In dat geval...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:25 schreef Githa het volgende:
Openingspost viel mee hoor, maar wel zo leuk om wat filmpjes te zien in een nieuw topic want die worden er veel te weinig gepost *HINT*
aaah, hij doet ook helemaal mee met zn handjes bij dat kriebel krabbelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
In dat geval...
Paar fragmentjes van Noah tijdens concert van De band krijgt kinderen
ja! Ik vind K3 zelf ook leukquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:24 schreef sjak het volgende:
Wat liefffff! Zoals ze ook mee aan het "headbangen" is op de muziek.Heb je K3 opstaan ofzo?
Vooral op het moment dat ze haar neefje een beetje in zijn gezicht ging schoppen en tante Valerie tussenbeide moest komen. Dat belooft voor later...quote:Op maandag 27 november 2006 13:35 schreef reese.com het volgende:
Het nichtje is ook een schatje trouwens!
''Zullen we boven even een luier pakken? Nee!quote:Op donderdag 7 december 2006 07:39 schreef bixister het volgende:
geen sinterklaasliedje maar wel erg in hier: notte belle margarinetta (voor tekst, zie hier). en let op de apentaalversie er achteraan!
ja, wat een oud wijf he. "heb je hier nog luiers?" pfff!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:34 schreef MevrouwKoRn het volgende:
''Zullen we boven even een luier pakken? Nee!![]()
hahaa heel erg leuk! Tim en Sanne zeulen ook altijd met hun stoeltjes!quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef bixister het volgende:
knap van hanne, olé!
en schattig filmpje van noah met z'n tante (toch?).
buiten 'samen' spelen
(gaat nergens over maar ik vind 't zo grappig hoe ze zich met zo goed als niks eindeloos kunnen vemaken.wat anna om haar nek heeft is trouwens een fietsband. die andere zit om 't stuur van piet z'n auto. alleen al die fietsbanden daar hebben ze uuren lol mee gehad.
)
Lief!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Sugar het volgende:
Zo maakt Maria haar broertje aan het lachen
quote:
Hij doet het. Kim ging mee gillen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:51 schreef MeNicole het volgende:
Ff kijken of ie het doet.
http://www.filmpjes.nl/assets/play/11028
wij spreken geen dialectquote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef _evenstar_ het volgende:
en dat accent oh da goa noh best wa![]()
was voor martineke dat hyet nog best mee valt met dat accent van mika's papaquote:Op maandag 26 februari 2007 08:05 schreef lily het volgende:
[..]
wij spreken geen dialect![]()
![]()
maar hebben uiteraard wel een limburgs accent![]()
owquote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
was voor martineke dat hyet nog best mee valt met dat accent van mika's papa![]()
Almelooooo hequote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
was voor martineke dat hyet nog best mee valt met dat accent van mika's papa![]()
en wat betreft accenten, brabantsch met een vleugje twents en limbrugs![]()
Die heb je al vroeg aan de huishoudelijke taken?quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef lily het volgende:
Ik heb de tip van Nikky even opgepakt (de filmfunctie van de fotocamera gebruiken).
We hebben net een nieuwe fotocamera maar ik dacht altijd; dat filmen zal wel niks zijn maar dat valt dus reuze mee
Ik weet alleen verder niet hoe het werkt met uploaden enzo...(moet ik nog even nakijken).
Maar binnenkort misschien een bewegende David hier...
En Nikky, bedankt voor de tip![]()
tong tussen zn tanden en slissssssssssssssen, en dan achter je aan rennen. heule enge slang hoor!quote:
nou jaaaaah hahaha dat idee gaat nu een heel eigen leven leiden geloof ik. dat ik zo'n rustige stem heb. 't is maar goed dat jullie me niet horen als die twee elkaar weer eens in de haren zitten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:06 schreef Vicky het volgende:Bix, wat heb jij toch een heerlijke rustige stem zeg!!
filmenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef bixister het volgende:
[..]
nou jaaaaah hahaha dat idee gaat nu een heel eigen leven leiden geloof ik. dat ik zo'n rustige stem heb. 't is maar goed dat jullie me niet horen als die twee elkaar weer eens in de haren zitten.
ah toe; filmpje..?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef bixister het volgende:
't is maar goed dat jullie me niet horen als die twee elkaar weer eens in de haren zitten.
Ja, dat denken er nog...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:25 schreef Martineke het volgende:
[..]
heyz, ik had Idols kunnen winnen ja![]()
Dit moet hem zijn:quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:52 schreef kozakken het volgende:
easy, ik kan 'm niet zien. Bestaat niet meer, zegt 'ie![]()
Ja gevonden. Dank jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef bixister het volgende:
onder windows XP heb als 't goed is in elk geval Windows Moviemaker. werkt heel makkelijk.
Ik heb dit ook maar eens geprobeerd, een iets te lang filmpje even door midden geknipt. Maar ik kan het alleen opslaan als Windows Movie Maker Project, en dan doet ie het niet op You Tubequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef bixister het volgende:
onder windows XP heb als 't goed is in elk geval Windows Moviemaker. werkt heel makkelijk.
volgens mij moet je niks met dat project doen, maar 'gewoon' onder 'film afwerken' kiezen voor 'opslaan op deze computer'.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:13 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb dit ook maar eens geprobeerd, een iets te lang filmpje even door midden geknipt. Maar ik kan het alleen opslaan als Windows Movie Maker Project, en dan doet ie het niet op You Tube
quote:This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |