Dit moet hem zijn:quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:52 schreef kozakken het volgende:
easy, ik kan 'm niet zien. Bestaat niet meer, zegt 'ie![]()
Ja gevonden. Dank jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef bixister het volgende:
onder windows XP heb als 't goed is in elk geval Windows Moviemaker. werkt heel makkelijk.
Ik heb dit ook maar eens geprobeerd, een iets te lang filmpje even door midden geknipt. Maar ik kan het alleen opslaan als Windows Movie Maker Project, en dan doet ie het niet op You Tubequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef bixister het volgende:
onder windows XP heb als 't goed is in elk geval Windows Moviemaker. werkt heel makkelijk.
volgens mij moet je niks met dat project doen, maar 'gewoon' onder 'film afwerken' kiezen voor 'opslaan op deze computer'.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:13 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb dit ook maar eens geprobeerd, een iets te lang filmpje even door midden geknipt. Maar ik kan het alleen opslaan als Windows Movie Maker Project, en dan doet ie het niet op You Tube
quote:This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |