Jaa, ontzettend helder en hij wil echt alles zien en meemaken. Hij wil bijna nooit meer in mijn armen liggen, moet hem altijd rechtop houden zodat hij alles goed kan zien.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef Vivi het volgende:
Ow wat een lieffie Appelsap! Hij is ook al heel helder he?
Oh ja, dat ken ikquote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef appelsap het volgende:
[..]
Jaa, ontzettend helder en hij wil echt alles zien en meemaken. Hij wil bijna nooit meer in mijn armen liggen, moet hem altijd rechtop houden zodat hij alles goed kan zien.
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef moussy het volgende:
Cassie, speciaal voor Dutch, en zoals gewoonlijk smoezelig
[afbeelding]
hij krijgt grijze randjes bij zn tandjes, waar hij ooit eens de salontafel mee dacht te verschuiven![]()
Ja, aaacht!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef bixister het volgende:
en suzanna, aaaaacht!!!?wow! dus ze vinden die 3 van jou nog maar een heel klein cluppie.
wel een heel end rijden voor een weekendje, of kon je er wat dagen aan vast plakken? alles weer goed met noa zo te zien? leuke foto's!
mini Paris Hiltonquote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef moussy het volgende:
tis een kleine itrannetje, maar hij is nog altijd zooo grappig
Een oudje van René, ik denk dat ze hier een jaar of 5 is, ff om de toetjes te vergelijken.. Ik vind ze steeds meer op elkaar gaan lijken nml.
[afbeelding]
ik zag van de week de foto's vn de eerste meeting weer en toen waren Kai en Djulian moeilijk uit elkaar te houden.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef m@x het volgende:
Wow Anitra, wat een stuk! ik zie ook weer gelijkenissen met Kai
Ja mooi he, als ze uit bad komt heeft ze krulletjes....quote:
Heel mooi kindje. Niet echt duidelijk die krulletjes maar wel 1 gezicht met haar moeder. Leuk trouwens, wel effe wennen een foto van je te zien zonder buik!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ja mooi he, als ze uit bad komt heeft ze krulletjes....![]()
Weet niet of je het goed kunt zien op deze foto
[afbeelding]
Je 'vergeet' Fonsquote:Op donderdag 19 april 2007 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
djulian jans en bo.. rian cas renee damian suzanne casje max amber Dean Piet lis jetske Milo suus benthe en jenna jolie en myrthe brent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |