tijd voor black jackquote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
kijk eerst naar je eigen psychologie zou ik zeggen![]()
Als je dit al leuk/interessant vind
Volg een studie ofzo
dit is gewoon dom/pulp/triest als je 't zo serieus volgt
maar hée, das mijn mening
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
kijk eerst naar je eigen psychologie zou ik zeggen![]()
Als je dit al leuk/interessant vind
Volg een studie ofzo
dit is gewoon dom/pulp/triest als je 't zo serieus volgt
Psies, en daar raak je me voor géén meter mee.....quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
blablabla
Ben nu ook wel nieuwsgierig waarom zat naar dat ander stel te loerenquote:
Je weet wie het zegt, toch....quote:
quote:
Nou ja, wat had hij verwacht dan? Dat twee ammateurs een 4 sterren menu op tafel zouden zetten? Inclusief vis fileren, tijdsdruk enz. Denk dat Marc ook iets te hoog heeft ingezet.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
En terecht!
Maar ja, dit is de zwanenzang van Marc imho. Hierna richt hij zich weer op de écht belangrijke zaken des levens....![]()
quote:
Marc verdoet zijn tijd aan DGK..... Ik zie hem als parels voor de zwijnen.... Maar het was heerlijk zo'n topkok aan het werk te zien....quote:Op woensdag 11 april 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
mark; je maakt me niet snel boos, maar als je eten verkloot wel
Leuk dat jullie er weer zijnquote:
Kamerolifant sylvia is 17 kilo aangekomenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Prosac het volgende:
Ik zie net nog een flart van de vorige COS, waarin tongytongylickylicky het over 19 kilo erbij heeft van Sylvia..
Ik weet niet meer hoeveel het exact was, maar ik weet wel dat tongytongylickylicky het behoorlijk aan het aandikken is.
Inderdaad niet serieus nemenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Prosac het volgende:
Ik zie net nog een flart van de vorige COS, waarin tongytongylickylicky het over 19 kilo erbij heeft van Sylvia..
Ik weet niet meer hoeveel het exact was, maar ik weet wel dat tongytongylickylicky het behoorlijk aan het aandikken is.
Ik zat een visgraatje uit m'n keel te pulken en dacht: hup, ik roep weer eens watquote:Op woensdag 11 april 2007 19:52 schreef RSie het volgende:
Hey Redactie!!!
we hebben jullie gemist hier!!
ondanks dat jullie stiekem met enige regelm aat meelurkten!
Top dat jullie er weer zijn !quote:
en staat in Artisquote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Kamerolifant sylvia is 17 kilo aangekomen![]()
Both ways, volgens mij.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef obezzi het volgende:
is syl vliefd op nico?????
Huh? Krijgt "De Bok" ook eten van Marc ?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zat een visgraatje uit m'n keel te pulken en dacht: hup, ik roep weer eens wat
Nee, maar heb je al een antwoord?quote:
Smaakt het wel, en is het warm?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zat een visgraatje uit m'n keel te pulken en dacht: hup, ik roep weer eens wat
verneukt, zei ie zelf...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
mark; je maakt me niet snel boos, maar als je eten verkloot wel
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, maar heb je al een antwoord?![]()
Heb net een B bordje voor m'n neusquote:
De graten zijn er toch met de ongewassen pincet van Eric uitgehaaldquote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heb net een B bordje voor m'n neus![]()
guldens...was al ff geledenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze het nou over een overhemd van ¤ 700,-.
Is dat ding van platina ofzo?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:57 schreef fredfik het volgende:
amanda wint,let maar op!
zoals gewonelijk weer dat groepje van die rat
Je hebt toch wel gecheckt of Amanda niet de producent is...?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heb net een B bordje voor m'n neus![]()
PLatina?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
De dames Nena en Amanda hadden het ook over een spijkerbroek van 600 euriesquote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms kun je heel veel zeggen met een enkele blik ......
[afbeelding]
tsja, Iceberg!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
De dames Nena en Amanda hadden het ook over een spijkerbroek van 600 euriesEcht waar...
Hij loopt er wel ERG moedeloos bijquote:Op woensdag 11 april 2007 20:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Marc, ik voel met je mee
[afbeelding]
Tja, dat is inderdaad wel ff genoeg geweest ja...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef Judah het volgende:
DGK_REDACTIE,
Hoi. Welkom terug.
Wat is eigenlijk jullie telefoonbeleid? Mogen de bewoners elke instantie bellen zoals ze willen? Want zoals dat natuurlijk ging met de politie en de dierenbescherming is toch eigenlijk belachelijk. Jullie mogen natuurlijk niemand belemmeren in het willen doen van een evt. aangifte, maar ik neem aan dat jullie toch wel enigszins hier wat over te zeggen hebben i.v.m. een evt. een volgende keer?
17-19 kilo wat maakt het uit huilliee....quote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Prosac het volgende:
Syl weegt echt niet meer dan 65 kilo, als je daar 17 of 19 afhaalt.... dat kan dus gewoon niet!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
17-19 kilo wat maakt het uit huilliee....![]()
Once a negative mindset, it's hard to break it.....quote:Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef Kinga het volgende:
Alles wordt afgekraakt, alles.
Volg de streams eens, dit waren haar eigen letterlijke woorden.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Syl weegt echt niet meer dan 65 kilo, als je daar 17 of 19 afhaalt.... dat kan dus gewoon niet!
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef Black_king het volgende:
Aardappels van Amanda zijn verbrand.....
dat was van amanda, hij was al aan het nieuwe bord begonnenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:06 schreef daWeasel het volgende:
Mmm Jaap heeft die van Huub nog niet eens in zijn mond en hij schreeuwt al gadverdamme, how obvious can you be!!
Slecht gekookt misschien?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef Kinga het volgende:
Waarom zijn me streams zo kut?
Trek je d'r bloesje uitquote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:
Amanda: "Misschien kan ik het nog redden met mijn toetjes"
Terecht als Amanda verliest.. Ze had een dood op dur geweten kunnen hebben.. die vis die ze had gemaakt zat nog vol met graat.. stel dat je daar in stiktquote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Dynabite het volgende:
Terecht dat Amanda wint.Flikker Huub heeft er weer met de pet naar gegooid
![]()
Het valt te proberen, haar taart was ook lekkerder dan die van Bartquote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:
Amanda: "Misschien kan ik het nog redden met mijn toetjes"
Effe wat anders: Klopt het, wat Jaap zei over zijn 'bruiloft', dat die van de programmaleiding 40.000 Euro mag kosten?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, dat is inderdaad wel ff genoeg geweest ja...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:
Amanda: "Misschien kan ik het nog redden met mijn tietjes"
Hij eet alleen de groente.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Effe wat anders: Klopt het, wat Jaap zei over zijn 'bruiloft', dat die van de programmaleiding 40.000 Euro mag kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |