelf niet je foto op Fok! wou hebben en nu doe je stoer?
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja, nou ja het was geen gekwijl. Het was tegen de policy in(jeweet wel waaraan jij je niet aan kan houden. Als moderator)
Dat terzijde, die foto boeit me geen fuck, maar hij werd wel overal weg gehaald en ik kreeg lekker mijn aandacht op een kinderlijke manier.![]()
Ja boem-dikke, je hebt je niet netjes gedragen in het topic waarin Piovan afscheid nam in GC.quote:
Was een tijdje terug!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef Reneuh het volgende:
Ah nu laden de pics ook. Dat ziet er inderdaad ernstig fout uit. Het gebash heb ik dan gemist
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja boem-dikke, je hebt je niet netjes gedragen in het topic waarin Piovan afscheid nam in GC.
Ook daarover heb ik contact gehad met een admin, die was ook van mening dat jij je beter had kunnen opstellen toen.
Maarja jij notabene koos mij als ''doelwit'' om te pesten, toen ik je nauwdrukkelijk vroeg het niet te doen. Deed je het!
Tjah, face it... het was een test
quote:
I couldn't care lessquote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja! Maak er een topic over zou ik zeggen![]()
Wat loop je stoer te doen dan kutnoobquote:Op woensdag 11 april 2007 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
I couldn't care less
Hoezo vraag je nu eigenlijk aandacht?
pot . . . ketel . . .quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wat loop je stoer te doen dan kutnoob![]()
dat had piovan eerst precies hetzelfde ... eerst werd 'ie er boos over ... en later opende hij er zelf ook eenzelfde topic als dit over zijn eigen foto.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef miodzio het volgende:
Eerst al die moeite doen en elke foto melden bij een mod en dan dit.
quote:Hey Murp.
De afgelopen dagen heb je al redelijk wat heen en weer gemaild en gePMd over foto's van Kopieermachine.
Dat eindigt met deze mail. KM heeft dit geprobeerd naar alle redelijkheid op te lossen, maar jij blijft provoceren met die foto. Zojuist weer.
Als jij een foto van KM of een andere willekeurige gebruiker nog één keer post met het doel om iemand af te zeiken of op wat voor negatieve manier dan ook, dan vlieg je een tijdje van het forum.
Kusjes,
NJ.
Noob?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wat loop je stoer te doen dan kutnoob![]()
* immortalsean checkt da fotoboek!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef murp het volgende:
eindelijk goed :@
| 1 |
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:28 schreef immortalsean het volgende:
[..]
* immortalsean checkt da fotoboek!
[ code verwijderd ]
hmm....
...neuken?
Dat kon vanaf het begin al. Jij bent tenminste niet hypocriet en bekrompen bezig. 14.gifquote:Op woensdag 11 april 2007 21:02 schreef WurM het volgende:
Jullie mogen mij ook bashen met die foto waar ik als roze goth op sta
Jij wel hé.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kon vanaf het begin al. Jij bent tenminste niet hypocriet en bekrompen bezig. 14.gif
You mist a hell lotta crying:quote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef miodzio het volgende:
[..]
Is dat serieus? mja dat werkt natuurlijk niet als k-m hem opeens weer zelf gaat posten
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Die foto dient niet te worden gepost!![]()
Ik neem aan dat je dat nu weet, en je duidelijk is. Ik heb er bezwaar tegen.
Mocht je hem toch nog posten terwijl je weet dat ik niet wil dat hij gepost wordt. Dan zoek ik hulp bij de ''hogere sfeer''
Verhaal duidelijk? NIET posten dus!![]()
Aan je fobo te zien ben je in elke foto gay?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef KopieerMachine het volgende:
Ja gek!
Jullie weten tok, die foto waarin ik gay ben?
...
whaha ben je bang?quote:
Gelukkig heb je slechte ogenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien ben je in elke foto gay?![]()
Zeg ik net.quote:
Ik pest geen mensen die geestelijk gehandicapt zijn. Of jij daar bij hoort mag je zelf weten.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:34 schreef KopieerMachine het volgende:
En wat wou je doen zarGon? Wou je me foto posten om me te pesten?
Doe maar![]()
![]()
Ik ben onraakbaar vuile homofiel![]()
Omdat je een trieste lul bent.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef zarGon het volgende:
Waarom zou ik een mede-fokker willen pesten.
Zandbaknivo.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:37 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
whaha ben je bang?
Jongen, wat boeit die modjes enzo het nog nu ik dit topic open?
KOM gek pest me please post die kutfoto dan, ik neuk je up.
Ow? Wanneer ben ik dat geweest dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Omdat je een trieste lul bent.
Niveau.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zandbaknivo.
Ga alsjeblieft ergens anders aandacht vragen.
Mooie zandbaknivo-reactie. Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Niveau.
Mooi leerwoord voor je.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooie zandbaknivo-reactie. Ik bedoel maar.
Ach ja, anders ga je mijn vraag even beantwoorden.
Vanaf je geboorte.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ow? Wanneer ben ik dat geweest dan?
Die mods zitten daar inderdaad bovenop. We zullen guerillatechnieken moeten gebruiken om te blijven slowchatten. Ik ga studeren trouwens, laterrr.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey man dit is de neiuwe gitaristentopic slowtjet![]()
Gast. Wil je nog serieus een discussie aangaan met wat er allemaal is gebeurd de afgelopen weken of ga je nu cliche zinnen gebruiken om mij belachelijk te maken.quote:
Neen, neen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey man dit is de neiuwe gitaristentopic slowtjet![]()
HIJ JAT MIJN CAREMETER?!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noob?
en btw:
Caremeter:
0,0----------------------------------100
[.]---------------------------------------||
[(c) afwazig]
studeren is voor mietjes gekquote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Die mods zitten daar inderdaad bovenop. We zullen guerillatechnieken moeten gebruiken om te blijven slowchatten. Ik ga studeren trouwens, laterrr.
Ik weet al genoeg over je kleuterniveau.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast. Wil je nog serieus een discussie aangaan met wat er allemaal is gebeurd de afgelopen weken of ga je nu cliche zinnen gebruiken om mij belachelijk te maken.
Zoek dekking. Hij komt achter je aan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Omfg, wat ben je toch een triest mannetje
quote:
Als je wil pronken met je kennis van de Nederlandse taal, doe het dan wel goed svp.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg over je kleuterniveau.
Beetje ''dreigen'' om de foto te gaan posten zegt al genoeg.
De naiëve gedachte die jou betrok dat het mij zou intresseren en mij met opzet wou kwetsen. Dat is al best min.
Ik heb helemaal niet gedreigd. Ik liet je even zien hoe hypocriet jij was. Lees dat topic nog maar eens door en kijk maar hoe lang je erover deed om mijn dreiging te begrijpen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg over je kleuterniveau.
Beetje ''dreigen'' om de foto te gaan posten zegt al genoeg.
De naiëve gedachte die jou betrok dat het mij zou intresseren en mij met opzet wou kwetsen. Dat is al best min.
HIj wil laten zien dat ie tegen een stootje kan. Nadat ie heeft zitten huilen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat probeer je eigenlijk te bereiken met dit topic
serieuze vraag !
Diep van binnen was gekwetstquote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef KopieerMachine het volgende:
Huishoudelijke mededeling:
Ik heb tot op heden nog geen traantje weg gepinkt.
Ach het lijkt me wel duidelijk, die foto boeit me geen fuck.
Ik laat er een slotje op gooien
Gr.![]()
Insert quotes.quote:Ach het lijkt me wel duidelijk, die foto boeit me geen fuck.
In ONZ + modificaties aanbrengen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Het boeit je wel degelijk.
Dit betekent natuurlijk dat we de foto weer mogen posten? ^^
Ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Het boeit je wel degelijk.
Dit betekent natuurlijk dat we de foto weer mogen posten? ^^
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |