Aldus de papieren versie van VI.quote:Voorzitter Dirk Scheringa, die toch niet zo snel schrikt, viel bijna van zijn stoel bij een andere flirt, dit keer vanuit Amsterdam. Niemand minder dan Klaas-Jan Huntelaar bracht AZ op de hoogte van zijn onvrede over de manier waarop Ajax en trainer Henk ten Cate met hem omsprongen. Hij was eerdere gesprekken nog niet vergeten en had eigenlijk spijt van zijn keuze voor Ajax.
Wat een kansloos blad is dat toch geworden met die irritante notoire sigaren roker aan het roer.quote:Voorzitter Dirk Scheringa, die toch niet zo snel schrikt, viel bijna van zijn stoel bij een andere flirt, dit keer vanuit Amsterdam. Niemand minder dan Klaas-Jan Huntelaar bracht AZ op de hoogte van zijn onvrede over de manier waarop Ajax en trainer Henk ten Cate met hem omsprongen. Hij was eerdere gesprekken nog niet vergeten en had eigenlijk spijt van zijn keuze voor Ajax.
Goed, ik zeg per direct mijn abbo op. Wat een smerige hondenblad is het geworden. Ik dacht dat ze journalistiek onafhankelijk opereerde, maar dit is een hetze creëren tegen Ons Aller Ajax.quote:
Mag ik Ajax - NAC nog even afwachten?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:12 schreef PyTh het volgende:
Wou je de voorgestelde weddenschap nog aangaan Monty?
Hij en KJH zouden AZ benaderd hebben voor een overgang.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:13 schreef PyTh het volgende:
Wat staat er over Aissati dan?
Je hebt nu pas door dat dat blad een soort reclamefolder van az is?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Goed, ik zeg per direct mijn abbo op. Wat een smerige hondenblad is het geworden. Ik dacht dat ze journalistiek onafhankelijk opereerde, maar dit is een hetze creëren tegen Ons Aller Ajax.
Lijers![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:13 schreef PyTh het volgende:
Wat staat er over Aissati dan?
VIquote:Zo melde Ismail Aissati zich. Het grootste talent van PSV voelde absoluut geen vertrouwen van Ronald Koeman en wilde liever vandaag dan morgen naar Alkmaar. Nu is er even een tussen oplossing door een tijdelijk verblijf bij Fc Twente, maar komende zomer wordt er verder gepraat.
Ik had het al een tijdje in de gaten, maar het wordt wekelijks erger. Zeer irritant en ben benieuwd hoe Ajax en KJH reageert.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt nu pas door dat dat blad een soort reclamefolder van az is?
Lijkt me niet, ik wacht PSV - Twente toch ook niet af?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
Mag ik Ajax - NAC nog even afwachten?
Ach, jullie hebben de Telegraaf nog als pro-Ajax-krantquote:Op woensdag 11 april 2007 14:13 schreef SoA-Holic het volgende:
Goed, ik zeg per direct mijn abbo op. Wat een smerige hondenblad is het geworden. Ik dacht dat ze journalistiek onafhankelijk opereerde, maar dit is een hetze creëren tegen Ons Aller Ajax.
Lijers![]()
Nee, daarvoor douwden ze toen een of andere az krant door de brievenbusquote:Op woensdag 11 april 2007 14:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt nu pas door dat dat blad een soort reclamefolder van az is?
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:24 schreef borisz het volgende:
Ik moet de post nog krijgen
We doen alleen landstitel, ok? Als PSV kampioen wordt, krijg je twee kratten, als AZ kampioen wordt één en als Ajax kampioen wordt, helemaal niets. Akkoord?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik wacht PSV - Twente toch ook niet af?
DJ Duroquote:
de AZ krant krijg ik ook jaquote:Op woensdag 11 april 2007 14:24 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, daarvoor douwden ze toen een of andere az krant door de brievenbus.
Dat was na een telefoontje ook snel verholpen.
KJH heeft zijn zegje al gedaan tochquote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik had het al een tijdje in de gaten, maar het wordt wekelijks erger. Zeer irritant en ben benieuwd hoe Ajax en KJH reageert.
Je kent 'm dus nietquote:
Ga wat beter met je spelers om, Ajax, en je hebt niks meer van Scheringa te vrezenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:33 schreef RayMania het volgende:
Tuuuuurlijk. Hoe overduidelijk is dit stoken van Scheringa. Leuk hoor AZ, leuke trainer, leuke spelers, leuk team, maar die Scheringa mag van mij die lompe opmerkingen om PSV en Ajax voorbij te streven als grootste Nederlandse club voor zich laten. Ik hoop zo dat de bekerfinale Ajax - AZ wordt nu.
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ga wat beter met je spelers om, Ajax, en je hebt niks meer van Scheringa te vrezen
Even Scheringa erbuiten gelaten, opzich zit er wel iets in. Perez anyone??quote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ga wat beter met je spelers om, Ajax, en je hebt niks meer van Scheringa te vrezen
Alsof Perez binnen Ajax zo goed ligt..quote:Op woensdag 11 april 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even Scheringa erbuiten gelaten, opzich zit er wel iets in. Perez anyone??
Voor iemand die Ajax al meerdere malen aan punten geholpen heeft door de winnende er in te knallen gaan ze erg naar met hem om. 5 min voor tijd inbrengen tegen RKC was echt zum kotsen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:51 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Alsof Perez binnen Ajax zo goed ligt..![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:49 schreef versteegrob het volgende:
DE VI is altijd al tegen ajax geweest, dit geloof je toch niet.
VI is altijd objectief geweest.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In de tijd dat jij nog voor Ajax was, was de VI pro Ajax?
Was niet erg netjes inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor iemand die Ajax al meerdere malen aan punten geholpen heeft door de winnende er in te knallen gaan ze erg naar met hem om. 5 min voor tijd inbrengen tegen RKC was echt zum kotsen.
Ik irriteer me meer aan Umberto Tan. Die noemt alle Ajax spelers bij voornaamquote:Op woensdag 11 april 2007 14:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat VI pro Ajax is is mij persoonlijk nooit opgevallen, maar ik geloof ook zeker niet dat iedere redacteur of presentator van een voetbal relateerde show zijn mening 100% onpartijdig kan geven.
Neem de heer van Gelder anders eens onder de loep op de maandagavond.......
Zo blijft het, het enige dat mij verbaasd is dat de meesten met dat desbetreffende artikel meeloopt te zeuren zonder ook maar 1 letter ervan gezien te hebben.
Buiten dat het niet netjes was was het ook nog eens oliedom trouwens...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Was niet erg netjes inderdaad.
Zelfde soort geintje flikte V.Basten met Seedorf.
Al was dat nog een tikkeltje erger imo..
Ken jij andere Eredivisie spelers die Hedwiges, Klaas Jan, Jaap, Kenneth, Edgar, Leonardo, Urby als voornaam hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:58 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik irriteer me meer aan Umberto Tan. Die noemt alle Ajax spelers bij voornaam![]()
Ohja?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Shota, Moussa, Getar, Demy..... Daarvan spelen er wel 5 per naam in de ere
Iemand een raketje?quote:
Edgar Barreto. Kenneth Vermeer? Kenneth Perez?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ken jij andere Eredivisie spelers die Hedwiges, Klaas Jan, Jaap, Kenneth, Edgar, Leonardo, Urby als voornaam hebben.
Net of ajax hem naar az laat vertrekken mocht het waar zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef denthemen het volgende:
Die vi word echt erg, ben blij dat ik hem binnenkort opzeg, maar mocht dit écht zo zijn, wat ik me niet kan voorstellen, dag mag KJH van mij oprotten als hij met die omhooggevallen kutclub wilt gaan praten
Jan Vertonghenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ken jij andere Eredivisie spelers die Hedwiges, Klaas Jan, Jaap, Kenneth, Edgar, Leonardo, Urby als voornaam hebben.
Aldus iemand uit Helmondquote:Op woensdag 11 april 2007 15:40 schreef Camplo het volgende:
AZ vuile teringprovincialen.
quote:
Camplo Skupt oe zo tegen oe Skenen als ge niet uitkijkt Koekertquote:
of nietquote:Op woensdag 11 april 2007 15:40 schreef Camplo het volgende:
AZ vuile teringprovincialen.
En dan komt Newcastle langs en sturen ze de supporters naar Amsterdam.
Losers.
Hahahaha.....quote:
Op vrijdag de dertiendequote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hahahaha.....![]()
Raketje was lekker, maar goed....KOMEND WEEKEND... Wat gaat er allemaal gebeuren
Er worden 9 competitiewedstrijden in de Eredivisie gespeeld.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hahahaha.....![]()
Raketje was lekker, maar goed....KOMEND WEEKEND... Wat gaat er allemaal gebeuren
Laat maar komenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Camplo Skupt oe zo tegen oe Skenen als ge niet uitkijkt Koekert![]()
Stijn, Shota, Gretar, Moussa, Kew, Julian....quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zou fijn zijn.....quote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag de dertiende![]()
AFC Ajax - NAC Breda 3 - 0
In het weekend
PSV - FC Twente 1 - 3
AZ - Vitesse 2 - 0
Heracles Almelo - Feyenoord 1 - 1
Volgens mij is er wel meer dat jij wilt........tjaquote:Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef BobRooney het volgende:
Stijn, Shota, Gretar, Moussa, Kew, Julian....![]()
Ik wil gewoon dat Umberto AZ spelers bij de voornaam gaat noemen
ik gun ze ook wel 3 punten, maar ik heb ff neergezet wat ik denk.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zou fijn zijn.....
Hoewel ik Heracles zeker 3 punten gun..![]()
AFC Ajax - NAC Breda 2 - 0quote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag de dertiende![]()
AFC Ajax - NAC Breda 3 - 0
In het weekend
PSV - FC Twente 1 - 3
AZ - Vitesse 2 - 0
Heracles Almelo - Feyenoord 1 - 1
Ik teken ervoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
AFC Ajax - NAC Breda 2 - 0
PSC - FC Twente 0 - 0
AZ - Vitesse 1 - 1
Heracles Almelo - Feyenoord 1 - 2
Nou, dan ga ik mijn geld maar inzetten denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik gun ze ook wel 3 punten, maar ik heb ff neergezet wat ik denk.
Edit: soms zit ik er totaal naast en soms heb ik het helemaal of bijna goed (hierbij is bijna goed dat ik wel wist wie zou winnen/verliezen of dat het gelijk zou blijven en het eventuele verschil in doelpunten heb ik dan ook goed)
Zo had ik bij het EK in Portugal gezegd dat Tjechië met 2 - 1 van Nederland zou winnen en dat NL 1 - 1 zou spelen tegen de Duitsers. Er werd uiteindelijk 3 - 2 voor Tjechië en Nederland - Duitsland eindigde toen inderdaad in 1 - 1![]()
Zou er maar niet op rekenen, als je (wat flitsen van) de tweede helft van Vitesse-Sparta hebt gezien. Het zou wel heel mooi zijn, maar ik denk ook dat het niet te voorspellen is. We zijn nu al zo vaak tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:09 schreef SiemeN het volgende:
Lazovic moet ons redden. En Ajax moet zichzelf redden..
Hoeveel Domino's pizza's krijg ik van je als ze toch nog kampioen worden?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Mijn hoop is vervlogen. Als ze zich met de titel op pisafstand niet eens kunnen opladen.....
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoeveel Domino's pizza's krijg ik van je als ze toch nog kampioen worden?
Sinds wanneer zijn Helmonders boeren?quote:
Nou je krijgt van mij 10 stuks als ze het worden... maar ik geef je weinig kans.. wat een zooitje ongeregeld zeg... ze willen gewoon geen kampioen worden. .. bijna mijn lcd scherm kapot getraptquote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat kan niet vriend.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
stand verwachting na komend weekend:
volgens LeE
1. AZ 69 pnt
2. Ajax 69 pnt
3. PSV 68 pnt
4. Twente 64 pnt
GABRI!quote:Gabri voorspelt Ajax en zichzelf een rijke toekomst
Gabri de la Torre is naarmate het seizoen vorderde bij Ajax steeds belangrijker geworden voor de club uit Amsterdam. Ajax-trainer Henk ten Cate noemde de Spanjaard dan ook de beste speler van Ajax na de winterstop. Ook Gabri zelf is tevreden over zijn huidige ontwikkeling bij de Amsterdammers.
"Nederlanders zijn relaxed en koel in hun hoofd", zegt de middenvelder. "Ze raken niet zo snel in de war als ze een bekendheid zien. In het begin was ik wel bevreesd. Maar ook het voetbalniveau valt me mee. In de eerste maanden dacht ik: Dit is een slappe competitie, de topclubs PSV en Ajax rollen iedereen op. Nu weet ik wel beter. De topkwaliteit is hier misschien minder dan in Engeland en Spanje, maar het gemiddelde niveau is hoog.
De Marathon Man voorspelt een grote toekomst voor Ajax en voor zichzelf. "Wanneer dit elftal een aantal jaar bij elkaar kan blijven, kunnen we net zo presteren als Barcelona deed. Het elftal is na de komst van Davids uitstekend in balans en we beschikken over veel talenten. Ryan Babel draagt dezelfde belofte in zich mee als Ronaldinho." aldus de tevreden Spanjaard bij Ajax.
Marcel heeft nog wel wat pizza's..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zeer nuttige en goeie speler die Gabriquote:
Leuk artikel, hoewel ik de vergelijkingen met Barcelona en Ronaldinho wat overdreven vindquote:
Maar snel z'n contract verlengen, of heeft hij een tweejarige deal?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zeer nuttige en goeie speler die Gabri![]()
Volgens mij 3 jaar zelfsquote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar snel z'n contract verlengen, of heeft hij een tweejarige deal?![]()
De vergelijking is misschien iets te overdreven, maar Babel is echt wel een talentje.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef fuckbuddy het volgende:
"Ryan Babel draagt dezelfde belofte in zich mee als Ronaldinho"
Met dat artikel kan je dus ook je kont afvegen, heeft die gast zijn kop gestoten ofzo?
de wedstrijd is live op RTL 7quote:Ajax - NAC live via internet
Amsterdam, 10 apr 2007
Ajax-supporters kunnen de Ajax-wedstrijden in de tweede seizoenshelft live via internet volgen. Ajax-supporters maken kans op 20 gratis inlogcodes om de wedstrijd tegen NAC live via internet te volgen.
Planet Voetbal brengt online de kanalen van TELE2 Voetbal met live Eredivisie-voetbalwedstrijden, waaronder Ajax. Mocht je niet mee willen doen aan de prijsvraag of niet winnen, dan kun je de wedstrijd tegen betaling bekijken. Betalen kan veilig met een creditcard, via i-deal of per sms.
Ga dan naar www.planetvoetbal.nl
ajax.nl
quote:
Ja maar daarmee kan je zaterdag en zondag PSV en AZ ook zien.quote:
Wie spreekt er hier over Jenner dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Babel is echt wel beter dan Jenner
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
Hey!
1 wedstrijd te laat iig.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
wanneer zal Babel weer eens van plan zijn om te gaan scoren. De laatste wedstrijden lijkt hij in een dip te zitten.
ik ben trouwens nieuw hier Hey!
Ja vond het ook al zo raarquote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef Riro het volgende:
Ze kunnen toch wel opzoeken in welke vakken nog wel plaatsen vrij zijn
Zolang ie niet op kan tegen 40 jarige slakken als Van Haaren zal 't nog lang durenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
wanneer zal Babel weer eens van plan zijn om te gaan scoren. De laatste wedstrijden lijkt hij in een dip te zitten.
Hoi..quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
ik ben trouwens nieuw hier Hey!
Wil ook nog wel eens aan de mensen liggen die met het systeem moeten werken...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:14 schreef Nashje het volgende:
Tja stond net bij de Primera en heb tig vakken genoemd maar allen deden het niet
Als ik jou was zou ik het ff ergens anders proberen. Vaak ligt het idd aan de mensen die het systeem moeten bedienen.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja vond het ook al zo raar. Maar dat deed het niet ofzo
Hmm zal eens kijken. Kost me een hoop benzine zoquote:Op woensdag 11 april 2007 17:51 schreef Riro het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het ff ergens anders proberen. Vaak ligt het idd aan de mensen die het systeem moeten bedienen.
Dat laatste hoeft niet hoor, kom zelf ook altijd wel op vakken met seizoenkaarten van anderen.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef Riro het volgende:
Je kan ook op mijn seizoenskaart, moet je alleen wel een stukje omrijden en je haar laten groeien
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ik dan neit meer in staat ben om uberhaupt die kassa's te vinden![]()
Wat moet jij bij die kassa's zoeken?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ik dan neit meer in staat ben om uberhaupt die kassa's te vinden![]()
Nou, dat zal dan een lekker zooitje worden bij de hockeyclub daarquote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef Silenus het volgende:
Alle Willem-II vakken zijn uitverkocht voor Willem II-AJAX 29-4.
Ofwel, dit wordt zaterdag een loterij waar ik nu al schijtnerveus voor ben....
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef Silenus het volgende:
Alle Willem-II vakken zijn uitverkocht voor Willem II-AJAX 29-4.
Ofwel, dit wordt zaterdag een loterij waar ik nu al schijtnerveus voor ben....
Die ene AZ fan was weer negatief over onze AJACIEDquote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wie spreekt er hier over Jenner dan?
Haha mooi daar! Het was in het paasweekend al uitverkocht idd. Aan de andere kant, of we nu 2e of 3e worden boeit niet natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:16 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou, dat zal dan een lekker zooitje worden bij de hockeyclub daar.
Gewoon omdat dat zo is, DInsdagochtend waren er geen kaarten meer te verkrijgen voor de thuisvakkenquote:
dan zou ik vd Wiel niet laten spelen. Want tegen sluwe spelers als Sälmon en Diba heb je echt ervaring nodig.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stam is nog geblesseerd, dus die kan sowieso niet spelen.
De Mul op t middenveldquote:Op woensdag 11 april 2007 18:44 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg;
Ogararu,Heitinga,Vermaelen,Urby;
De Mul,Gabri,Sneijder,Davids;
Huntelaar,Perez.
![]()
Als het waar is mag Klaas ff geschopt worden.quote:'Huntelaar zoekt contact met AZ'
woensdag 11 april, door Gunmoll21, Alkmaar, 18:19u, AD / Voetbalzone
Klaas-Jan Huntelaar zou, als we Voetbal International mogen geloven, contact hebben opgenomen met voorzitter Dirk Scheringa van AZ. De huidige spits van Ajax zou volgens het weekblad ontevreden zijn over zijn rol bij de Amsterdammers, en daarom een overgang naar Alkmaar wel zien zitten.
Met name trainer Henk ten Cate zou een belangrijke rol hebben gespeeld in de beslissing van Huntelaar om bij één van de concurrenten zijn verhaal te doen. De 23-jarige Achterhoeker werd halverwege het seizoen geslachtofferd door zijn coach, nadat hij enkele weken niet meer tot scoren wist te komen.
Huntelaar liet daarop in een interview met het Algemeen Dagblad weten dat deze maatregel van Ten Cate niet de juiste methode is om hem te prikkelen. Vervolgens legde de club hem een spreekverbod op.
Naast Huntelaar zou ook Ismaïl Aissati zich hebben aangeboden bij AZ. Het 18-jarige talent, die momenteel op huurbasis uitkomt voor FC Twente, zou destijds geen vertrouwen meer hebben gehad in PSV-coach Ronald Koeman.
Hierop besloot hij om een belletje naar Alkmaar te plegen, waarbij hij zijn diensten zou hebben aangeboden aan de voorzitter van de huidige nummer twee van de eredivisie.
Nuanceverschillen. Zolang beide flanken in aanvallend opzicht maar bezet zijn, dan is het goed.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef toma het volgende:
[..]
De Mul op t middenveld
dan zou ik eerder de Mul rechts id spits zetten en Perez op t middenveld.
GEwoon eerder weggaan, bier op mijn rekeningquote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer dat ik tot 19:00 moet werken vrijdag. Anderhalf uur de tijd om me onderweg klem te zuipen. Ole!
Geloof je toch zelf niet he...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als het waar is mag Klaas ff geschopt worden.
Ik ben toen gewoon een keer (voor betaling van scc) naar de fanshop geweest, dan maken ze daar een fototje en regelen ze de rest.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef Jasza het volgende:
Als ik een uitkaart wil aanvragen:
http://www.ajax.nl/web/show/id=168076
Moet je dan die shit daaronder downloaden en invullen of wat?
Ok, zal Ajax wel ff mailen ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik ben toen gewoon een keer (voor betaling van scc) naar de fanshop geweest, dan maken ze daar een fototje en regelen ze de rest.
Waarschijnlijk is ie weg na dit seizoen. Binnenkort maar weer eens naar nieuws gaan vissen m.b.t. een eventuele transferquote:
Dan nog, hij is dom als hij weggaat. Hij zal vooraal op de bank komen omdat hij het toh nog niet aankan imo nu.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie weg na dit seizoen. Binnenkort maar weer eens naar nieuws gaan vissen m.b.t. een eventuele transfer.
Bekijk dan meteen even welke opvolgers Ajax op het oog heeftquote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie weg na dit seizoen. Binnenkort maar weer eens naar nieuws gaan vissen m.b.t. een eventuele transfer.
nou wil ik dat plaatje ook wel zienquote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef RayMania het volgende:
Stond een leuk plaatje in Hard Gras. De kamer van Van Persie met een Ajax vaantje.
Ja, stomme Benitez wil het fucking Spaans maken daar. Mag hopen dat het niet gebeurdquote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Liverpool wil Gabri.
Kan ie wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan nog, hij is dom als hij weggaat. Hij zal vooraal op de bank komen omdat hij het toh nog niet aankan imo nu.
Lijkt mij onzin. Gabri mag de schoenen van Xabi Alonso nog niet poetsen.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Liverpool wil Gabri.
Schijnt Benitez anders over te denken.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin. Gabri mag de schoenen van Xabi Alonso nog niet poetsen.
Breedte?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin. Gabri mag de schoenen van Xabi Alonso nog niet poetsen.
En Alex is ook wel eens gepasseerd door een Go Ahead Eagles spits; Wat is je punt?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bakens en Koenders waren de baas over hem![]()
De bron zal wel voetbalzone of zo zijn. Benitez is gek als ie Gabri haalt; Dan kan ie nog beter Simons kopen.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Schijnt Benitez anders over te denken.
Komt ie daar niet net vandaanquote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Breedte?
Daarnaast staat Xabi in de belangstelling van Bar;ca en Gabri speelt uitstekend hier.
Simons is geen Spanjool.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
De bron zal wel voetbalzone of zo zijn. Benitez is gek als ie Gabri haalt; Dan kan ie nog beter Simons kopen.
El Mundo Deportivo en Eurosport.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
De bron zal wel voetbalzone of zo zijn. Benitez is gek als ie Gabri haalt; Dan kan ie nog beter Simons kopen.
Nee, dat is Xavi. Xabi Alonso kwam van Sevilla.quote:
ik heb de betrouwbaarheid van El Mundo niet zo hoog in t vaandel.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
El Mundo Deportivo en Eurosport.
http://www.elmundodeportivo.es/20070411/NOTICIA277738990.html
Sociedad.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, dat is Xavi. Xabi Alonso kwam van Sevilla.
Real Sociedad tochquote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, dat is Xavi. Xabi Alonso kwam van Sevilla.
Klopt, je hebt gelijk.quote:
Nu we toch bezig zijn. Ik heb me ingeschreven voor een SCC, op 410 dan wel Noord tweede ring, wanneer hoor je daar ongeveer wat van? Dat vrouwtje dat ik toen aan de telefoon had vertelde me dat ik op zeker wel een seizoenkaart zou krijgen (op Noord, natuurlijk niet per se 410). Alleen vroeg ik me dus ff af wanneer ik daar iets van hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik ben toen gewoon een keer (voor betaling van scc) naar de fanshop geweest, dan maken ze daar een fototje en regelen ze de rest.
Aissati heb ik onlangs nog gesproken en er is geen moer van waar.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Jasza het volgende:
Bullshit sigarenboeren, gister moest ik kaarten halen voor Ajax-Sparta 410, waren er niet meer volgens die gast en nu stond er vrolijk nog dat er 14 waren, ja lekker
[..]
Als het waar is mag Klaas ff geschopt worden.
Gewoon een paar keer bellen, misschien hoor je er in juni pas wat van ofzo. Het zal nu geen proriteit hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn. Ik heb me ingeschreven voor een SCC, op 410 dan wel Noord tweede ring, wanneer hoor je daar ongeveer wat van? Dat vrouwtje dat ik toen aan de telefoon had vertelde me dat ik op zeker wel een seizoenkaart zou krijgen (op Noord, natuurlijk niet per se 410). Alleen vroeg ik me dus ff af wanneer ik daar iets van hoor.
Ken wel iemand die dit gedaan heeft. Gewoon een mailtje naar PR sturen met een duidelijk verzoek waar het om gaat en dan regelen ze het wel, hoef je de spullen ook zelf niet te betalen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aissati heb ik onlangs nog gesproken en er is geen moer van waar.
Kan iemand van dit forum trouwens bij Ajax wat handtekeningen op een bal of t-shirt regelen voor een goed doel??? Ik betaal de bal of T-shirt uit eigen zak en is voor een veiling bedoeld voor gehandicapte kinderen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:04 schreef Nashje het volgende:
Geloof er geen reet van. Ook toevallig dat er een speler van psv contact zoekt. Laat Ajax en psv nou net de concurrenten zijn van az. Zal wel een dealtje zijn geweest tussen snor en scheringa.
En dan maar hopen dat KJH er 4 inschopt tegen AZquote:Op woensdag 11 april 2007 14:33 schreef RayMania het volgende:
Tuuuuurlijk. Hoe overduidelijk is dit stoken van Scheringa. Leuk hoor AZ, leuke trainer, leuke spelers, leuk team, maar die Scheringa mag van mij die lompe opmerkingen om PSV en Ajax voorbij te streven als grootste Nederlandse club voor zich laten. Ik hoop zo dat de bekerfinale Ajax - AZ wordt nu.
Is die nog eigendom van Ajax ?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef BonJovi het volgende:
Beetje off-topic maar ik heb gehoord dat Heerenveen intresse heeft in Daniel de Ridder
quote:'Lijstje van Scheringa en AZ bekend'
woensdag 11 april, door antifcdsb, Alkmaar, 22:12u, AZ Courrant
Alkmaar- 11 april 2007
Zoals onder anderen Marcel Brands en AZ-praeses Dirk Scheringa al eerder bekend maakten heeft AZ interesse in een groot aantal Nederlandse spelers van de traditionele top 3 van de eredivisie. Van deze spelers zou een lijstje liggen in het Alkmaarse 'Dirk Scheringa Beheer-Stadion', dit lijstje is vanmiddag naar buiten gebracht door AZ zelf. AZ wil binnen een aantal jaren de 'de absolute nummer 1' van Nederland worden, en lijkt met de huidige resultaten goed op weg. De Alkmaarse topclub in spé wil dit doel bereiken met zo veel mogelijk Nederlandse spelers en zou hiervoor vooral bij de Amsterdamse concurrent willen 'shoppen'. Van Ajax zouden de volgende spelers in de belangstelling van AZ staan; Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en Gregory van der Wiel. Bij Feyenoord zouden Royston Drenthe, Serginho Greene en Jonathan de Guzman een telefoontje uit Alkmaar kunnen verwachten en van PSV kan Ismail Aisatti (momenteel uitkomend voor FC Twente) op belangstelling van Scheringa en consorten rekenen.
De voorzitter en eigenaar van AZ, Dirk Scheringa, verzekerde dat er een 'flinke portomonee' is die getrokken kan worden en dat AZ het niet zal laten haar dromen uit te laten komen. 'Droom en realiteit liggen tegenwoordig in Alkmaar sowieso al heel dichtbij elkaar de afgelopen jaren', grapte Scheringa. Scheringa besloot met de woorden; 'Schrik niet als drie kwart van de genoemde spelers volgend seizoen daadwerkelijk in ons rode shirt spelen'.
Jep....da's misschien nog wel het grappigste van dit hele gebeurenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef Jasza het volgende:
Denken ze ineens dat ze de grootste van het land zijn ofzo?
achja, je ziet dat je met geld ver kunt komen. Abramovich heeft er voor gezorgd dat Chelsea voor t eerst sinds 60 jaar??? weer eens de landstitel pakte en bijna de CL won.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef peaceman het volgende:
Scheringa krijgt het wel heel hoog in zijn bol he?!
Geloof er niets van dat 3/4 van die lijst volgend seizoen in Alkmaar speelt.... en zo ja, dan spelen bijv. Ronaldhino, Lampard, Alves en Deco in Amsterdam.. die kunnen we dan makkelijk betalen
Wat heeft ten Cate er mee te maken dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef peaceman het volgende:
Van Maduro zou het nog enigszins te begrijpen zijn....maar de rest??? Of Ten Cate moet een enorme lul blijken te zijn natuurlijk. Dat kan ook nog....
Nou als Ten Cate zijn spelers niet goed behandelt, kan ik me voorstellen dat er spelers weg willen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef jna het volgende:
[..]
Wat heeft ten Cate er mee te maken dan?![]()
Ik kan me voorstellen dat Maduro naar een andere club zou willen. Maar hij kan op dit moment super veel leren van Stam, Davids en Gabri. Van wie zou hij daar de fijne kneepjes moeten leren?? Louis zelf? Shota? De Cler? Lijkt me sterk. De talentjes in '95 werden mede dankzij Rijkaard zo goed omdat hij de ervaring had en de kwaliteit om samen met van Gaal spelers beter te maken.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef peaceman het volgende:
Van Maduro zou het nog enigszins te begrijpen zijn....maar de rest??? Of Ten Cate moet een enorme lul blijken te zijn natuurlijk. Dat kan ook nog....
Deze maand schijnbaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Terrorbita het volgende:
Wanneer valt de brief van Ajax eigenlijk in de bus of je weer wilt verlengen ja of nee en wanneer het afgeschreven wordt?
Ja maar alleen Huntelaar wilt naar az (volgens Johan "Ik krijg korting op m'n lening bij frisia" Derksenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou als Ten Cate zijn spelers niet goed behandelt, kan ik me voorstellen dat er spelers weg willen...
Tja zolang we Huntelaar nog niet gehoord hebben, geloof ik er niks van en als het al zo zal zijn, vermoed ik zo dat hij erg, erg veel geld gaat kosten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:46 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar alleen Huntelaar wilt naar az (volgens Johan "Ik krijg korting op m'n lening bij frisia" Derksen)
tja, het is ze bij Rienstra toch wel geluktquote:Op woensdag 11 april 2007 23:33 schreef Jasza het volgende:
az is wel grappig, ze kunnen zelf geen talenten opleiden dus moeten ze onze maar halen. Dat ze vd Wiel willen is de grootste grap ooit.
Neem een abonnement op de VI...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer komt er AZ-WC-papier in de winkel? Ik wil er graag m'n reet mee af vegen.
Huntelaar wel hoor volgens mij, in Argentinie.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gisteren even dat stukje in de VI gelezen. Huntelaar en Aissatti willen graag naar alkmaar, omdat ze Van Gaal een betere trainer vinden dan hun eigen trainers.
Die twee hebben nog nooit met Van Gaal gewerkt
Zat Huntelaar toen er al bij? Dan heb ik niks gezegt.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar wel hoor volgens mij, in Argentinie.
Heb alleen nagekeken en Huntelaar was erbij in 2001 in Argentinie, maar Ik geloof er ook niks van hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
Maar dan nog, ik geloof er niets van dat hij AZ benadert, terwijl ook Europese topclubs hem willen hebben?
Onrust stoken, puur omdat het met nog drie speelronden te gaan nog zo spannend is. Ach, hoort erbij.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb alleen nagekeken en Huntelaar was erbij in 2001 in Argentinie, maar Ik geloof er ook niks van hoor.
Ook het verhaal van Aissati is uit de lucht gegrepen.
Dat AZ beide spelers heeeeeel graag zou willen hebben is een 2e natuurlijk.
Niet alleen deze twee PyTh:quote:Op donderdag 12 april 2007 09:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat AZ beide spelers heeeeeel graag zou willen hebben is een 2e natuurlijk.
Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en Gregory van der Wiel naar AZ? Waarom dan niet meteen ook Johnny Heitinga, Wesley Sneijder en Maarten Stekelenburg?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet alleen deze twee PyTh:
AFC Ajax-topic #604
Verliezen door pingels en wat fysieke ongemakjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef TIM-846 het volgende:
Wat moet AZ vanavond doen? Wat zou het beste voor Ajax zijn denken jullie? Als ze winnen doen ze veel zelfvertrouwen op.. aan de andere kant moeten ze dan nog een keer 2 europese wedstrijden! En dat sloopt ze fysiek dan weer..
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Verliezen door pingels en wat fysieke ongemakjes.
Ik kan me niet voorstellen dat die AZ fans hier blij mee zijn, konden ze immers net zo goed fan van Ajax blijven..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en Gregory van der Wiel naar AZ? Waarom dan niet meteen ook Johnny Heitinga, Wesley Sneijder en Maarten Stekelenburg?
Dat heb ik dus ook. Tien jaar geleden vond ik het nog wel eens leuk om bij AZ te gaan kijken omdat het toch in de buurt was en het een vrij symphatieke club leek. Tegenwoordig zijn ze echter zo verschrikkelijk arrogant. En waarom? Wat hebben ze nu eenmaal bereikt? De prijzenkast is nog altijd ernstig leeg. Ik hoop echt, en dat zeg ik niet snel, dat AZ volgend seizoen als een kaartenhuis in elkaar zakt.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef HeatWave het volgende:
AZ moet maar lekker winnen. Put ze maar uit, liefst met een blessueretje of 2.
Had een tijdje nog iets van : als Ajax het niet wordt, dan AZ maar, maar ik gun het zelfs die boeren uit eendhoven nog meer dan die hond van een Scheringa met zijn debiele bek.
Hier en daar een forse blessure geef ik in dit geval ook niks om.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Verliezen door pingels en wat fysieke ongemakjes.
Ook dat inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:39 schreef venomsnake het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die AZ fans hier blij mee zijn, konden ze immers net zo goed fan van Ajax blijven..![]()
![]()
Ze noemen niet voor niets alle Nederlanders, op Johnny Heitinga, Wesley Sneijder en Maarten Stekelenburg na. Wesley Sneijder zal komende zomer naar een topclub vertrekken, Johnny Heitinga is teveel Ajacied en wat moeten ze met Maarten Stekelenburg én Kenneth Vermeer? Puur om onrust te stoken bij Ajax, één van de concurrenten van de landstitel. Zullen ze ook nog iets bedenken voor PSV? Dat ze Chelsea benaderen om volgend jaar Alex in Alkmaar te stallen? Zal er niet vreemd van opkijken.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:31 schreef PyTh het volgende:
Denk ik ook M0NTANA, puur onrust zaaien.
Babel kan ook naar Arsenal dus waarom zou die naar AZ willen?
Maduro en Vermeer zou ik me wel kunnen indenken.
Emanuelson zie ik niet vertrekken bij ajax en van der Wiel heeft net 2 wedstrijden in ajax1 gespeeld dus idem dito.
Forse blessures hoeft niet. Dat gun ik niet zo snel iemand (behalve buijs). Maar wat pijntjes waardoor ze de laatste drie wedstrijden niet kunnen spelen zou wel ideaal zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hier en daar een forse blessure geef ik in dit geval ook niks om.
Wat maakt ze zo arrogant? De ambitie? Er is nl. nog niemand bij AZ die zegt dat ze de beste zijn, laat staan dat ze al een topclub zijn....arrogant zou pas zijn als men roept dat ze de beste ZIJN zonder ook maar enige prijs gewonnen te hebben...quote:Op donderdag 12 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
Dat heb ik dus ook. Tien jaar geleden vond ik het nog wel eens leuk om bij AZ te gaan kijken omdat het toch in de buurt was en het een vrij symphatieke club leek. Tegenwoordig zijn ze echter zo verschrikkelijk arrogant. En waarom? Wat hebben ze nu eenmaal bereikt? De prijzenkast is nog altijd ernstig leeg. Ik hoop echt, en dat zeg ik niet snel, dat AZ volgend seizoen als een kaartenhuis in elkaar zakt.
Met 1-1 is az doorquote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik hoop op een soort 'Ajax - Roda JC in de halve finale KNVB beker' scenario. Met Bremen in de rol van Ajax en AZ als Roda JC.
Az plukt niets weg bij Ajax.. hooguit spelers van het kaliber Lindenbergh, Boukhari, Rosales..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat maakt ze zo arrogant? De ambitie? Er is nl. nog niemand bij AZ die zegt dat ze de beste zijn, laat staan dat ze al een topclub zijn....arrogant zou pas zijn als men roept dat ze de beste ZIJN zonder ook maar enige prijs gewonnen te hebben...
Zoals jij het nu hier neerzet komt het eerder over als afgunst...als Ajax bijvoorbeeld Alves bij Heerenveen wegplukt, dan vindt iedereen dat fantastisch. Doet AZ dat vervolgens bij goede spelers van Ajax, dan is de wereld te klein hier. hoe dat zo?
Man, het halve topic hier gaat over AZ die verschillende spelers bij Ajax zou willen wegplukken. Niet zo moeilijk doen eh.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Az plukt niets weg bij Ajax.. hooguit spelers van het kaliber Lindenbergh, Boukhari, Rosales..![]()
Ik zit me nu al een hele tijd af te vragen: wie zegt dat allemaal dan? Niet AZ / Scheringa i.i.g....die gaven alleen aan nederlandstalige spelers van de topclubs te willen wegkopen, zonder ook maar enige naam te nomene.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef Suijk het volgende:
Tja, op zich is het niet meer dan ambitie, maar als er wordt gezegd dat het niet onwaarschijnlijk is dat 3 kwart van dat lijstje volgend seizoen in Alkmaar speelt, kan ik een glimlach niet onderdrukken. Ik vind het best dat er een ploeg bijkomt die goed presteert en het de traditionele topclubs moeilijk kan maken. Echter is AZ (volgens mij, ben geen insider natuurlijk) te veel afhankelijk van 1 persoon en dat is erg gevaarlijk.
Een Ajacied die een andere club arrogant noemtquote:Op donderdag 12 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Tien jaar geleden vond ik het nog wel eens leuk om bij AZ te gaan kijken omdat het toch in de buurt was en het een vrij symphatieke club leek. Tegenwoordig zijn ze echter zo verschrikkelijk arrogant. En waarom? Wat hebben ze nu eenmaal bereikt? De prijzenkast is nog altijd ernstig leeg. Ik hoop echt, en dat zeg ik niet snel, dat AZ volgend seizoen als een kaartenhuis in elkaar zakt.
Dat lijkt me nog het ergste, voortdurend leven met de wetenschap dat je het zelf toch niet kan wordenquote:
zit jij te slapen? het gaat hier net ook al over het artikel in de VI!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zit me nu al een hele tijd af te vragen: wie zegt dat allemaal dan? Niet AZ / Scheringa i.i.g....die gaven alleen aan nederlandstalige spelers van de topclubs te willen wegkopen, zonder ook maar enige naam te nomene.
Lindenbergh plukte jullie toch juist weg bij AZquote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Az plukt niets weg bij Ajax.. hooguit spelers van het kaliber Lindenbergh, Boukhari, Rosales..![]()
Je hoopt dat AZ kampioen wordt? Niet Feyenoord?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een afgunst tegen AZ. Als jullie het geld hadden gehad en bij alle clubs de beste spelers weg zouden halen, zouden jullie niet klagen. Maar omdat hun AZ is met een rijke voorzitter is het opeens helemaal fout. Lekker boeiend allemaal.... Ik hoop dat AZ kampioen word![]()
ja.. dat zeg ik toch ook niet? geef alleen het kaliber spelers aan die AZ bij Ajax kan kopen..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lindenbergh plukte jullie toch juist weg bij AZ![]()
Hoef ik niet mee te leven hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog het ergste, voortdurend leven met de wetenschap dat je het zelf toch niet kan worden.
Natuurlijk wordt er ook veel vanuit de media (lees:VI) opgeklopt. En wij als Ajacieden reageren daar wat happig op.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zit me nu al een hele tijd af te vragen: wie zegt dat allemaal dan? Niet AZ / Scheringa i.i.g....die gaven alleen aan nederlandstalige spelers van de topclubs te willen wegkopen, zonder ook maar enige naam te nomene.
Ik ben benieuwd, want het gezicht van AZ is nu vooral Scheringa en v. Gaal. V. Gaal is een topcoach, iemand van zo'n kaliber haal je ook moeilijk terug (mocht hij naar het WK willen ofzo).quote:Maar ik deel je "zorgen" wel, afhankelijk zijn va 1 man is altijd gevaarlijk. Echter geloof ik wel dat Scheringa, mocht hij weggaan, een stabiele organisatie achterlaat i.t.t. wat er bij AZ stond halverwege de jaren tachtig.
Kan Feyenoord nog kampioen worden dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hoopt dat AZ kampioen wordt? Niet Feyenoord?
Ok, je hebt gelijk; Huntelaar werd genoemd. Maar ik heb vervolgens al plusminus 15 verschillende namen voorbij zien komen. Waar komen die dan vandaan?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zit jij te slapen? het gaat hier net ook al over het artikel in de VI!![]()
Geen idee, ik kijk nooit naar beneden.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kan Feyenoord nog kampioen worden dan?
Uit de az-courantquote:Op donderdag 12 april 2007 09:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk; Huntelaar werd genoemd. Maar ik heb vervolgens al plusminus 15 verschillende namen voorbij zien komen. Waar komen die dan vandaan?
Nee, dat was een toevallige maar wel prettige bijkomstigheidquote:Op donderdag 12 april 2007 09:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoef ik niet mee te leven hoor.
Of word jij soms voor een club omdat ze vaak kampioen worden?
Bij Ajax is het op z'n plaats. Wij zijn gewoon de beste.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Een Ajacied die een andere club arrogant noemt![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit naar beneden.
Precies, jullie kijken al een aantal jaar naar boven om te kijken wat het puntverschil is met de kampioen.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit naar beneden.
Ze zijn gewoon jaloers dat ze bij hun club geen persoon als Scheringa hebben.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom dit hele topic nummer 604 over AZ gaat...
Ik lees opmerkingen over een arrogante club, nou ik denk dat dit wel meevalt.
Ambitie hebben ze zeker, en ze draaien lekker.
Iedereen bij AZ roept dat ze een SUBtopper zijn, dat er maar 2 toppers zijn in NL. PSV en Ajax, en dat ze nog in opbouw zijn. Dat de selectie nog lang niet is wat ie moet zijn.
Feit is wel dat ze met de aankopen die ze gedaan hebben verdomt leuk spelen, ze scouten personen waar Ajax of PSV niet eens naar kijkt, en als dan blijkt dat het allemaal leuk draait en ze ambitie krijgen (logisch lijkt me) dan word hen arrogant verweten....![]()
van Gaal is realistisch en ambitieus, en staat met beide benen op de grond. Hebben jullie niet het interview gezien over zijn contractverlenging?
Feit is toch ook dat ze gewoon goed bezig zijn? Ze hebben kans om vanavond halve finalist te worden van de UEFA Cup, 2e in de comp en naast "jullie" in de finale (daar twijfel ik persoonlijk niet meer over) van de KNVB beker.
Tis jammer dat jullie een paar opmerkingen die in een blad geschreven worden als waarheid en meetwaarde aannemen en daardoor mijn inziens een te makkelijke conclusie trekken.
Jij kijkt naar beneden om te zien hoeveel het puntverschil is met de nr. 18 zeker?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Precies, jullie kijken al een aantal jaar naar boven om te kijken wat het puntverschil is met de kampioen.
Allemaal geleuter van een dronken "journalist". AZ praat nooit over mogelijke transfers, laat staan dat ze dit soort onzinlijstjes naar buiten brengen. Iemand is aan het stoken en het hele forum tuint er nog in ook, ongelooflijk.quote:
Als AZ zich met spelers van Ajax bemoeit, en uitspraken daarover doet in de media is dat dus ook een zaak van Ajax of niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom dit hele topic nummer 604 over AZ gaat...
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ga lekker stoere boeken over de harde kern van feyenoord lezen, zodat je daar stoer over kunt praten tegen je vriendjes, maar val ons niet lastig met je onzin.
Jaja, het zit diepquote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Nog 15 posts om het over az te hebben.
Waar kijken jullie eigenlijk naar?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Precies, jullie kijken al een aantal jaar naar boven om te kijken wat het puntverschil is met de kampioen.
Vertel dan eens waar het over gaat?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond dicht als je niet weet waar het over gaat.
Na de wedstrijd van NEC. Laat de pleuris dan maar weer uitbreken!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar kijken jullie eigenlijk naar?
Lees het zelf zou ik zeggenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vertel dan eens waar het over gaat?![]()
Naar onszelf; altijd uitgaan van je eigen kracht. Hoeveel punten verschil is neit eens boeiend; je meot gewoon alles winnenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
Waar kijken jullie eigenlijk naar?
?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:09 schreef TIM-846 het volgende:
Eigenlijk is het gek dat jullie hier komen om te kijken of wij het over AZ hebben!![]()
PSVquote:
Wat loop je dan te klagen dat ik stoer mijn hooligan boek moet gaan lezen? Je leest hem zelf dus blijkbaar ookquote:Op donderdag 12 april 2007 10:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat boek van Van Gageldonk bedoel je? Dat heb ik al jaren terug gelezen![]()
Dan nog ben je afhankelijk van PSV, als die alles winnen, worden jullie tweede. Wij hebben het zo'n twaalf uur in eigen hand gehad, winst tegen RKC Waalwijk (en de drie daaropvolgende wedstrijden) betekenden een landstitel, we hebben het dus echt fuckin' weggegeven. Kutveld!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Naar onszelf; altijd uitgaan van je eigen kracht. Hoeveel punten verschil is neit eens boeiend; je meot gewoon alles winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |