Almelooooo hequote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
was voor martineke dat hyet nog best mee valt met dat accent van mika's papa![]()
en wat betreft accenten, brabantsch met een vleugje twents en limbrugs![]()
Die heb je al vroeg aan de huishoudelijke taken?quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef lily het volgende:
Ik heb de tip van Nikky even opgepakt (de filmfunctie van de fotocamera gebruiken).
We hebben net een nieuwe fotocamera maar ik dacht altijd; dat filmen zal wel niks zijn maar dat valt dus reuze mee
Ik weet alleen verder niet hoe het werkt met uploaden enzo...(moet ik nog even nakijken).
Maar binnenkort misschien een bewegende David hier...
En Nikky, bedankt voor de tip![]()
tong tussen zn tanden en slissssssssssssssen, en dan achter je aan rennen. heule enge slang hoor!quote:
nou jaaaaah hahaha dat idee gaat nu een heel eigen leven leiden geloof ik. dat ik zo'n rustige stem heb. 't is maar goed dat jullie me niet horen als die twee elkaar weer eens in de haren zitten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:06 schreef Vicky het volgende:Bix, wat heb jij toch een heerlijke rustige stem zeg!!
filmenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef bixister het volgende:
[..]
nou jaaaaah hahaha dat idee gaat nu een heel eigen leven leiden geloof ik. dat ik zo'n rustige stem heb. 't is maar goed dat jullie me niet horen als die twee elkaar weer eens in de haren zitten.
ah toe; filmpje..?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef bixister het volgende:
't is maar goed dat jullie me niet horen als die twee elkaar weer eens in de haren zitten.
Ja, dat denken er nog...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:25 schreef Martineke het volgende:
[..]
heyz, ik had Idols kunnen winnen ja![]()
Dit moet hem zijn:quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:52 schreef kozakken het volgende:
easy, ik kan 'm niet zien. Bestaat niet meer, zegt 'ie![]()
Ja gevonden. Dank jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef bixister het volgende:
onder windows XP heb als 't goed is in elk geval Windows Moviemaker. werkt heel makkelijk.
Ik heb dit ook maar eens geprobeerd, een iets te lang filmpje even door midden geknipt. Maar ik kan het alleen opslaan als Windows Movie Maker Project, en dan doet ie het niet op You Tubequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef bixister het volgende:
onder windows XP heb als 't goed is in elk geval Windows Moviemaker. werkt heel makkelijk.
volgens mij moet je niks met dat project doen, maar 'gewoon' onder 'film afwerken' kiezen voor 'opslaan op deze computer'.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:13 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb dit ook maar eens geprobeerd, een iets te lang filmpje even door midden geknipt. Maar ik kan het alleen opslaan als Windows Movie Maker Project, en dan doet ie het niet op You Tube
quote:This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |