ZIT JE WEER KUT TEGEN ME TE DOEN?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
een topic over/van KM is per definitie een kuttopic
Je hoeft ook niet altijd op alles te happen hoor KMquote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ZIT JE WEER KUT TEGEN ME TE DOEN?
waarom doe je dat nou altijd?![]()
Soms doet Adelante lief, en soms zit hij me emotioneel de grond in te stappen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hooeft ook niet altijd op alles te happen hoor KM
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het de policy niet overschreidt en het mag van KM is het ok.
Maar als het een kuttopic is gaat het natuurlijk wel gewoon op slot
Ik heb iets beters voor je.. Remlof even gepm'tquote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen PM, zarGon zal wel geen topic willen openen.
![]()
Verklaar je nader....quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb iets beters voor je.. Remlof even gepm't
Denk niet dat doodsverwensing mag
Het mag niet van remlof.quote:
whehe er was vandaag een film op tv met iemand die sprekend op jou leek......quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef Maisnon het volgende:
echt hé, al dat gejank, en nu ineens weer om aandacht zeurensorry KM, je wint de kansloze user van de maand award.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:06 schreef rulerofdeath het volgende:
zoek de verschillen:
[afbeelding][afbeelding]kutkick, dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Zo snel komt ie er niet vanaf.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
KM is op dit moment eigenlijk het slimst van allemaal. Als hij zegt dat hij die foto niet wil zien, posten jullie hem allemaal. Als hij zegt dat het hem geen fuck boeit, is de lol ervan af.
Middelbare school psychologie: Als je broek nat is van bv je handen wassen en je ontkent dat je in je broek gepist hebt, lacht iedereen. Als je zegt dat je jezelf "goed hebt bezeikt" reageert niemand.
Ervaring![]()
Wat zet je mijn foto. Ik wil dat je het nu weghaalt. Ik stap anders naar de hoge heren. Remlof enzo, dus wees maar bang.quote:
NUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 12 april 2007 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zet je mijn foto. Ik wil dat je het nu weghaalt. Ik stap anders naar de hoge heren. Remlof enzo, dus wees maar bang.
quote:
uhuquote:Op donderdag 12 april 2007 13:27 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
![]()
Maar kwas verliefd op jou![]()
![]()
Zware kater op die foto btw, valt af te lezen aan het gezicht![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:41 schreef murp het volgende:
[..]
als ik m weg moet halen, dan haal ik m wel weg![]()
Bedankt dat je me slim vind.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
KM is op dit moment eigenlijk het slimst van allemaal. Als hij zegt dat hij die foto niet wil zien, posten jullie hem allemaal. Als hij zegt dat het hem geen fuck boeit, is de lol ervan af.
Middelbare school psychologie: Als je broek nat is van bv je handen wassen en je ontkent dat je in je broek gepist hebt, lacht iedereen. Als je zegt dat je jezelf "goed hebt bezeikt" reageert niemand.
Ervaring![]()
Neee niet doen,bashtopic = slotje. for surequote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef zarGon het volgende:
Zie posts boven jouw post.
jankhuiliequote:Op donderdag 12 april 2007 14:33 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Neee niet doen,bashtopic = slotje. for sure
bash ? Sommige mensen kunnen ermee omgaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:33 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Neee niet doen,bashtopic = slotje. for sure
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
bash ? Sommige mensen kunnen ermee omgaan.
Dat was mijn punt. Die openen later geen topics.
Lekker tochquote:Op donderdag 12 april 2007 15:00 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Murp's fotosoep van mij ligt nu onderhand bij vijf mensen in hun msn ontvangen bestanden![]()
gooi het maar op tafelquote:Op donderdag 12 april 2007 16:25 schreef Cahir het volgende:
mag ik die PM weer posten? aangezien die foto nu toch "legaal" is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |