Ik ook. En Ireth, die blik van jouw broertje (dat is hem toch?) is ook schattig vind ik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Die eerste foto van Suus vind ik héél lief
Krijgt Milo ook al van die lekkere spekkies?quote:Op zondag 15 april 2007 17:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat zijn Jolie en Myrthe lieve vriendinnetjes zo saampjes
En wat heerlijk om Dean zo lekker alleen in zijn rompertje te zien. Die beentjes van hem![]()
Awwwwquote:Op zondag 15 april 2007 17:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Milo heeft jammergenoeg niet zo van die spekkies. Hij is lang en slank
[afbeelding]
[afbeelding]
hij heeft mooie ogen !quote:Op zondag 15 april 2007 17:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Milo heeft jammergenoeg niet zo van die spekkies. Hij is lang en slank
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef sjak het volgende:
Wat heerlijk dat mooie weer, de kindjes worden er zo vrolij k van. Ze stralen allemaal op de foto's
Ik heb vanmiddag ook nog wat leuke foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze is van dinsdag, ik vind haar hier zo vreselijk groot op:
[afbeelding]
Hij zat die banaan er lekker in te smeren, en daarna deed hij er nog een plasje bij.quote:Op zondag 15 april 2007 21:19 schreef Vivi het volgende:
En wat slim van hem om die bananenschil voor zijn piepje te draperen, weer eens wat anders dan een vijgeblad
Een gezichtsmasker voor zijn pipi?quote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hij zat die banaan er lekker in te smeren, en daarna deed hij er nog een plasje bij.![]()
Wat lijkt ze op papaquote:Op zondag 15 april 2007 20:50 schreef sjak het volgende:
Dank je Ireth. ik heb er nog 1 bijgezet, daarop zijn haar boventanden goed te zien. Met spleet, ze waren er ineens met Pasen![]()
* Slaapmeisje is gek op slaapfoto'squote:
Zeg dan "Wat een leuke foto's!!!"quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef Larissa het volgende:
tvp
Dat staat toch buiten kijf.quote:
Klopt, maar Dylan was zo trots dat hij Quinten vast hield, dat ik het toch een leuke foto vindquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef Martineke het volgende:
leuke broertjesfoto Beefgeloof alleen dat Quinten het minder leuk vind
Alle kindjes zijn echt super!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:24 schreef pinquit het volgende:
en ik vind romijn ook heeriljk daar in de zandbak zegwat een kerel al he
hij begon ook in een droge zandbakquote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef LadyS het volgende:
Romijn een lekkere smeerpoets.. dat zou ik niet kunnen, hoor, ze expres in een modderpoel zetten![]()
![]()
Zeeman ja, ja wel cute hequote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef PM-girl het volgende:
He Dean is stoer met die hoed! (zeeman toch?) Ik heb Simon die hoed ook gepast, maar hij werd er een meisje van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |