Absoluut, ik vind dat uit al je filmpjes heel erg stralen, die zachte liefheid. G en jij hebben een heel warm liefdevol nestje gemaakt duidelijkquote:
Het is de eerste keer dat ik je stem hoor Sugar. Heel gek misschien, maar ik had verwacht dat je met een Brabants accent zou praten. Maar niks hoor, helemaal clean.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:00 schreef Sugar het volgende:
Nu doet ie het wel, denk ik!
Lief!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:53 schreef Moonah het volgende:
Thies aan het babbelen en tijgeren.
Dit filmpje is van een week of drie geleden. Inmiddels gaat hij dus écht supersnel!![]()
Wat goed van Emma!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef Jelief het volgende:
Ik ga zo wel even kijken naar de filmpjes, eerst Emma neerplempen...
Emma pelt een ei
Emma eet een ei
ik film met de fotocameraquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef chacama het volgende:
Amber wat ben je lekker meisje
En die andere filmpjes ook zo mooi om te zien.
Ik wil ook een videocamera
Tja en dat kan dan weer niet met een digitale spiegelreflex.... luxe-probleem dus. Dan maar een goedkope digitale foto-camera aanschaffen (is immers goedkoper dan een videocamera).quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:31 schreef pinquit het volgende:ruilen chacama?
krijg jij mijn fotocamera mét videofunctie, krijg ik jouw dig. spiegelreflex
Eh... bijna? Hij steekt er al bovenuit, mijn slungerpeuter.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk, en wat is Julius lang zeg!Hij komt zo te zien al bijna boven Maria uit!
Puh.quote:
Wat gezellig, dat geklets. Al werd ik wel ernstig afgeleid door dat nakende manslijf op de achtergrond...quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:53 schreef Moonah het volgende:
Thies aan het babbelen en tijgeren.
Dit filmpje is van een week of drie geleden. Inmiddels gaat hij dus écht supersnel!![]()
Wat leuk Sjak!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:49 schreef sjak het volgende:
Jet aan het spelen met haar mooiste verjaardagscadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |