Dat heb ik ook weleens idd, dat iets ineens zo herkenbaar is! Wat grappig dat jij dat bij mij hebt. Ik ga eens opletten bij jouw filmpjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:24 schreef Sugar het volgende:
Heel leuk om die meiden zo lekker te zien spelen, Suzanna. Ik zag bij je andere filmpjes Julia ook heel lief enthousiast met haar armpjes wapperen naar je en hoorde dat Noa al zo goed "Dag camera" kan zeggen! Lief, joh.
En heel grappig, ik hoor jou precies zo reageren als mijn eigen reacties op dat moment of in zo'n situatie. Echt, van het corrigeren tot het plosteling even lachen aan toe.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:17 schreef Suzanna het volgende:
M@x wat kan jij goed een beker drinken!
Ik heb nog een leukere gevonden, maar die is helaas nog een pak duurder en dan heb je de verzendkosten vanuit Amerika er nog niet bij...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:24 schreef bixister het volgende:
ik heb ook al zitten zoeken naar die piano, en ik weet nu waar die verkocht wordt.
maar ook hoe duur die is...
Mag niet, die gaan te snel kapotquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:24 schreef bixister het volgende:
hihi, gelukkig maar m@x. en nou maar eens een glas proberen, lijkt me?
Hahaha wat een snoepje!quote:
het is een fotocamera met videofunctie. Het is een krijgertje dus ik denk dat ie weggegeven is omdat de geluidfunctie niet functioneert. Wel erg jammer. Ik ga dus snel op zoek naar een andere...quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:34 schreef bixister het volgende:
ik heb kruipende maud nu ook gezien, en fleur in de box. schatjes, allebei! dat nog af en toe omkukelen van maud.en wel balen van dat geluid inderdaad, waar komt dat nou door?
vooral in dat 2e filmpje.. zoooo heerlijk ondeugendquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:37 schreef S_oepstengel het volgende:
LadyS jouw filmpje kan ik niet zien..![]()
Vicky wat lacht Amber geweldig leuk!
En die ondeugende oogjes![]()
Mikael kijkt met me mee en zie zit er maar: Die da, ja die da. Kind is helemaal hyperquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:30 schreef Sugar het volgende:
Oh shit, en nu heb ik alweer een lief, leuk filmpje van 'm.Maar echt, ik moet 'm jullie laten zien.
![]()
Verkeerd verbonden?
Oh dat is lief!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:30 schreef Sugar het volgende:
Oh shit, en nu heb ik alweer een lief, leuk filmpje van 'm.Maar echt, ik moet 'm jullie laten zien.
![]()
Verkeerd verbonden?
Lief is dat hé?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Sugar het volgende:Leuke filmpjes van Amber en Amber en Iris.
![]()
Ik heb zo'n ontzettend lief filmpje van Storm.Echt verliefd ben ik op dit moment.
![]()
Storm zorgt
Euhm...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:26 schreef Sugar het volgende:
Huh, Bass-Miss, zo van haar neus blijven maken? Wat bedoelt ge?
Hier is het bewijs met een nog grotere onthulling op het eindequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Sugar het volgende:
Amber is erg grappig. Dat ze zo valt!![]()
Oh, er is mij gisteren onthuld dat we een fan hebben van onze filmpjes, dus ik durf het wel weer aan.![]()
Voor Jolie dan maar! En daarmee pasta!
Haha, grappig, "wij in Zeeland" zeggen dat ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Hehe, Maria! Zo van haar neus blijven maken.
Phff dat vind ik echt super knap van jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:31 schreef Sugar het volgende:
Heldendaad van vandaag: helemaal alleen gaan zwemmen met 2 kinderen! Ik heb er twee filmpjes van.
Storm in een bad water
Loom meedoen met 't liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |