en dan? iedereen naar Singlesquote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het omgooien van R&P meer behelst dan de SC. Wil je het per onderwerp nemen: sluit dat ding, ben je er vanaf. Klaar.
tinozquote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef yvonne het volgende:
En ik maar denken dat ik Tinoz hier zou treffen omdat ik z'n topic sloot
En dat het gewoon ontopic zou moeten gaan, in plaats van over de veranderde zenderindelingen van Casemaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
De SC hoeft niet drastisch te veranderen, het enige wat er is is dat er meer R&P mensen naartoe zouden moeten.
Zij zijn welkom!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
De SC hoeft niet drastisch te veranderen, het enige wat er is is dat er meer R&P mensen naartoe zouden moeten.
Dan moet je ze naar ons toesturen. Dat zij er niet willen posten kan de SC niets aan doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
oorlogquote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef yvonne het volgende:
[..], nou ja, als we al zover zijn dat het oorlog is kun jij met een gerust hart over de "P "van R&P beginnen
quote:
Shit, moet ik twee nieuwe SC's gaan zoekenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
En trouwens, een groot deel van de mensen die in R&P-SC post post ook in het (stervende) BeF. Als er meer mensen dáár zouden posten voor de biergesprekken, en in R&P nou gewoon iéts meer ontopic blijven heeft yvonne haar droom-sc.
Tinoz is liev.quote:
Jep. Maar dan moet de SC er wel daadwerkelijk voor open staan. Ik kan me nog een post van laatst herinneren op een user met 'do we look like we care?'. Dat soort dingen moeten dus ook wegblijven.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je ze naar ons toesturen. Dat zij er niet willen posten kan de SC niets aan doen.
Dat IS ontopic voor een SC. Als er andere onderwerpen moeten komen, prima, kom ze aandragen. Ik weiger psychische problemen te verzinnen om maar iets ontopics te hebben om over te praten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dat het gewoon ontopic zou moeten gaan, in plaats van over de veranderde zenderindelingen van Casema.
Ik vind BeF te kliekerig de laatste tijdquote:Op woensdag 11 april 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
En trouwens, een groot deel van de mensen die in R&P-SC post post ook in het (stervende) BeF. Als er meer mensen dáár zouden posten voor de biergesprekken, en in R&P nou gewoon iéts meer ontopic blijven heeft yvonne haar droom-sc.
Ik zou niet weten hoe dat komt....quote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind BeF te kliekerig de laatste tijd
Eenschquote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
Zeg schattebouten, eik gaat het nergens meer over hè?
tuuulijk wel, sc-en over de scquote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
Daar heb je toen mensen op aangesproken, de persoon waar zo op gereageerd is heeft haar mening erover gegeven en dat is sindsdien niet meer voorgekomen. Een ordeprobleem wat je in elk topic hebt, dus zeker in iets relatief vrijs als een SC.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Jep. Maar dan moet de SC er wel daadwerkelijk voor open staan. Ik kan me nog een post van laatst herinneren op een user met 'do we look like we care?'. Dat soort dingen moeten dus ook wegblijven.
Dat ging het al niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
Is het altijd al geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind BeF te kliekerig de laatste tijd
ik ben ook even het overzicht kwijt... het ging over het medicatie topic en een paar offtopic reacties die werden weggepoetstquote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
Tja, als men daarna begint over Sc's die omgegooid moeten worden dan krijg je een feedback topic zo volquote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben ook even het overzicht kwijt... het ging over het medicatie topic en een paar offtopic reacties die werden weggepoetst
en vervolgens werden die offtopic-reactie-makersquote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben ook even het overzicht kwijt... het ging over het medicatie topic en een paar offtopic reacties die werden weggepoetst
Goed compromis. Poldermodel. Enzo.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
maar je weet best wat ik er nu mee bedoel maar het ging over de r&pscquote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat ging het al niet.
[..]
Is het altijd al geweest.
Op dit moment heeft de SC hier inderdaad de 'oh, dat is er óók nog'-status. Als een vreemde bobbel op je lichaam: het zit er, soms prik je er een beetje in, maar wat je ermee moet weet je niet. Hoe goed ik het ook met enkelen daar kan vinden: die SC-reeks is nu hier achtergelaten, terwijl het inderdaad echt een club binnen een club is.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dat het gewoon ontopic zou moeten gaan, in plaats van over de veranderde zenderindelingen van Casema.
En dat er een depri-sc moest komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef Re het volgende:
[..]
Feit is wel dat dit topic overspoeld is met de R&P SC'ers en de mensen die daar niet willen posten hier in enen ook spoorloos verdwenen zijn...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
en vervolgens werden die offtopic-reactie-makersrichting de SC gestuurd.
Maar dat willen ze niet, omdat de stap te groot is, de SC-ers men niet welkom zou heten, wat onzin is
Zoals altijd als deze discussie weer naar boven komt.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
Klopt. Is niet iets wat hier hoeft hè?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar je weet best wat ik er nu mee bedoel maar het ging over de r&psc
Geen optie, er is geen plaats voor een extra SC. Zijn we niet welkom. Dat is al vaker geventileerd.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een oplossing zou kunnen zijn om de 'reeks' te verplaatsen naar bijvoorbeeld GC/ONZ (net zoals die gijsjes, die bestaat uit GAM'ers), en hier een middenweg tussen luchtigheid en steun-vinden proberen te bewandelen. Maar dan moeten er wel aan beide kanten consessies gedaan worden, nu hebben enkelen een hele grote 'het moet zo en niet anders's-visie. Met name degenen die baat zouden kunnen hebben bij een dergelijke SC.
Vreemd, een eigen GC sub SC mocht toendertijd niet. Wat we zelf toendertijd al aangedragen hadden....Time changesquote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Op dit moment heeft de SC hier inderdaad de 'oh, dat is er óók nog'-status. Als een vreemde bobbel op je lichaam: het zit er, soms prik je er een beetje in, maar wat je ermee moet weet je niet. Hoe goed ik het ook met enkelen daar kan vinden: die SC-reeks is nu hier achtergelaten, terwijl het inderdaad echt een club binnen een club is.
Het is een hele prettige plek voor wat luchtigheid, en een daadwerkelijke R&P-gerelateerde insteek zou al kunnen helpen. De potentie is er, de mensen die er komen zijn heel goed in staat om zaken te relativeren, en zo nu en dan worden er flink wat harten gelucht.
Een oplossing zou kunnen zijn om de 'reeks' te verplaatsen naar bijvoorbeeld GC/ONZ (net zoals die gijsjes, die bestaat uit GAM'ers), en hier een middenweg tussen luchtigheid en steun-vinden proberen te bewandelen. Maar dan moeten er wel aan beide kanten consessies gedaan worden, nu hebben enkelen een hele grote 'het moet zo en niet anders's-visie. Met name degenen die baat zouden kunnen hebben bij een dergelijke SC.
Er zijn users die het bloed onder je nagels vandaan halen. Ze bestaan. Dat weet jij, dat weet ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. Maar dan moet de SC er wel daadwerkelijk voor open staan. Ik kan me nog een post van laatst herinneren op een user met 'do we look like we care?'. Dat soort dingen moeten dus ook wegblijven.
Verplaatsen lijkt me prima, ALS het dan niet weer wordt dichtgegooid zoals voorheen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Op dit moment heeft de SC hier inderdaad de 'oh, dat is er óók nog'-status. Als een vreemde bobbel op je lichaam: het zit er, soms prik je er een beetje in, maar wat je ermee moet weet je niet. Hoe goed ik het ook met enkelen daar kan vinden: die SC-reeks is nu hier achtergelaten, terwijl het inderdaad echt een club binnen een club is.
Het is een hele prettige plek voor wat luchtigheid, en een daadwerkelijke R&P-gerelateerde insteek zou al kunnen helpen. De potentie is er, de mensen die er komen zijn heel goed in staat om zaken te relativeren, en zo nu en dan worden er flink wat harten gelucht.
Niets zijn die modjes gewend. Vroegah, 300 posts in 20 minutenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Sjeen het volgende:
Heeft het nog zijn om hier een tvp te plaatsen of zou ik wachten tot het volgende topic
Nou ja, dat is natuurlijk opnieuw ter discussie te stellen. Ik zie geen winst om voor ons de hakken in het zand te zetten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geen optie, er is geen plaats voor een extra SC. Zijn we niet welkom. Dat is al vaker geventileerd.
Nee, ik lees het en ben het hartgrondig met je eens.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:23 schreef Nosh het volgende:
Ik doe het voortaan wel verspreid over 3-regelposts door het topic heen, okay?
Liefje... ik heb een behoorlijk indrukwekkende middag achter de rug... normaal kan ik dit wel aanquote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets zijn die modjes gewend. Vroegah, 300 posts in 20 minuten
dan moet er wel over gepraat worden, en niet meteen weer een slotje, met de reactie wel hebben al een sc dus ga daar maar heenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk opnieuw ter discussie te stellen. Ik zie geen winst om voor ons de hakken in het zand te zetten.
Ik zie ook weinig hakken in het zand eigenlijk. Het is wat we zelf toen voorgesteld hadden, maar met harde hand door de mods van GC werd tegen gehouden toendertijd. Die zijn er al lang niet meer + nieuwe policy dus van mij mogen ze het achter de schermen geen bediscozeuren 14.gifquote:Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk opnieuw ter discussie te stellen. Ik zie geen winst om voor ons de hakken in het zand te zetten.
Ah, je komt mee naar GC?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik lees het en ben het hartgrondig met je eens.
Het hele SC-kliekje dat niet ontopic praat, mag gewoon verkassen wmb.
Het is dat eerste topic waar je telkens langs scrolt,quote:
nee maar het is effe om aan te geven dat ik totaal geen behoefte meer heb om in BeF te postenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt. Is niet iets wat hier hoeft hè?
Oi.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd, een eigen GC sub SC mocht toendertijd niet. Wat we zelf toendertijd al aangedragen hadden....Time changes
Uiteindelijk toch naar GC, waar we ontopic kunnen zijn
De hakken waar ik hier op doelde waren van Ynske die direct claimde dat we daar niet welkom zouden zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie ook weinig hakken in het zand eigenlijk.
Soms staat ie nog op slot daar beneden, dan is de TS weer traagquote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is dat eerste topic waar je telkens langs scrolt,.
Precies.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oi.Ik roep ook maar wat, zonder medeweten van GC-mods, of wat dan ook.
Maar een verplaatsing naar ONZ, danwel GC, zou ideaal zijn. In goed overleg uiteraard.
ONZquote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oi.Ik roep ook maar wat, zonder medeweten van GC-mods, of wat dan ook.
Maar een verplaatsing naar ONZ, danwel GC, zou ideaal zijn. In goed overleg uiteraard.
Eikels zijn dat!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms staat ie nog op slot daar beneden, dan is de TS weer traag
owww ... nou shop die gasten naar ONZ en bouw een nieuwe zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is dat eerste topic waar je telkens langs scrolt,.
Akkoordquote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Re het volgende:
[..]
owww ... nou shop die gasten naar ONZ en bouw een nieuwe zou ik zeggen
Prima. Alhoewel ik de voorkeur geef aan GC.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Re het volgende:
[..]
owww ... nou shop die gasten naar ONZ en bouw een nieuwe zou ik zeggen
Waar wil je die teksten voor gebruiken eigenlijk? (Vroeg yvonne net ook al trouwensquote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef Re het volgende:
mooi, dan kunnen we hier weer on topic
ik ben slecht in mijn eigen teksten inkorten, van anderen is dat niet moeilijk, dus suggesties zijn welkom
Dat kan als introductie voor het medicatie topic komen, beetje achtergrond voor diegene die geintereseerd zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar wil je die teksten voor gebruiken eigenlijk? (Vroeg yvonne net ook al trouwens, maar in wat voor topic gaat dat komen? In de nieuwe SC?
)
Sinds wanneer zijn eigenlijk alleen mensen die in het medicatietopic gepost hebben experts als het op depressie aankomt?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef Lips het volgende:
Ik wil niet in een SC van mensen die niet weten wat een depressie is horen dat 'morgen de zon schijnt'. Ik wil begrip voor mijn gevoel van dat moment, daar kan ik veel meer mee!
Details, maar daar zitten wij dan niet meer mee. Ze kunnen wel veel reeksen in R&P sluiten, dat HVJJN en ex geouwehoer etc kan mooi in de nieuwe SCquote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima. Alhoewel ik de voorkeur geef aan GC.
En ik vermoed dat je tegen dezelfde bezwaren aan gaat lopen met een nieuwe. Als je het soort "laat ik eens kijken hoe het nu met deze of gene gaat"-SC wil hebben, dan heb je iets specifiekers nodig dan één SC voor een heel forum.
Kan je het niet in een (gesloten) stickytopic zetten ofzo, met linkjes naar posts in hetzelfde topic om het overzichtelijk te houden?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Re het volgende:
[..]
Dat kan als introductie voor het medicatie topic komen, beetje achtergrond voor diegene die geintereseerd zijn
Dat zeg ik niet. Maar ik geloof ook niet dat iedereen in de SC weet hoe het is om een depressie te hebben, het is tenslotte R&P hier.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn eigenlijk alleen mensen die in het medicatietopic gepost hebben experts als het op depressie aankomt?
dat is een optie... c_c?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je het niet in een (gesloten) stickytopic zetten ofzo, met linkjes naar posts in hetzelfde topic om het overzichtelijk te houden?
Ben je met me eens dat een nieuwe R&P SC ook die garantie niet biedt, zeker niet als je het ook als hangplek voor de mensen met liefdesverdriet en afvallige exen gaat gebruiken?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik geloof ook niet dat iedereen in de SC weet hoe het is om een depressie te hebben, het is tenslotte R&P hier.
Plus dat wat tegengas ipv knuffelkroelkroel ook op zijn plaats kan zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben je met me eens dat een nieuwe R&P SC ook die garantie niet biedt, zeker niet als je het ook als hangplek voor de mensen met liefdesverdriet en afvallige exen gaat gebruiken?
Wellicht kan er dan ook meer informatie in, over andere P-gerelateerde onderwerpen? Ik geloof dat wolkje ooit eens dergelijke informatie had verzameld over borderline, bijvoorbeeld.quote:
Ik zie het verschil ook niet zo? Over iedere willekeurige ziekte/aandoening is er wel een topic, maar dit mag niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef Lips het volgende:
Nu is er fijn nagedacht over wat er met SC moet, maar nogsteeds is er geen oplossing voor degene die in het medicatietopic posten en ook graag over hun psychische klachten in algemenere zin willen praten.
Er is al door diverse personen iets gezegd over dat er wel 'loslaten van een ex-topics', 'adhd-topics' en topics over 'suïcidale vrienden' en 'mensen die na 3 zelfmoordpogingen nog steeds leven' zijn, maar daar wordt gewoon niet op gereageerd door de mods.
quote:Wij vragen zelf om een topic waar we over onze ziekte mogen praten, ook is er al gezegd dat het, wanneer het een te negatieve toon krijg, gewoon gesloten mag worden.
Ik wil niet in een SC van mensen die niet weten wat een depressie is horen dat 'morgen de zon schijnt'. Ik wil begrip voor mijn gevoel van dat moment, daar kan ik veel meer mee!
Dat ben ik zeker met je eens! Daarom geef ik ook de voorkeur aan een topic voor mensen met een psychische aandoening als depressies, pleinvrees, angstaanvallen, borderline etc. Dan heb je een groep die denk ik een beetje gelijkgestemd zijn. (niet helemaal de juiste woordkeuze maar meer kan ik er even niet van maken)quote:Op woensdag 11 april 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben je met me eens dat een nieuwe R&P SC ook die garantie niet biedt, zeker niet als je het ook als hangplek voor de mensen met liefdesverdriet en afvallige exen gaat gebruiken?
Dat is op zich wel weer een reden om vóór te zijn...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:48 schreef Pheno het volgende:
Frenkie zou in zijn graf omdraaien als die mentaliteit weer terug zou komen....
Maar dat is een eigen sc, en dat mag in het P gedeelte van R&P nietquote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens! Daarom geef ik ook de voorkeur aan een topic voor mensen met een psychische aandoening als depressies, pleinvrees, angstaanvallen, borderline etc. Dan heb je een groep die denk ik een beetje gelijkgestemd zijn. (niet helemaal de juiste woordkeuze maar meer kan ik er even niet van maken)
ahh de P uit R&P halenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wordt een klein forumpje dan, dat P.quote:
dat wordt dan samengevoegd met het gezondheidsgedeelte van LIFquote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt een klein forumpje dan, dat P.
Ah je hebt het vooral over psychologische stoornissen dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Re het volgende:
[..]
dat wordt dan samengevoegd met het gezondheidsgedeelte van LIF
ja alle lichamelijke en geestelijke gezondheid in een subforumquote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah je hebt het vooral over psychologische stoornissen dan.
Ik heb de discussie niet helemaal gevolgd, maar voor mij persoonlijk geldt dat het volgen van het SC-topic niet interessant is. Te veel ruis.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens! Daarom geef ik ook de voorkeur aan een topic voor mensen met een psychische aandoening als depressies, pleinvrees, angstaanvallen, borderline etc. Dan heb je een groep die denk ik een beetje gelijkgestemd zijn. (niet helemaal de juiste woordkeuze maar meer kan ik er even niet van maken)
Dat wordt wel een gezellig hoekje dan,quote:Op woensdag 11 april 2007 23:07 schreef Re het volgende:
[..]
ja alle lichamelijke en geestelijke gezondheid in een subforum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |