quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:24 schreef Sugar het volgende:Heel leuk om die meiden zo lekker te zien spelen, Suzanna. Ik zag bij je andere filmpjes Julia ook heel lief enthousiast met haar armpjes wapperen naar je en hoorde dat Noa al zo goed "Dag camera" kan zeggen! Lief, joh.
En heel grappig, ik hoor jou precies zo reageren als mijn eigen reacties op dat moment of in zo'n situatie. Echt, van het corrigeren tot het plosteling even lachen aan toe.
Dat heb ik ook weleens idd, dat iets ineens zo herkenbaar is! Wat grappig dat jij dat bij mij hebt. Ik ga eens opletten bij jouw filmpjes
Ja, en het zijn lieve meiden he. Vind ik ook
![]()
...
Wat heeft iedereen hier een leuke filmpjes zeg! Teveel om op te reageren
![]()
heb namelijk weer eens niet veel tijd om te Fok! ken. Laatste tijd heb ik dat probleem wel vaker...
En Moonah, dat geluid is waarschijnlijk van de vrachtwagens hier, onze tuin grenst namelijk aan een veevoederbedrijf (jaja...
![]()
wat een lawaai) en die hebben veel vrachtwagens. Begint hier al om 5 uur 's ochtends... voordeel is dat je er erg snel aan went. Ik had namelijk eerst niet eens door wat voor geluid je bedoelde
![]()
...
Even snel een paar reacties van filmpjes die ik me herinner...
Wat leuk, Maria en Julius die aan het springen zijn om Storm aan het lachen te krijgen! Erg schattig.
En Maria die dingen opnoemt, wat een lief stemmetje heeft ze!
Wat heeft Jetske een gave piano zeg, leuk zo'n ding. Wij hebben een 'echte' maar daar mag niet zo op gepingeld worden
![]()
... eigenlijk wel jammer, ik laat ze weleens spelen maar het schijnt niet goed te zijn als er echt op geramd wordt.
M@x wat kan jij goed een beker drinken!
En Emma, wow, een ei zelf pellen! sta ik van te kijken. Mijn Emma kan dat niet hoor
![]()
...
Voor de rest, teveel om op te noemen...wat een gave filmpjes allemaal!