Turkse leger wil N-Irak binnenvallenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Spannende dagen. Barzani heeft jeuk, PKK plant aanslagen in mei, presidentsverkiezingen op komst en algemene verkiezingen aan het eind van het jaar.
Liever eerst de president kiezen en daarna pas een inval. Anders zitten we nog een poosje opgescheept met die nitwit die er nu zit.
Ik denk niet dat veel Turken dat erg vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Turkse leger wil N-Irak binnenvallen
Oh dat zou fantastisch zijn. Dat is in 1 klap het defintieve einde van de Turkse onderhandelingen tot de EU.
Win-win situatie dus. Ik WEET namelijk dat de meerderheid der Europeanen het alles behalve erg zou vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel Turken dat erg vinden.![]()
Ik dacht dat een aantal recente enquetes onder de Turkse bevolking dezelfde uitslag hadden. Een "nee" dus tegen europa. (En terecht overigens, de EU is politiek een log apparaat met veel te veel landen die eraan meedoen). Sinds de toetreding van de achterlijke conservatieve Oostbloklanden is het er niet veel beter op geworden.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Win-win situatie dus. Ik WEET namelijk dat de meerderheid der Europeanen het alles behalve erg zou vinden.
Liever 1.000 EUROPESE Oost-bloklanden als 1 islamitisch land.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat een aantal recente enquetes onder de Turkse bevolking dezelfde uitslag hadden. Een "nee" dus tegen europa. (En terecht overigens, de EU is politiek een log apparaat met veel te veel landen die eraan meedoen). Sinds de toetreding van de achterlijke conservatieve Oostbloklanden is het er niet veel beter op geworden.
Have funquote:Op donderdag 12 april 2007 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Liever 1.000 EUROPESE Oost-bloklanden als 1 islamitisch land.
Nog altijd 1.000 maal beter als 1 Islamitisch land.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Have funRoemenie, Hongarije, Polen....echte aanwinsten.
![]()
Ik ben niet zo van sollicitatiegesprekken en het moest in het Engels.. Maar goed het ging wel aardig. Ik moet helaas nog 2 weken wachten. De HRM manager is op vakantie...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:44 schreef sigme het volgende:
He Rock, hoe ging je gesprek?
Al dat Poolse varkensvlees heeft je voorkeuren niet aangepast?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er zijn echt stapels lekkere Polen. Vrouwelijke Polen wel te verstaan.
In English?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van sollicitatiegesprekken en het moest in het Engels.. Maar goed het ging wel aardig. Ik moet helaas nog 2 weken wachten. De HRM manager is op vakantie...
Ja Lara Croft is echt een islamitisch verzinselquote:Op donderdag 12 april 2007 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Islamitische immigranten in je stad:
[afbeelding]
Polen in je stad:
[afbeelding]
Ja in het Engels...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
In English?
Volgens mij is niemand dol op dat soort gesprekken (ja, de andere kant v/d tafel soms wel). Ik heb vandaag 2 oefengesprekken gehad. Morgen voor het echie - en als ze maandag nog niet hebben gehapt staat er maandagmiddag alweer een nieuwe gepland.
Twee weken wachten lijkt me heel lang.. Wat is de baan?
Ik heb nog nooit zo officieel sollicitatiegesprek gehad. Wel een aantal keer aan de 'andere kant'.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
In English?
Volgens mij is niemand dol op dat soort gesprekken (ja, de andere kant v/d tafel soms wel). Ik heb vandaag 2 oefengesprekken gehad. Morgen voor het echie - en als ze maandag nog niet hebben gehapt staat er maandagmiddag alweer een nieuwe gepland.
Twee weken wachten lijkt me heel lang.. Wat is de baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |