Ik dacht hetzelfde over Brent!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef Bass-Miss het volgende:
Ow Ronja, je zou zo een zusje van Fons kunnen zijn als ik je in die zwarte zitzak zie liggen.
Ik wilde nog even zeggen dat jouw Milo in het vorige topic zo'n moppie isquote:Op woensdag 11 april 2007 22:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Neuk wat een mooie sfeervolle fotos en die rompertjes zijn helemaal geweldig. Waar heb je die vandaan?
Aan het aankleedkussen zie je zo goed hoe hard ze groeien!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef lcicle het volgende:
heb van Merlijn ook zo'n aankleedkussen-sessie, van elke maand 1![]()
als die naar mij bedoeld was super graag want ik ben helemaal verliefd op die rompertjes, heb in mijn vorige huis ook jarenlang een badkamer VOL badeendjes gehad.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef Neuk het volgende:
zal ik er 1 naar je sturen?
Het is em echt wel! Kijk maar naar de beentjes... precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef bixister het volgende:
haha geweldig, die twee boefjes in poefjes!![]()
(en die lekker versleten harrie erbij
)
neuk, wat een verschil he, 't gaat zooo hard...
Dat is erg lief van je, maar we komen momenteel al om in de rompertjes maatjes 62/68 en ik weet soms van gekkigheid niet welke ik hem aan moet doenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef Neuk het volgende:
zal ik er 1 naar je sturen?
gos nu heb ik eens een keer zin in een discussie, werken ze weer niet meequote:Op donderdag 12 april 2007 17:03 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik loop jullie een beetje te stangen.
Wees niet beledigd Martine.
'k heb zelf geen kinderen en wat mij betreft zien alle baby's eruit als Winston Churchill.
Ik beloof dat ik niet meer terug kom in dit topic.
Have a nice day..
Thanks, ja we horen idd erg vaak dat hij erg wijs kijkt voor 10 weken *moederhart zwelt van trots*quote:Op donderdag 12 april 2007 23:15 schreef _Bar_ het volgende:
Wat lijkt hij groot en wijs ineens vivi![]()
wat een cute menneke is het toch
en als ik heel snel kijk dan zie ik ergens een beetje vrolijkheid ondeugendheid, ook beetje thijsquote:Op donderdag 12 april 2007 23:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thanks, ja we horen idd erg vaak dat hij erg wijs kijkt voor 10 weken *moederhart zwelt van trots*
Mooi fijn gezichtje heeft ie Appelsapquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:48 schreef appelsap het volgende:
Volgens mij is dat GHavenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef _evenstar_ het volgende:
( bixx je broer?!?! lijkt onwijs op een excollega)
hihi oepsquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Popples het volgende:
pinquit wat een verschil.![]()
maar volgens mij moet de onderste foto 12 april 2007 zijn![]()
Ik ook. En Ireth, die blik van jouw broertje (dat is hem toch?) is ook schattig vind ik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Die eerste foto van Suus vind ik héél lief
Krijgt Milo ook al van die lekkere spekkies?quote:Op zondag 15 april 2007 17:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat zijn Jolie en Myrthe lieve vriendinnetjes zo saampjes
En wat heerlijk om Dean zo lekker alleen in zijn rompertje te zien. Die beentjes van hem![]()
Awwwwquote:Op zondag 15 april 2007 17:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Milo heeft jammergenoeg niet zo van die spekkies. Hij is lang en slank
[afbeelding]
[afbeelding]
hij heeft mooie ogen !quote:Op zondag 15 april 2007 17:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Milo heeft jammergenoeg niet zo van die spekkies. Hij is lang en slank
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef sjak het volgende:
Wat heerlijk dat mooie weer, de kindjes worden er zo vrolij k van. Ze stralen allemaal op de foto's
Ik heb vanmiddag ook nog wat leuke foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze is van dinsdag, ik vind haar hier zo vreselijk groot op:
[afbeelding]
Hij zat die banaan er lekker in te smeren, en daarna deed hij er nog een plasje bij.quote:Op zondag 15 april 2007 21:19 schreef Vivi het volgende:
En wat slim van hem om die bananenschil voor zijn piepje te draperen, weer eens wat anders dan een vijgeblad
Een gezichtsmasker voor zijn pipi?quote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hij zat die banaan er lekker in te smeren, en daarna deed hij er nog een plasje bij.![]()
Wat lijkt ze op papaquote:Op zondag 15 april 2007 20:50 schreef sjak het volgende:
Dank je Ireth. ik heb er nog 1 bijgezet, daarop zijn haar boventanden goed te zien. Met spleet, ze waren er ineens met Pasen![]()
* Slaapmeisje is gek op slaapfoto'squote:
Zeg dan "Wat een leuke foto's!!!"quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef Larissa het volgende:
tvp
Dat staat toch buiten kijf.quote:
Klopt, maar Dylan was zo trots dat hij Quinten vast hield, dat ik het toch een leuke foto vindquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef Martineke het volgende:
leuke broertjesfoto Beefgeloof alleen dat Quinten het minder leuk vind
Alle kindjes zijn echt super!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:24 schreef pinquit het volgende:
en ik vind romijn ook heeriljk daar in de zandbak zegwat een kerel al he
hij begon ook in een droge zandbakquote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef LadyS het volgende:
Romijn een lekkere smeerpoets.. dat zou ik niet kunnen, hoor, ze expres in een modderpoel zetten![]()
![]()
Zeeman ja, ja wel cute hequote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef PM-girl het volgende:
He Dean is stoer met die hoed! (zeeman toch?) Ik heb Simon die hoed ook gepast, maar hij werd er een meisje van!
Jaa, ontzettend helder en hij wil echt alles zien en meemaken. Hij wil bijna nooit meer in mijn armen liggen, moet hem altijd rechtop houden zodat hij alles goed kan zien.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef Vivi het volgende:
Ow wat een lieffie Appelsap! Hij is ook al heel helder he?
Oh ja, dat ken ikquote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef appelsap het volgende:
[..]
Jaa, ontzettend helder en hij wil echt alles zien en meemaken. Hij wil bijna nooit meer in mijn armen liggen, moet hem altijd rechtop houden zodat hij alles goed kan zien.
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef moussy het volgende:
Cassie, speciaal voor Dutch, en zoals gewoonlijk smoezelig
[afbeelding]
hij krijgt grijze randjes bij zn tandjes, waar hij ooit eens de salontafel mee dacht te verschuiven![]()
Ja, aaacht!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef bixister het volgende:
en suzanna, aaaaacht!!!?wow! dus ze vinden die 3 van jou nog maar een heel klein cluppie.
wel een heel end rijden voor een weekendje, of kon je er wat dagen aan vast plakken? alles weer goed met noa zo te zien? leuke foto's!
mini Paris Hiltonquote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef moussy het volgende:
tis een kleine itrannetje, maar hij is nog altijd zooo grappig
Een oudje van René, ik denk dat ze hier een jaar of 5 is, ff om de toetjes te vergelijken.. Ik vind ze steeds meer op elkaar gaan lijken nml.
[afbeelding]
ik zag van de week de foto's vn de eerste meeting weer en toen waren Kai en Djulian moeilijk uit elkaar te houden.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef m@x het volgende:
Wow Anitra, wat een stuk! ik zie ook weer gelijkenissen met Kai
Ja mooi he, als ze uit bad komt heeft ze krulletjes....quote:
Heel mooi kindje. Niet echt duidelijk die krulletjes maar wel 1 gezicht met haar moeder. Leuk trouwens, wel effe wennen een foto van je te zien zonder buik!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ja mooi he, als ze uit bad komt heeft ze krulletjes....![]()
Weet niet of je het goed kunt zien op deze foto
[afbeelding]
Je 'vergeet' Fonsquote:Op donderdag 19 april 2007 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
djulian jans en bo.. rian cas renee damian suzanne casje max amber Dean Piet lis jetske Milo suus benthe en jenna jolie en myrthe brent
Ik heb nog niet zoveel foto's van Julia kunnen bewonderen, doe es laten zien danquote:Op zaterdag 21 april 2007 07:26 schreef Suzanna het volgende:
Ryan, vrolijke jongen! Ondanks de prik, goed zeg![]()
Anitra, wat is Djulian anders met een kort koppie! (zo kort vind ik het persoonlijk trouwens nog niet eens) Hij wordt er echt een ander ventje door. En ook lekker stoer vind ik!
Karin, wat een schatje is Meike!Echt heel mooi!
Vivi, ik zie telkens gelijkenissen met Julia als ik foto's van Dean bekijk. Ze hebben wel wat van elkaar weg! Donkere haartjes, donkere ogen en ook een beetje de gezichtsvorm ofzo. Ligt aan de foto hoor, maar ik zie het wel regelmatig!
Helaas wordt Julia kaal, ook door haar eczeem. Jammer vind ik dat... maar waarschijnlijk wordt ze hierna ook blond, net als haar grote zussen...
ha ha ha, denk ik er een keer aan en hou ik er rekening mee en krijg ik dit..quote:Op zondag 22 april 2007 19:22 schreef Vivi het volgende:
Amber krijgt krullen
En wat een lieve foto van de kleine prins en de rest van de royalty
De kleine vent met de glimmende wangen heet Mauritzquote:Op zondag 22 april 2007 21:04 schreef Spuuglokje het volgende:
En dan worden er tijdens het tikken nog wat foto's geplaatst. Altijd vrolijke Suusen weer dat leuke jongetje (sorry, ik weet z'n naam niet). Lekker he, zo op tafel zitten. Doet mijn jongste ook zo graag, als ie de kans krijgt.
Ow sowwy!quote:
Agreedquote:Op maandag 23 april 2007 08:25 schreef Vivi het volgende:
Mauritz heeft een coole outfit!
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel foto's van Julia kunnen bewonderen, doe es laten zien dan
Whehehe! Nou ik snap het wel hoor, ik kan het ook niet uitstaanquote:Op maandag 23 april 2007 10:54 schreef _evenstar_ het volgende:
MAuritz alweer een jaar?
Suusje bel![]()
Dylan en grote amber lief zo samen
Kleine amber met die vogeldappere dame
vivi ik maakte een grapje johze heeft idd een ondeugend koppie
![]()
Wat jij wilquote:Op maandag 23 april 2007 19:05 schreef Suzanna het volgende:
Jaaaaaa maaaaaaaaar.....je hebt wel gelijk hoor, maar ik zie toch wel gelijkenis. Lekker puh.
Zijn papa is heel donker idd, terwijl ie toch 100% uit de klei getrokken Hollander isquote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef Suzanna het volgende:
Aaah Dean...op die foto ben je weer echt een jochie. Heel anders dan Julia... maar op andere......
![]()
Wat een donkere papa heeft Dean, Vivi!Heeft'ie daar die donkere haartjes vast van. Dan blijft het misschien ook wel zo! (Julia wordt vast blond, de anderen hadden eerst ook donker haar en zijn nu best blond!)
Oh ja, was ik Jasper met z'n mooooie staartjes helemaal vergeten... Tis net een meid!
Nee he, en nog erger; als mensen zijn naam horen denken ze in eerste instantie altijd dat ie een negert is (excusez le mot), laatst zat er iemand naar Dean te kijken zo van : "Hij is wel wit hequote:Op maandag 23 april 2007 22:06 schreef pinquit het volgende:
huh had echt neit gedacht dat papadean een hollandse hollander was![]()
Ik vind hem zelf ook zo hard gaanquote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
dean lijkt op die foto heel anders
veel ouder, maar hijs wel heeeeeeel schattig
quote:Op maandag 23 april 2007 22:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar als je Stan zijn broer ziet; blond, dik en blauwe ogen, ik was al bang voor de genenpool zeg maar, maar het is goed uitgepakt![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 22:03 schreef Vivi het volgende:
We zagen laatst trouwens een rode gloed over zijn haar ontstaan!![]()
niks mis met rood!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |