Nou, dan ga ik mijn geld maar inzetten denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik gun ze ook wel 3 punten, maar ik heb ff neergezet wat ik denk.
Edit: soms zit ik er totaal naast en soms heb ik het helemaal of bijna goed (hierbij is bijna goed dat ik wel wist wie zou winnen/verliezen of dat het gelijk zou blijven en het eventuele verschil in doelpunten heb ik dan ook goed)
Zo had ik bij het EK in Portugal gezegd dat Tjechië met 2 - 1 van Nederland zou winnen en dat NL 1 - 1 zou spelen tegen de Duitsers. Er werd uiteindelijk 3 - 2 voor Tjechië en Nederland - Duitsland eindigde toen inderdaad in 1 - 1![]()
Zou er maar niet op rekenen, als je (wat flitsen van) de tweede helft van Vitesse-Sparta hebt gezien. Het zou wel heel mooi zijn, maar ik denk ook dat het niet te voorspellen is. We zijn nu al zo vaak tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:09 schreef SiemeN het volgende:
Lazovic moet ons redden. En Ajax moet zichzelf redden..
Hoeveel Domino's pizza's krijg ik van je als ze toch nog kampioen worden?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Mijn hoop is vervlogen. Als ze zich met de titel op pisafstand niet eens kunnen opladen.....
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoeveel Domino's pizza's krijg ik van je als ze toch nog kampioen worden?
Sinds wanneer zijn Helmonders boeren?quote:
Nou je krijgt van mij 10 stuks als ze het worden... maar ik geef je weinig kans.. wat een zooitje ongeregeld zeg... ze willen gewoon geen kampioen worden. .. bijna mijn lcd scherm kapot getraptquote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat kan niet vriend.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
stand verwachting na komend weekend:
volgens LeE
1. AZ 69 pnt
2. Ajax 69 pnt
3. PSV 68 pnt
4. Twente 64 pnt
GABRI!quote:Gabri voorspelt Ajax en zichzelf een rijke toekomst
Gabri de la Torre is naarmate het seizoen vorderde bij Ajax steeds belangrijker geworden voor de club uit Amsterdam. Ajax-trainer Henk ten Cate noemde de Spanjaard dan ook de beste speler van Ajax na de winterstop. Ook Gabri zelf is tevreden over zijn huidige ontwikkeling bij de Amsterdammers.
"Nederlanders zijn relaxed en koel in hun hoofd", zegt de middenvelder. "Ze raken niet zo snel in de war als ze een bekendheid zien. In het begin was ik wel bevreesd. Maar ook het voetbalniveau valt me mee. In de eerste maanden dacht ik: Dit is een slappe competitie, de topclubs PSV en Ajax rollen iedereen op. Nu weet ik wel beter. De topkwaliteit is hier misschien minder dan in Engeland en Spanje, maar het gemiddelde niveau is hoog.
De Marathon Man voorspelt een grote toekomst voor Ajax en voor zichzelf. "Wanneer dit elftal een aantal jaar bij elkaar kan blijven, kunnen we net zo presteren als Barcelona deed. Het elftal is na de komst van Davids uitstekend in balans en we beschikken over veel talenten. Ryan Babel draagt dezelfde belofte in zich mee als Ronaldinho." aldus de tevreden Spanjaard bij Ajax.
Marcel heeft nog wel wat pizza's..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zeer nuttige en goeie speler die Gabriquote:
Leuk artikel, hoewel ik de vergelijkingen met Barcelona en Ronaldinho wat overdreven vindquote:
Maar snel z'n contract verlengen, of heeft hij een tweejarige deal?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zeer nuttige en goeie speler die Gabri![]()
Volgens mij 3 jaar zelfsquote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar snel z'n contract verlengen, of heeft hij een tweejarige deal?![]()
De vergelijking is misschien iets te overdreven, maar Babel is echt wel een talentje.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef fuckbuddy het volgende:
"Ryan Babel draagt dezelfde belofte in zich mee als Ronaldinho"
Met dat artikel kan je dus ook je kont afvegen, heeft die gast zijn kop gestoten ofzo?
de wedstrijd is live op RTL 7quote:Ajax - NAC live via internet
Amsterdam, 10 apr 2007
Ajax-supporters kunnen de Ajax-wedstrijden in de tweede seizoenshelft live via internet volgen. Ajax-supporters maken kans op 20 gratis inlogcodes om de wedstrijd tegen NAC live via internet te volgen.
Planet Voetbal brengt online de kanalen van TELE2 Voetbal met live Eredivisie-voetbalwedstrijden, waaronder Ajax. Mocht je niet mee willen doen aan de prijsvraag of niet winnen, dan kun je de wedstrijd tegen betaling bekijken. Betalen kan veilig met een creditcard, via i-deal of per sms.
Ga dan naar www.planetvoetbal.nl
ajax.nl
quote:
Ja maar daarmee kan je zaterdag en zondag PSV en AZ ook zien.quote:
Wie spreekt er hier over Jenner dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Babel is echt wel beter dan Jenner
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
Hey!
1 wedstrijd te laat iig.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
wanneer zal Babel weer eens van plan zijn om te gaan scoren. De laatste wedstrijden lijkt hij in een dip te zitten.
ik ben trouwens nieuw hier Hey!
Ja vond het ook al zo raarquote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef Riro het volgende:
Ze kunnen toch wel opzoeken in welke vakken nog wel plaatsen vrij zijn
Zolang ie niet op kan tegen 40 jarige slakken als Van Haaren zal 't nog lang durenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
wanneer zal Babel weer eens van plan zijn om te gaan scoren. De laatste wedstrijden lijkt hij in een dip te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |