VI is altijd objectief geweest.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In de tijd dat jij nog voor Ajax was, was de VI pro Ajax?
Was niet erg netjes inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor iemand die Ajax al meerdere malen aan punten geholpen heeft door de winnende er in te knallen gaan ze erg naar met hem om. 5 min voor tijd inbrengen tegen RKC was echt zum kotsen.
Ik irriteer me meer aan Umberto Tan. Die noemt alle Ajax spelers bij voornaamquote:Op woensdag 11 april 2007 14:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat VI pro Ajax is is mij persoonlijk nooit opgevallen, maar ik geloof ook zeker niet dat iedere redacteur of presentator van een voetbal relateerde show zijn mening 100% onpartijdig kan geven.
Neem de heer van Gelder anders eens onder de loep op de maandagavond.......
Zo blijft het, het enige dat mij verbaasd is dat de meesten met dat desbetreffende artikel meeloopt te zeuren zonder ook maar 1 letter ervan gezien te hebben.
Buiten dat het niet netjes was was het ook nog eens oliedom trouwens...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Was niet erg netjes inderdaad.
Zelfde soort geintje flikte V.Basten met Seedorf.
Al was dat nog een tikkeltje erger imo..
Ken jij andere Eredivisie spelers die Hedwiges, Klaas Jan, Jaap, Kenneth, Edgar, Leonardo, Urby als voornaam hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:58 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik irriteer me meer aan Umberto Tan. Die noemt alle Ajax spelers bij voornaam![]()
Ohja?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Shota, Moussa, Getar, Demy..... Daarvan spelen er wel 5 per naam in de ere
Iemand een raketje?quote:
Edgar Barreto. Kenneth Vermeer? Kenneth Perez?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ken jij andere Eredivisie spelers die Hedwiges, Klaas Jan, Jaap, Kenneth, Edgar, Leonardo, Urby als voornaam hebben.
Net of ajax hem naar az laat vertrekken mocht het waar zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef denthemen het volgende:
Die vi word echt erg, ben blij dat ik hem binnenkort opzeg, maar mocht dit écht zo zijn, wat ik me niet kan voorstellen, dag mag KJH van mij oprotten als hij met die omhooggevallen kutclub wilt gaan praten
Jan Vertonghenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ken jij andere Eredivisie spelers die Hedwiges, Klaas Jan, Jaap, Kenneth, Edgar, Leonardo, Urby als voornaam hebben.
Aldus iemand uit Helmondquote:Op woensdag 11 april 2007 15:40 schreef Camplo het volgende:
AZ vuile teringprovincialen.
quote:
Camplo Skupt oe zo tegen oe Skenen als ge niet uitkijkt Koekertquote:
of nietquote:Op woensdag 11 april 2007 15:40 schreef Camplo het volgende:
AZ vuile teringprovincialen.
En dan komt Newcastle langs en sturen ze de supporters naar Amsterdam.
Losers.
Hahahaha.....quote:
Op vrijdag de dertiendequote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hahahaha.....![]()
Raketje was lekker, maar goed....KOMEND WEEKEND... Wat gaat er allemaal gebeuren
Er worden 9 competitiewedstrijden in de Eredivisie gespeeld.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hahahaha.....![]()
Raketje was lekker, maar goed....KOMEND WEEKEND... Wat gaat er allemaal gebeuren
Laat maar komenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Camplo Skupt oe zo tegen oe Skenen als ge niet uitkijkt Koekert![]()
Stijn, Shota, Gretar, Moussa, Kew, Julian....quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zou fijn zijn.....quote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag de dertiende![]()
AFC Ajax - NAC Breda 3 - 0
In het weekend
PSV - FC Twente 1 - 3
AZ - Vitesse 2 - 0
Heracles Almelo - Feyenoord 1 - 1
Volgens mij is er wel meer dat jij wilt........tjaquote:Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef BobRooney het volgende:
Stijn, Shota, Gretar, Moussa, Kew, Julian....![]()
Ik wil gewoon dat Umberto AZ spelers bij de voornaam gaat noemen
ik gun ze ook wel 3 punten, maar ik heb ff neergezet wat ik denk.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zou fijn zijn.....
Hoewel ik Heracles zeker 3 punten gun..![]()
AFC Ajax - NAC Breda 2 - 0quote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag de dertiende![]()
AFC Ajax - NAC Breda 3 - 0
In het weekend
PSV - FC Twente 1 - 3
AZ - Vitesse 2 - 0
Heracles Almelo - Feyenoord 1 - 1
Ik teken ervoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
AFC Ajax - NAC Breda 2 - 0
PSC - FC Twente 0 - 0
AZ - Vitesse 1 - 1
Heracles Almelo - Feyenoord 1 - 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |