Mikael kijkt met me mee en zie zit er maar: Die da, ja die da. Kind is helemaal hyperquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:30 schreef Sugar het volgende:
Oh shit, en nu heb ik alweer een lief, leuk filmpje van 'm.Maar echt, ik moet 'm jullie laten zien.
![]()
Verkeerd verbonden?
Oh dat is lief!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:30 schreef Sugar het volgende:
Oh shit, en nu heb ik alweer een lief, leuk filmpje van 'm.Maar echt, ik moet 'm jullie laten zien.
![]()
Verkeerd verbonden?
Lief is dat hé?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Sugar het volgende:Leuke filmpjes van Amber en Amber en Iris.
![]()
Ik heb zo'n ontzettend lief filmpje van Storm.Echt verliefd ben ik op dit moment.
![]()
Storm zorgt
Euhm...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:26 schreef Sugar het volgende:
Huh, Bass-Miss, zo van haar neus blijven maken? Wat bedoelt ge?
Hier is het bewijs met een nog grotere onthulling op het eindequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Sugar het volgende:
Amber is erg grappig. Dat ze zo valt!![]()
Oh, er is mij gisteren onthuld dat we een fan hebben van onze filmpjes, dus ik durf het wel weer aan.![]()
Voor Jolie dan maar! En daarmee pasta!
Haha, grappig, "wij in Zeeland" zeggen dat ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Hehe, Maria! Zo van haar neus blijven maken.
Phff dat vind ik echt super knap van jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:31 schreef Sugar het volgende:
Heldendaad van vandaag: helemaal alleen gaan zwemmen met 2 kinderen! Ik heb er twee filmpjes van.
Storm in een bad water
Loom meedoen met 't liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |