Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
Disclaimer: overmatige koffieconsumptie geschiedt uitsluitend op eigen risico!quote:
*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar. De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
zie je wel dat je creatief kunt zijn....![]()
![]()
![]()
BrandX wordt genoemd alszijnde copyrighthouder van het woord Koffiën!!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
trouwens OA...de HKE..die heb ik gemaakt toch......waarom staat er dan BrandX...
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dit is de huidige stand van zaken bij mij hier:
[afbeelding]
Bijdehand beest
Je weet nu hoe 'ie werkt he?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
BrandX wordt genoemd alszijnde copyrighthouder van het woord Koffiën!!![]()
Als jij het perse wilt, kan er wel een soortgelijke vermelden bij de HKE komen...![]()
als je al leesrechten had als modzijnde maar nog gen kleurtje had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben stiekem ook mod
Nee, ik weet wel hoe dit kan
ohhhh ok dan....quote:Op woensdag 11 april 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
BrandX wordt genoemd alszijnde copyrighthouder van het woord Koffiën!!![]()
Als jij het perse wilt, kan er wel een soortgelijke vermelden bij de HKE komen...![]()
waarom had jij het dan wel geweten?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als je al leesrechten had als modzijnde maar nog gen kleurtje had ik het wel geweten
Wheheh jaquote:
omdat ze dat aankondigen al voor je daadwerkelijk als mod wat kan doenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom had jij het dan wel geweten?
Of had je dan wel geweten wat je zou doen als mij zijnde?
Slarioux heeft het toch ook?
lang paasweekend was rustig hequote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef OA het volgende:
eer-ik, een snelle telling leert mij dat er in de afgelopen 11 dagen 24 topics zijn geopend...![]()
Hetgeen leidt tot de conclusie dat jouw voorspelling aardig kan kloppen... nl #94 eind volgende week!![]()
![]()
d8 dat je moest werkenquote:
Ik gok 't daaropquote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef OA het volgende:
eer-ik, een snelle telling leert mij dat er in de afgelopen 11 dagen 24 topics zijn geopend...![]()
Hetgeen leidt tot de conclusie dat jouw voorspelling aardig kan kloppen... nl #94 eind volgende week!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Deze SC gaat wel snel , 100 delig jubileum al bijna
succes en sterkte....quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef crossover het volgende:
Zo, ik vertrek denk ik naar school. Dan ben ik iets eerder en kan ik alles nog ff doornemen.
Tot vanmiddag mensen!
mijn bedrijfsmentor kwam net even met iets wat snel af moest.. dat heb ik dus heel snel gedaanquote:
ben ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 11:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dacht dat jij ook bezig was ..![]()
![]()
het is geen discussiepunt , meer een opmerkingquote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...die discussie hebben OA en eer-ik al gehouden...
![]()
boem...maak jij de ander ff op slot...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Deze SC gaat wel snel , 100 delig jubileum al bijna
succesquote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef crossover het volgende:
Zo, ik vertrek denk ik naar school. Dan ben ik iets eerder en kan ik alles nog ff doornemen.
Tot vanmiddag mensen!
Jij gooide 'm ook niet dichtquote:Op woensdag 11 april 2007 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
boehaha.. mijn topic wlde niet gepost worden.. kut-internet
weet ik...maar ze gingen er zo op in...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
het is geen discussiepunt , meer een opmerking
Ah, okquote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
omdat ze dat aankondigen al voor je daadwerkelijk als mod wat kan doen
Niet de 300e poster, maar ik gooide wel het topic dichtquote:Op woensdag 11 april 2007 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Eer-ik was officieel geen 300e poster, dus eigelijk moest Indah een nieuw topic maken! Maargoed deze loopt al weer lekker dus we houden het hiermaar bij.
Zeker exact op hetzelfde tijdstip gepost!?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet de 300e poster, maar ik gooide wel het topic dicht
klopt inderdaad, maar dat had ik niet verwacht natuurlijk..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij gooide 'm ook niet dicht
Dat was ik met m'n speciale modkrachten
Preciesquote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker exact op hetzelfde tijdstip gepost!?![]()
Nee, okquote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt inderdaad, maar dat had ik niet verwacht natuurlijk..
#100 gewoonquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef OA het volgende:
Als iedereen nou even suggesties geeft voor een fantastisch goede TT voor #100, dan maak ik wel een poll...
Da's niet ver bij je huis vandaan dan..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Weer op m'n werk.
Ik zat bij JD. Vanaf m'n ouders is mijn werk 5 a 8 minuten fietsenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
Da's niet ver bij je huis vandaan dan..
Zat je @ de paupers? Of in je andere buurt...
suggesties mogen ook gemaild worden...quote:
poeh.. da's fijn te horenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ok
Daar zit wat in.
Maar 't geeft niet hoor, 't is je vergeven
waar een koffie-meet eindelijk zal plaats vindenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef OA het volgende:
Als iedereen nou even suggesties geeft voor een fantastisch goede TT voor #100, dan maak ik wel een poll...
Vreemde wijknamen hebben ze daar...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Maar ik ben uiteraard met de auto, ik moet vanavond weer terug naar de Paupers in het donker dus dan ga ik niet op de fiets.
Ah, okquote:Op woensdag 11 april 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Maar ik ben uiteraard met de auto, ik moet vanavond weer terug naar de Paupers in het donker dus dan ga ik niet op de fiets.
Lol. De Pauperbuurt heet eigenlijk anders hoorquote:
een feestje dat slechts luttele momenten duurtquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef OA het volgende:
ja...en geef ik een idee...reageerd ie er niet eens op..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
een feestje dat slechts luttele momenten duurt
Ik vind het wel een nobel doel om te zorgen dat #100 zo snel mogelijk wordt volgepostquote:Op woensdag 11 april 2007 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
een feestje dat slechts luttele momenten duurt
puik planquote:Op woensdag 11 april 2007 11:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar een koffie-meet eindelijk zal plaats vinden
mij nederige excuses lieve schatquote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...en geef ik een idee...reageerd ie er niet eens op..![]()
Sorryquote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...en geef ik een idee...reageerd ie er niet eens op..![]()
dan...quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar voor een poll moet je meerdere antwoordmogelijkheden hebben...en die heb jij niet gegeven...
![]()
ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..ik probeer het tenminste...
![]()
breng mij ook ff een stuk...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:51 schreef TIM-846 het volgende:
het was weer zover! weer een stuk gebak verorberd
Wat Kuukske pas al zei: die meet moet echt een heel eind vooruit worden gepland...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..ik probeer het tenminste...
![]()
Leest den OP dan ookquote:Op woensdag 11 april 2007 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
Wat Kuukske pas al zei: die meet moet echt een heel eind vooruit worden gepland...![]()
Op korte termijn is er altijd wel een weekend dat iemand niet kan...
smakelijkquote:
laterquote:Op woensdag 11 april 2007 11:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens....ik gaff wat van me laten horen bij die k*t uitzendbureau...![]()
...tot later...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:55 schreef OA het volgende:
Wat Kuukske pas al zei: die meet moet echt een heel eind vooruit worden gepland...![]()
Op korte termijn is er altijd wel een weekend dat iemand niet kan...
Daarom ook al tijden terug 6 mei gepriktquote:
ik ga 5 Mei naar Pink Floyd....quote:Op woensdag 11 april 2007 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom ook al tijden terug 6 mei geprikt
jij zei zelfs dat je kon, mits niet te brak van 5 mei
doe maar abrikoosspeciaalquote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wat wil je hebben? Kruimelvlaai, appelvlaai, rijstenvlaai speciaal, abrikoosspeciaal?
dag lieverdquote:
Erkel, jongen, tijd geleden!!quote:
Jot.quote:
OAquote:
Welk vak?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:11 schreef erkel het volgende:
[..]
OATijdens paasweekend amper achter de pc gezeten. Moest leren en gezellig doen met familie en uitslapen natuurlijk.
Vanochtend tentamen gehad, ging wel redelijk![]()
Hmm positief hoop ikquote:Op woensdag 11 april 2007 12:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
We hebben het vorige topic nog een post of 150 aan hem gewijd![]()
Algemene Pathologie. Gaat over ziektebeelden en wat er allemaal gebeurt in het lichaam enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |