Maar zometeen het toetje van Amandaquote:Op woensdag 11 april 2007 20:12 schreef Kinga het volgende:
Tot nu toe, was alles bagger.
Vandaar dat ik nu bordje A voor me heb.....quote:Op woensdag 11 april 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Effe wat anders: Klopt het, wat Jaap zei over zijn 'bruiloft', dat die van de programmaleiding 40.000 Euro mag kosten?
nee dat is wel lekkerquote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Kok Martin vraagt zich af of er een FEBO in de buurt is![]()
nico is cutequote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef 2live het volgende:
misselijk van nicolaas
De mensen die hier posten zijn echt niet verantwoordelijk voor de verhaallijnen....quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef rebellious_angel het volgende:
mmmm, bij mij staat die redactie ook op ignore, dus aub niet teveel quoten!
niemand kan mij nog wijsmaken dat er eerlijk spel wordt gespeeld daar. En met fraudeurs communiceer ik niet, die negeer ik.
Maar dan moeten jullie ze niet steeds quoten... boehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeee
Moest er ook om lachenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Kok Martin vraagt zich af of er een FEBO in de buurt is![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nu bordje A voor me heb.....![]()
dus Huub en ik hoop dat Amanda wintquote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef petraa het volgende:
Volgens jaap is deelnemer A winnaar
Vertel mij eens hoe je mensen op ignore zet ?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef rebellious_angel het volgende:
niemand kan mij nog wijsmaken dat er eerlijk spel wordt gespeeld daar. En met fraudeurs communiceer ik niet, die negeer ik.
Dat is dus Huubquote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef petraa het volgende:
Volgens jaap is deelnemer A winnaar
Ach joh, het is de DGK_REDACTIE maar... die mogen nog niet het licht alleen uitmaken!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef rebellious_angel het volgende:
Ja klopt en dat gaan ze ons lekker als een gezellig onderonsje vertellenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:15 schreef pronkjewail het volgende:
DKG-red: betekent jullie aanwezigheid hier dat er iets bijzonders te doen staat in de kooi??? Normaal komen jullie toch vooral langs als er iets aparts op stapel staat?
Doe dit ff in een apart topic.... a.u.b.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:15 schreef pronkjewail het volgende:
DKG-red: betekent jullie aanwezigheid hier dat er iets bijzonders te doen staat in de kooi??? Normaal komen jullie toch vooral langs als er iets aparts op stapel staat?
Nee, we hebben gewoon een gekke bui. Aan de andere kant: Elke dag in De Gouden Kooi is toch bijzonder?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:15 schreef pronkjewail het volgende:
precies, omg en wel allerlei vrage stelle van of mon chou koud of warm moet, echt n dombo zo zien dei andere ook dat ie er geen verstand van eheftquote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef jacqjacq het volgende:
Jaap zit alles af te kraken, en zegt: wat een drama
alsof ie het zelf beter kan.
het zal ws best niet goed zijn, maar laat daar de echte beroeps over beoordelen, en niet een of andere dikzak die 20 frikadellen eet
Tuurlijk, daarom haken er ook zoveel mensen af. Bij de streams en de uitzendingen!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewoon een gekke bui. Aan de andere kant: Elke dag in De Gouden Kooi is toch bijzonder?![]()
Ze is redelijk bedekt iidquote:Op woensdag 11 april 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen, dat kokspakkie staat Amanda wel.
Waarom niet? Gebeurde eerder wel!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt en dat gaan ze ons lekker als een gezellig onderonsje vertellen![]()
ik ben niet verantwoordelijk voor de verhaallijnen....quote:Op woensdag 11 april 2007 20:17 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom haken er ook zoveel mensen af. Bij de streams en de uitzendingen!
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef rebellious_angel het volgende:
Dat nemen we je ook niet kwalijk hoor !quote:Op woensdag 11 april 2007 20:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik ben niet verantwoordelijk voor de verhaallijnen....![]()
Doe het ff daar Afreageren op DGK_REDACTIE #5 i.p.v hier, dat hoor jij toch te weten.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
En als er nou eens vanuit een bepaalde internethoek erg veel aandacht zou worden besteed, in de trant van 'er wordt door Tien 40.000 Euro weggeflikkerd aan een liefdeloos nephuwelijk, terwijl er zoveel mooie en goede doelen in de wereld zijn' ?![]()
Want ik vind dat écht te belachelijk voor woorden. Ik pleit ervoor dat Tien (of JdM himself) dan op zijn minst toezegt dat hetzelfde bedrag dat daarmee over de balk gesmeten wordt ook wordt overgemaakt naar KiKa.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |