Een gezichtsmasker voor zijn pipi?quote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hij zat die banaan er lekker in te smeren, en daarna deed hij er nog een plasje bij.![]()
Wat lijkt ze op papaquote:Op zondag 15 april 2007 20:50 schreef sjak het volgende:
Dank je Ireth. ik heb er nog 1 bijgezet, daarop zijn haar boventanden goed te zien. Met spleet, ze waren er ineens met Pasen![]()
* Slaapmeisje is gek op slaapfoto'squote:
Zeg dan "Wat een leuke foto's!!!"quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef Larissa het volgende:
tvp
Dat staat toch buiten kijf.quote:
Klopt, maar Dylan was zo trots dat hij Quinten vast hield, dat ik het toch een leuke foto vindquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef Martineke het volgende:
leuke broertjesfoto Beefgeloof alleen dat Quinten het minder leuk vind
Alle kindjes zijn echt super!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:24 schreef pinquit het volgende:
en ik vind romijn ook heeriljk daar in de zandbak zegwat een kerel al he
hij begon ook in een droge zandbakquote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef LadyS het volgende:
Romijn een lekkere smeerpoets.. dat zou ik niet kunnen, hoor, ze expres in een modderpoel zetten![]()
![]()
Zeeman ja, ja wel cute hequote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef PM-girl het volgende:
He Dean is stoer met die hoed! (zeeman toch?) Ik heb Simon die hoed ook gepast, maar hij werd er een meisje van!
Jaa, ontzettend helder en hij wil echt alles zien en meemaken. Hij wil bijna nooit meer in mijn armen liggen, moet hem altijd rechtop houden zodat hij alles goed kan zien.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef Vivi het volgende:
Ow wat een lieffie Appelsap! Hij is ook al heel helder he?
Oh ja, dat ken ikquote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef appelsap het volgende:
[..]
Jaa, ontzettend helder en hij wil echt alles zien en meemaken. Hij wil bijna nooit meer in mijn armen liggen, moet hem altijd rechtop houden zodat hij alles goed kan zien.
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef moussy het volgende:
Cassie, speciaal voor Dutch, en zoals gewoonlijk smoezelig
[afbeelding]
hij krijgt grijze randjes bij zn tandjes, waar hij ooit eens de salontafel mee dacht te verschuiven![]()
Ja, aaacht!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef bixister het volgende:
en suzanna, aaaaacht!!!?wow! dus ze vinden die 3 van jou nog maar een heel klein cluppie.
wel een heel end rijden voor een weekendje, of kon je er wat dagen aan vast plakken? alles weer goed met noa zo te zien? leuke foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |