quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:20 schreef CrazyMoon het volgende:
wat een lieve filmpjes![]()
Sarah moet altijd heel hard lachen als wij de bal de hele tijd omhoog proberen te houden.
http://www.youtube.com/watch?v=4qHoOJfbib4
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Vicky het volgende:
Amber aan het schommelen
Amber zing mee
je moet je hoofd ff schuin houden
quote:
Ja, je kunt het wel goed zien gelukkig. De kleuren zijn wel anders, maar ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Nijna het volgende:
Leuk die filmpjes. Ik vind de kwaliteit trouwens best goed voor een mobiel kims_mama, wat staat ze leuk mee te deinen op de muziek.
Mika, ik hoop dat je snel doorkrijgt hoe het werkt jochie
hier doettie het ook nietquote:Op maandag 16 april 2007 21:10 schreef LadyS het volgende:
en misschien gewoon de link dan, snoop ?
http://s148.photobucket.com/albums/s16/sudepu/?action=view¤t=MVI_5465.flv
d'r zit indd een beveiliger tussen/omheenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:24 schreef bixister het volgende:
lief
en glijdende romijn.van dat filmpje bij die deur word ik helemaal zenuwachtig maar ik ben ook wel wat erg panisch over vingertjes tussen de deur (of zit er zo'n beveiliger op martineke?)
Ja zo doet ie hetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef owlet het volgende:
Als je dan op "filmpjes" oid klikt dan kan je hem wel zien.
Goed he!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:34 schreef bixister het volgende:
knap hoor van kim!ziet er al hartstikke handig uit, hoe ze dat aanpakt.
(ik zou er denk ik nog wel dichter achter blijven, maar dat kan ook gezichtsbedrog van 't filmpje zijn).
Cool, pinquit!quote:
Hij zegt "handje" zijn manier van hondquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef bixister het volgende:
ik versta 'm niet MeNicole!maar hij gaat wel lekker snel ja!
Tis heel verschillend. Soms een uurtje soms een dag. Ligt eraan hoeveel filmpjes ze moeten controleren en hoe groot de filmpjes zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:25 schreef bixister het volgende:
lieve amber filmpjes!(al zie ik ze niet allemaal, maar dat kan aan youtube liggen geloof ik, er was een melding dat ze eraan aan 't werken zijn).
ik zie dat sommigen hier 'filmpjes.nl' gebruiken, dus ik dacht dat probeer ik ook eens. maar wat duurt het lang voor een filmpje erop staat zeg! 'wacht op goedkeuring'... staat er nu al een uur zowat. en 't zijn niet bijzonder gewaagde filmpjes ofzo. hoelang duurt het bij jullie doorgaans?
Absoluut, ik vind dat uit al je filmpjes heel erg stralen, die zachte liefheid. G en jij hebben een heel warm liefdevol nestje gemaakt duidelijkquote:
Het is de eerste keer dat ik je stem hoor Sugar. Heel gek misschien, maar ik had verwacht dat je met een Brabants accent zou praten. Maar niks hoor, helemaal clean.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:00 schreef Sugar het volgende:
Nu doet ie het wel, denk ik!
Lief!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:53 schreef Moonah het volgende:
Thies aan het babbelen en tijgeren.
Dit filmpje is van een week of drie geleden. Inmiddels gaat hij dus écht supersnel!![]()
Wat goed van Emma!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef Jelief het volgende:
Ik ga zo wel even kijken naar de filmpjes, eerst Emma neerplempen...
Emma pelt een ei
Emma eet een ei
ik film met de fotocameraquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef chacama het volgende:
Amber wat ben je lekker meisje
En die andere filmpjes ook zo mooi om te zien.
Ik wil ook een videocamera
Tja en dat kan dan weer niet met een digitale spiegelreflex.... luxe-probleem dus. Dan maar een goedkope digitale foto-camera aanschaffen (is immers goedkoper dan een videocamera).quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:31 schreef pinquit het volgende:ruilen chacama?
krijg jij mijn fotocamera mét videofunctie, krijg ik jouw dig. spiegelreflex
Eh... bijna? Hij steekt er al bovenuit, mijn slungerpeuter.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk, en wat is Julius lang zeg!Hij komt zo te zien al bijna boven Maria uit!
Puh.quote:
Wat gezellig, dat geklets. Al werd ik wel ernstig afgeleid door dat nakende manslijf op de achtergrond...quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:53 schreef Moonah het volgende:
Thies aan het babbelen en tijgeren.
Dit filmpje is van een week of drie geleden. Inmiddels gaat hij dus écht supersnel!![]()
Wat leuk Sjak!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:49 schreef sjak het volgende:
Jet aan het spelen met haar mooiste verjaardagscadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |