Ik dacht hetzelfde over Brent!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef Bass-Miss het volgende:
Ow Ronja, je zou zo een zusje van Fons kunnen zijn als ik je in die zwarte zitzak zie liggen.
Ik wilde nog even zeggen dat jouw Milo in het vorige topic zo'n moppie isquote:Op woensdag 11 april 2007 22:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Neuk wat een mooie sfeervolle fotos en die rompertjes zijn helemaal geweldig. Waar heb je die vandaan?
Aan het aankleedkussen zie je zo goed hoe hard ze groeien!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef lcicle het volgende:
heb van Merlijn ook zo'n aankleedkussen-sessie, van elke maand 1![]()
als die naar mij bedoeld was super graag want ik ben helemaal verliefd op die rompertjes, heb in mijn vorige huis ook jarenlang een badkamer VOL badeendjes gehad.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef Neuk het volgende:
zal ik er 1 naar je sturen?
Het is em echt wel! Kijk maar naar de beentjes... precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef bixister het volgende:
haha geweldig, die twee boefjes in poefjes!![]()
(en die lekker versleten harrie erbij
)
neuk, wat een verschil he, 't gaat zooo hard...
Dat is erg lief van je, maar we komen momenteel al om in de rompertjes maatjes 62/68 en ik weet soms van gekkigheid niet welke ik hem aan moet doenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef Neuk het volgende:
zal ik er 1 naar je sturen?
gos nu heb ik eens een keer zin in een discussie, werken ze weer niet meequote:Op donderdag 12 april 2007 17:03 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik loop jullie een beetje te stangen.
Wees niet beledigd Martine.
'k heb zelf geen kinderen en wat mij betreft zien alle baby's eruit als Winston Churchill.
Ik beloof dat ik niet meer terug kom in dit topic.
Have a nice day..
Thanks, ja we horen idd erg vaak dat hij erg wijs kijkt voor 10 weken *moederhart zwelt van trots*quote:Op donderdag 12 april 2007 23:15 schreef _Bar_ het volgende:
Wat lijkt hij groot en wijs ineens vivi![]()
wat een cute menneke is het toch
en als ik heel snel kijk dan zie ik ergens een beetje vrolijkheid ondeugendheid, ook beetje thijsquote:Op donderdag 12 april 2007 23:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thanks, ja we horen idd erg vaak dat hij erg wijs kijkt voor 10 weken *moederhart zwelt van trots*
Mooi fijn gezichtje heeft ie Appelsapquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:48 schreef appelsap het volgende:
Volgens mij is dat GHavenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef _evenstar_ het volgende:
( bixx je broer?!?! lijkt onwijs op een excollega)
hihi oepsquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Popples het volgende:
pinquit wat een verschil.![]()
maar volgens mij moet de onderste foto 12 april 2007 zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |