dat heb ik me ook altijd afgevraagd..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:15 schreef Byte_Me het volgende:
wat doet dit topic eigenlijk in HOC? waarom niet in GC of zo?
Die discussie hadden we al es gehad in een eerder deel (toen het iets anders heette)quote:Op woensdag 11 april 2007 11:15 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb een paar andere gedaan. de ene keer paste sarko bij me, een andere keer zelfs villiersquote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef tim2308 het volgende:
Me revoila du Serris (Paris) France
@Prego: Stemwijzer voor de Franse verkiezingen op http://www.stemwijzer.nl/frankrijk2007/index.html. En ik en dus links is wel gebleken met Bové, Royal, de communisten en les verts aan top
ik ben al een paar keer langs je af gevlogen (Solo-Kuala Lumpur) maar ik zag niemand zwaaienquote:Op woensdag 11 april 2007 14:26 schreef Libris het volgende:
En ik heb het nog steeds naar mijn zin op dat kleine eilandje in de zon dichtbij indah(hoewel mijn app meer op het noorden gericht is...)
Als je geen last hebt van muggen etc, dan is het een prima staat om te wonen!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:45 schreef Crappery het volgende:
Is het in de staat Florida fijn wonen?
en hier, aan de andere kant van de aardkloot is het ook buitengewoon aangenaam vertoevenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:26 schreef Libris het volgende:
En ik heb het nog steeds naar mijn zin op dat kleine eilandje in de zon dichtbij indah(hoewel mijn app meer op het noorden gericht is...)
Omdat anders HOC ook zo'n saaie boel wordt.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:15 schreef Byte_Me het volgende:
Hier in Spanje is het niet veel anders. Hier in Madrid valt de stroom wel eens in de twee weken uit, hoofdzakelijk omdat de huizen en gebouwen zo oud zijn. Als zoiets in Nederland gebeurt staat het meteen in de krant.quote:
Ach, wees blij dat je niet in Oost Timor woont..... mijn zusje zit elke dag zeker 8 tot 10 uur zonder stroom, omdat ze de stroom door de hoofdstad Dili "roteren" omdat 1 van de 4 generators al 3 maanden kapot is en niemand die het kan repareren.quote:
Hier momenteel alweer een tijdje geen last. In 2002 was het om de maand wel raak in de zomer, omdat het elektriciteitsnet toen net geprivatiseerd was, en Gray Davis (de gouverneur VOOR Ahhnold) die hele handel op zijn geweten had - wat ook een van de redenen was dat California zo goed als bankroet was toen Ahhnold werd verkozen in een speciale verkiezingen.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef G-Mart het volgende:
Hier in Spanje is het niet veel anders. Hier in Madrid valt de stroom wel eens in de twee weken uit, hoofdzakelijk omdat de huizen en gebouwen zo oud zijn. Als zoiets in Nederland gebeurt staat het meteen in de krant.
Had je maar in Nederland moeten blijven, stelletje mazzelpikkenquote:
gewoon downloadenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
Nou, ik vind het kut. Nou heb ik House gemist
Ik heb hem al gezien hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 11:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
gewoon downloadeno nee, dat is verboden in de VS
erg goede serie hoor, ik download hem elke week. zal ik na het weekend vertellen wat er gebeurd is?
Hejsan!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:43 schreef Bat het volgende:
Stockholm, omdat het een schitterende stad is!
En natuurlijk omdat het uitgaansleven hier fantastisch is, goede clubs en leuke pubs.
Alleen die prijzen
Hij is op een gegeven moment voor "onbepaalde tijd" gebanned. Ik denk dat als ie was gaan klonen dat ie zich wel weer gemeld had in dit topic of ergens in TRV of VBL ofzo....quote:Op donderdag 12 april 2007 20:34 schreef qwerty_x het volgende:
wat is er eigenlijk van ons aller Diego geworden ?
geband / struint nog steeds rond maar onder nieuwe naam / .... ?
Ga je echt van Chicago naar LA? Auto of Motor? Ik zou zeggen doe het enigszins rustig aan, en bekijk ook wat dingen die in de buurt van Route 66 liggen, bv de Grand Canyon. Als je tijd hebt, ga dan ook een dag of twee naar Vegas!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:28 schreef ennuik het volgende:
[..]
Hejsan!
Een stadgenoot? Leuk! Waar? Waarom? Hoe lang?
Hier alles ok - ben alleen verbaasd dat ik het hele vorige deel heb gemist?Druk vakantie aan het boeken - de laatste week van juli ben ik in Nederland. Of eigenlijk Fryslân natuurlijk! Dan is het alweer een jaar dat ik in Nederland was, bijna niet te geloven. Eerst heb je geen werk en dus geen geld en nu heb ik geld maar geen tijd!
Vliegtickets zijn trouwens enorm goedkoop, retour met KLM voor rond de ¤130! Toen mijn vriend en ik elkaar leerden kennen, 100 jaar geleden, was een ticket voor ¤250 een koopje!
Verder nog een vakantie naar de VS geboekt. Vriend wil graag route 66 "doen". Tickets zijn al geboekt (ook een koopje trouwens: Stockholm - Chicahgo, Los Angeles - New York, New York - Stockholm voor ¤550) en nu probeer ik me te verdiepen in huurauto's, hotels, motels. Heeft één van onze "Amerika-gangers" nog tips?
een kilometer verderop, aan de goeie kant van de drukke wegquote:Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef Shivo het volgende:
Waar staat je huis en wat maakt het zo leuk?
ja dergelike mensen mis je inderdaad nietquote:Op donderdag 12 april 2007 21:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Hij is op een gegeven moment voor "onbepaalde tijd" gebanned. Ik denk dat als ie was gaan klonen dat ie zich wel weer gemeld had in dit topic of ergens in TRV of VBL ofzo....
Geen idee verder, en het interesseert me ook bar weinig moet ik zeggen. Tis veel rustiger en beschaafder zonder Diego.![]()
Nee, ik was em alweer helemaal vergeten totdat qwerty_x em weer erbij haalde.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:46 schreef indahnesia.com het volgende:
ja dergelike mensen mis je inderdaad niet
Ik ga misschien ook welquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:09 schreef Byte_Me het volgende:
voor koninginnendag ga ik toch echt even terug naar nederland, vind het toch wel een vd leukste feestdagen, zo niet de leukste.
Red Sox?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ik zit morgen in Boston trouwens, Fenway Park
Het stadion van de Red Sox heet Fenway Park, naar de buurt waar het in ligt.quote:
Yeah, tegen de LA Angelsquote:
Ja dat weet ik....quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:05 schreef Shivo het volgende:
Het stadion van de Red Sox heet Fenway Park, naar de buurt waar het in ligt.
In dat geval.....quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Nationale sport is hier met een sigaret in de mond op een bankje hangen, de tweede is voetbal
Yup, we vliegen naar Chicago, rijden naar Santa Monica / Los Angeles, vliegen terug naar New York, daar blijven we twee dagen en dan weer richting Stockholm.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:04 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ga je echt van Chicago naar LA? Auto of Motor? Ik zou zeggen doe het enigszins rustig aan, en bekijk ook wat dingen die in de buurt van Route 66 liggen, bv de Grand Canyon. Als je tijd hebt, ga dan ook een dag of twee naar Vegas!
Tja, het zou ook eigenlijk in General Chat moeten..... of in TRV. In HOC zoekt niemand ernaar, je moet het maar net wetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef Binsentu het volgende:
Ow, wist niet dat er zo'n topic bestond.
gaaf, heb je ook 'onbewerkte' pics op je blog staan..?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef Binsentu het volgende:
Ik woon sinds mei vorig jaar in Chiba, Japan (naast Tokyo) en geef les op een Jr. High school.
Zal nu eens even de vorige topic doorspitten.
Welkom Bisentuquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef Binsentu het volgende:
Ik woon sinds mei vorig jaar in Chiba, Japan (naast Tokyo) en geef les op een Jr. High school.
Zal nu eens even de vorige topic doorspitten.
Ik denk waarschijnelijk met het vliegtuigquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:56 schreef Vogue het volgende:
[..]
Welkom Bisentu
Ik ben er ook pas sinds een paar weken achter dat dit topic bestondJapan, wauw, niet echt een bestemming waar je snel komt (mede vanwege het prijskaartje), hoe ben jij er terechtgekomen?
Naah. Baseball is toch echt de tweede sport in de VS.quote:Op zondag 15 april 2007 02:03 schreef BonJovi het volgende:
Baseball op nr2 ik dacht dat basketball dat was en baseball nr3
Nou ja, Japan is voor mij niet echt heel ver weg meer, slechts een stuk naar het noordoosten vliegen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:56 schreef Vogue het volgende:
[..]
Welkom Bisentu
Ik ben er ook pas sinds een paar weken achter dat dit topic bestondJapan, wauw, niet echt een bestemming waar je snel komt (mede vanwege het prijskaartje), hoe ben jij er terechtgekomen?
Het lange antwoord: Al sinds kleins af aan grote interresse gehad in het land en haar cultuur. Na mijn eerste vakantie in 2003 wildde ik meteen weer terug. Hierna nog 4x teruggegaan (op vakantie). Tijdens mijn 3e keer een meid leren kennen waar ik verliefd op werd. Begin 2006 ontslag genomen op mijn werk, mijn spullen gepakt en vertrokken. Ik werkte op het moment dat ik ontslag nam 5 jaar bij dezelfde baas (sinds mijn 20e) en ik had vond het wel welletjes. Ik realiseerde me dat als ik niet gauw iets deed ik ging vastroesten op mijn werk. Mijn grootste angst is dat ik op latere leeftijd spijt krijg van beslissingen die ik niet heb genomen. Ik wil terugkijken op mijn leven met zo min mogelijk spijt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:56 schreef Vogue het volgende:
[..]
Welkom Bisentu
nicequote:Op zondag 15 april 2007 02:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Naah. Baseball is toch echt de tweede sport in de VS.
Speaking of which:
You have ordered 2 tickets to : Angels Baseball vs. Seattle Mariners
Vrijdag naar het stadion, wonderer bracht me op een idee
Er was echt geen reet aanquote:Op zaterdag 14 april 2007 06:06 schreef maartena het volgende:
Angels kregen vandaag wel verdomd vet klop van de Sox....
Was je nog nooit eerder naar een baseball wedstrijd geweest? Ik ben een paar keer geweest, en vind het altijd erg leuk!quote:Op zondag 15 april 2007 16:31 schreef wonderer het volgende:
Er was echt geen reet aanIk geloof dat de Angels twee keer op honk drie kwamen of zo. Een homerun, de pitchers van de Angels waren echt belabberd, ik denk dat er iets van zes free walks of hoe heet dat waren..
Die homerun was wel cool.
Maar goed, we zaten EMC club, lekker verwarmd en goed zicht en met mijn camera kreeg ik de mound beeldvullend. Straks eens kijken hoe de foto's zijn geworden.
Leuk om een keer mee te maken (en ik heb een hotdog gehad!) maar volgende keer neemt Brad zijn pa maar mee als ie kaartjes krijgt
Nope. We zouden eerder een keer gaan in Manchester maar dat ging niet door, weet niet eens meer waarom niet. Wat mij betreft is dit ook de laatste keer geweest, in ieder geval op deze schaal. Mensenmassa's, brr.quote:Op zondag 15 april 2007 18:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Was je nog nooit eerder naar een baseball wedstrijd geweest? Ik ben een paar keer geweest, en vind het altijd erg leuk!
Hmmm... 4 dagen? Ik ben een ongeemancipeerde stadstrut die nog steeds geen rijbewijs heeft...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Individual het volgende:
Een paar jaar geleden zijn we in een dag van Albuquerque naar Vegas gereden en dat is zo'n 600 mijl. Dat is best te doen.
Route 66 zou zo'n 2,500 mijl moeten zijn dus je zou het in 4 dagen moeten kunnen doen kwa rijden.Route 66 gaat veel over interstates, maar soms is het gewoon een oud weggetje. Op de lange rechte stukken hebben we de cruise control op 110mph gezet en dat schiet wel op natuurlijk.
We hebben ook maar 1 speeding ticket gehad die we in Vegas weer hebben teruggewonnen!![]()
Vergeet in Albuquerque niet naar de diner op Central Av. (Route 66) te gaan; echt heel mooi en lekker.![]()
Oh. My. God.quote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef Individual het volgende:
Vergeet niet te stoppen bij the Big Texan in Amarillo (als je geen vegetarier bent natuurlijk) Je kan er gratis steak eten, tenminste als je die 72oz weg krijgt binnen een uur haha!
Gaan jullie de oude route 66 helemaal aanhouden trouwens?
Oef, "Watch it live"quote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef Individual het volgende:
Vergeet niet te stoppen bij the Big Texan in Amarillo (als je geen vegetarier bent natuurlijk) Je kan er gratis steak eten, tenminste als je die 72oz weg krijgt binnen een uur haha!
Gaan jullie de oude route 66 helemaal aanhouden trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |