Leuke pta blundersquote:9.81 at 154 mph on road tyres.
1,268 HP from a 2JZ-GTE using 2x HKS GT-3240 at 2.4 Kg/cm2
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
Dat schijnt mee te doen aan gumball. wtf.
bedacht door Hammond?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
Dat schijnt mee te doen aan gumball. wtf.
Vast geinspireerd door TG jaquote:
staan gewoon fotos te maken flapdrolquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef ook_gek het volgende:
http://www.metacafe.com/w/497521
sta je dan met je laser gun en handje omhoog dat ze moeten stoppen
onderschrift bij filmpje is dat het van de politie was. Je ziet ook in een ander filmpje dat de politie 2 slr's aanhouden en ze zeggen dat ze opdacht hadden om de F40 te laten gaanquote:
http://www.gumball3000blo(...)man-vs-serbia-policequote:On Metacafe we founded a couple interesting videos. First we’ve founded videos of the two Mercedes SLR McLarens where stopped by the German police for speeding. They where stopped near the city of Wuerzburg. What the fine was? I have no idea. In Serbia a policemen wants to stop the Ferrari F40, but his colleague says to let him go.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:43 schreef lipje het volgende:
@Alexxx:
http://www.kuikens.com/pi(...)/normal_IMG_1572.JPG
http://www.kuikens.com/pi(...)/normal_IMG_2073.JPG
heb je ze wel gezien of alleen de hotlinking beveiliging?quote:
heb je zo'n hekel aan Honda's dat je CRX niet eens kan zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef BoJo het volgende:
tvfvhugp
gezien, heb antihotlinkbeveiliging he?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je ze wel gezien of alleen de hotlinking beveiliging?
mooiste raifotoquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef lipje het volgende:
of deze:
http://www.ck1.demon.nl/t(...)ai2007-001%20131.jpg
Ik vind lip nou niet echt het type dat uitlaten inspecteerd met zijn derde been...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
nee sorry, ik vind vrouwen mooier dan logos. Krig je een beetje autogespot neiginegn lipje?
alleen de kinderuitlaat bij famkesquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind lip nou niet echt het type dat uitlaten inspecteerd met zijn derde been...
godver man, hoe rkijg ik die mental image wegquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind lip nou niet echt het type dat uitlaten inspecteerd met zijn derde been...
Om daar even op in te haken:quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
godver man, hoe rkijg ik die mental image weg
lipje die op de PC hooftstraat een SUV staat te bereiden, met allemaal autogespot nerdjes met SLRen er achter in de rij te wachten tot ze mogen
Darwin.quote:
ah jo de kans dat 1 van de twee snel een nieuwe relatie krijgt is minimaal dus ze hoeven nergens bang voor te zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Darwin.
@ Alexxxx:
Als je per se in dat kutdorp wil blijven wonen: doen.
Wil je die meid niet meer zien: ga dan heel ergens anders wonen.
Maar die kans is volgens mij nog een stuk groter dan dat jij een relatie krijgt.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah jo de kans dat 1 van de twee snel een nieuwe relatie krijgt is minimaal dus ze hoeven nergens bang voor te zijn![]()
nou hier moet ik je helaas in teleur stellenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:59 schreef Richboy het volgende:
[..]
Maar die kans is volgens mij nog een stuk groter dan dat jij een relatie krijgt.
Als je haar betaalt telt het niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou hier moet ik je helaas in teleur stellen![]()
Je weet niet waar je op school zit?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
Owja! Ik ga vrijdag ook naar school denk ik. Even kijken waar de school is.
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef Traband het volgende:
[..]
Je weet niet waar je op school zit?
Hebben ze je niet een kaartje gestuurd dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
Mijn school is verhuisd, maar ik weet niet waar naartoe.
Een brief, vast. Maar die ging voornamelijk over een werkweek, omdat de school in die week ging verhuizen. Volgens mij stond er geen adres bij, maar het zal vast de Oude Kraan zijn:quote:Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef Traband het volgende:
[..]
Hebben ze je niet een kaartje gestuurd dan?
Mijn school is raarquote:Op woensdag 11 april 2007 13:20 schreef Traband het volgende:
RAAR
Whehe, zo'n gestaposchool met poortjes en zo?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn school is raar. Ik ben laatst een keertje geweest. Maar ben toen vergeten in te klokken. Dus ik ben eigenlijk al iets van 2 en halve maand niet geweest, maar dat vindt de school niet raar of erg
![]()
.
Nee, we hebben bewaking bij de deur waar je je pasje aan moeten laten zien.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:23 schreef Traband het volgende:
[..]
Whehe, zo'n gestaposchool met poortjes en zo?
tegen de drugsdealers, en om verzuim te voorkomen zeggen ze dan. Big brother, 1984!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, we hebben bewaking bij de deur waar je je pasje aan moeten laten zien.
En in de lokalen hebben we zo'n ding waar je je pasje tegenaan moet houden, zodat je jezelf inklokt.
Mja, mijn mentor had vorig jaar ook ruzie met een leerling. En toen kwam die leerling even terug met wat vriendjes ook. Mensen die dus niet eens bij ons op school zitten.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:25 schreef Traband het volgende:
[..]
tegen de drugsdealers, en om verzuim te voorkomen zeggen ze dan. Big brother, 1984!
Mja. Wij zaten toen dit allemaal geinstalleerd was op stage. Toen we terug naar school wilden, kwamen we er dus niet in terwijl we notabene een afspraak (door middel van een brief thuis) met onze mentor hadden. Stonden we daar mooi te wachten tot iemand ons eindelijk geloofde en de mentor er toch maar eens bij ging halen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:30 schreef Traband het volgende:
Op zich wel OK, aan de ene kant. Maar jammer dat het zo moet.
je vergeet de volgende dingenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:16 schreef Hugster het volgende:
Kijken hoe snel markie nu weer is uitgekeken op z'n console
De xbox, je digitale tv kastje, je multimediapc en je xbox360 hebben ook geen enorme lange tijd van enthousiasme mee mogen maken, slechts zeer kortstondig, zoals altijd bij jou
Groot gelijk, altijd alles wat je je kunt veroorloven, kopen. (als het je bevalt)quote:Op woensdag 11 april 2007 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vergeet de volgende dingen![]()
PSP
Beamer
LCD 37" TV ( kijk echt bijna nooit tv ik kijk alles via uitzending gemist
Beolab 4000 en beo center 2500 staan op de slaapkamer maar die staat bijna nooit aan
Beocom 1 ( banaan telefoon ) bel echt nooit met vaste tel
En zo zijn er nog wat een klein aantal dingen op te noemen![]()
Maar de tv komt weer in omdat ik de PS3 heb
En de B&O is gewoon opvulling van de kamer en is mooi![]()
nou ja het is erg zondequote:Op woensdag 11 april 2007 14:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Groot gelijk, altijd alles wat je je kunt veroorloven, kopen. (als het je bevalt)![]()
Een Freelander 2 is imho wel de betere keuze..quote:Op woensdag 11 april 2007 14:34 schreef ook_gek het volgende:
De Hummer H3 is toch uit en Kroymans is toch de officiele distri van Hummer?
Mijn ouders zijn net wezen kijken voor een freelander 2![]()
Maar het blijven PC Hooft hokken. Alle gevoel voor stijl mist.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Een Freelander 2 is imho wel de betere keuze..
Een hummer is lomp, meer niet. Een Freelander heeft toch nog enige klasse
ligt er aan wat je er mee doet. Mijn pa gebruikt hem voor het werk en gek genoeg gaat in die zo genoemde PC hooft hok meer dan in een sedan, coupe of station wagen. Oke een busje gaat meer in maar dan heb je de luxe van de pc hooft hok ding gebeuren nietquote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef Richboy het volgende:
[..]
Maar het blijven PC Hooft hokken. Alle gevoel voor stijl mist.
Wat doet je vader dan? Aannemer ofzo?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ligt er aan wat je er mee doet. Mijn pa gebruikt hem voor het werk en gek genoeg gaat in die zo genoemde PC hooft hok meer dan in een sedan, coupe of station wagen. Oke een busje gaat meer in maar dan heb je de luxe van de pc hooft hok ding gebeuren niet
Groentenboer er gaan dus aardig wat kratte met groente achter in of grote bestellingen. En hij trekt elke dag een grote aanhanger met de rest er op.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:08 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat doet je vader dan? Aannemer ofzo?
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Groentenboer er gaan dus aardig wat kratte met groente achter in of grote bestellingen. En hij trekt elke dag een grote aanhanger met de rest er op.
de freelander 2 kan op grijs kenteken geleverd worden en dat is ook het geen wat hij gaat doen. ( als hij voor de freelander 2 kiest dan )quote:Op woensdag 11 april 2007 15:12 schreef Richboy het volgende:
[..]
Koop dan een VW Sharan op grijs kenteken ofzo
Rijn IJssel? Zitten idd een stelletje rare figuren op jah..quote:Een brief, vast. Maar die ging voornamelijk over een werkweek, omdat de school in die week ging verhuizen. Volgens mij stond er geen adres bij, maar het zal vast de Oude Kraan zijn:
http://www.rijc.nl/locatiesdomein.asp?DID=4
Aangezien ze eerst op de Thorbeckestraat zaten.
thnx, ik ben afgestudeerd in de informaticaquote:Op woensdag 11 april 2007 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
Gefeliciteerd Fuckface!!!!
En welke opleiding heb je precies gedaan eigenlijk? Computershiznit toch?
Ah oke. Ik zou trouwens geen van beide titels gebruiken, maar dat terzijde. Heb hem sinds ik hem heb pas 1 keer gebruikt, en dat was bij het invullen van de papieren voor de TU, omdat er specifiek naar gevraagd werd...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
thnx, ik ben afgestudeerd in de informatica
Nu gaan we echte knaken verdienen![]()
Het was suggestiefquote:Op woensdag 11 april 2007 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke. Ik zou trouwens geen van beide titels gebruiken, maar dat terzijde. Heb hem sinds ik hem heb pas 1 keer gebruikt, en dat was bij het invullen van de papieren voor de TU, omdat er specifiek naar gevraagd werd...
Al een baan op het oog?
Die titel is niet echt spannend neequote:Op woensdag 11 april 2007 17:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
Het was suggestief
Ik heb nog nix op het oog, denk dat ik eerst ff nog meer nutteloze dingen ga doen (lees post rondbrengen en slapen) en op het gemakje eens wat sites ga rondneuzen. Ik hoef nu niet instant een baan te hebben, het is lekker weer en heb nog genoeg tijd
ow ik heb mijn titel al gevonden: Bachelor of ICT, klinkt ook niet echt spannend dus
Jah, ik denk dat ik ook nog even in de haven wat auto's ga parkerenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die titel is niet echt spannend nee![]()
En is dat Zeeuwse mentaliteit ofzo? Je HBO afronden en daarna een flutbaan doen?
Hey, gefeliciteerd man. Job well done!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef Fugie het volgende:
ow ow
Zal ik mezelf bachelor of ingenieur gaan noemen, hmmmm
Op wie zit je te doelen?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
nee je WO afronden en dan nog een boutopleiding volgen omdat je te lam bent te werken is verstandig
ing., hoewel ik het eigenlijk nooit gebruikquote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef Fugie het volgende:
ow ow
ingquote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef Fugie het volgende:
ow ow
Nou als het leven pas gaat beginnen als je een paar lettertjes voor je naam hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 18:48 schreef lipje het volgende:
[..]
ing
T leven begint pas bij ir.
BTW je titel gebruik je nooit, hooguit in onderschrift bij brieven/en emails en op visitekaartjes
betraptquote:Op woensdag 11 april 2007 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou als het leven pas gaat beginnen als je een paar lettertjes voor je naam hebt![]()
Lopend en fietsend vanuit Gennep is goed te doen hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rijn IJssel? Zitten idd een stelletje rare figuren op jah..
Wat een kuteind extra zeg, van Thorbecke naar Oude Kraan trouwens, of valt dat lopend/fietsen/OV wel mee?
ohja PTA feestje bij Fugiequote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef ijsmeis het volgende:
Gefeliciteerd Fugie.
Niet helemaal... Thorbecke wel iets, maar Oude Kraan ligt meer richting 't NH Hotel en 't Museum van de Moderne Kunst.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lopend en fietsend vanuit Gennep is goed te doen hoor(
).
OV-kaart heb ik nooit opgehaald![]()
.
Dus met de auto. En ik heb geen idee. Ik ben er nog niet geweest. Volgens mij ligt het niet zo ver uit elkaar toch? Beide liggen in de buurt van Velperpoort dacht ik?
Die mistlamp, das em net iets teveel, weg ermee!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dat is dan de Mazda zonder schade
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet helemaal... Thorbecke wel iets, maar Oude Kraan ligt meer richting 't NH Hotel en 't Museum van de Moderne Kunst.
Je komt van de richting Nijmegen Arnhem binnen neem ik aan? lang het Gelredome op?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Daar heb ik een heel project voor moeten doen/maken.
En Thorbecke 'wel iets'? Dat is 5 minuutjes lopen joh vanaf velperpoort!
Maar goed, ik neem de TomTom wel mee.
moet er verplicht op zitten helaasquote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die mistlamp, das em net iets teveel, weg ermee!
13-07-1992quote:
je krijgt toch een vob plus nog een bestand?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef lipje het volgende:
dat kan download dan dvd shrink open de dvd en deselcteer de niet gewenste onderdelen, zoals extra talen, en of extra ondertitels. Vervolgens krijg je een .vob bestand wat je als dvd kan branden of direct vanaf de harde schijf kan openen in bijv powerdvd
Eerste ingeving: Saab.quote:
2 mappen en meerdere bestanden dus maar is niet erg vind het prima.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:09 schreef lipje het volgende:
zeg maar extreem lui
Ja je krijgt twee bestanden, maar je hoeft er maar 1 te openen
Opaquote:
Geef mij maar vrouwen in pakquote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Traband het volgende:
Jammer, ik kan intens genieten van vrouwen in zomerjurkjes
Ik heb geen jurkjes. Alleen rokjesquote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Traband het volgende:
Jammer, ik kan intens genieten van vrouwen in zomerjurkjes
Of een Audiquote:
Er zijn wel meer feestjes bij onsquote:Binnenkort feestje bij jullie of niet?
Lakse honden zijn het.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens. Wat grappig is. Website gemaakt, terug naar de klant.
En ze hebben gewoon géén opmerkingen.
Like wtf! Hij mag zelfs al online gewoon. Dat zijn voorbeeldklanten.
I don't mindquote:
quote:Intro
De 6e editie van Gennep On Wheels komt er weer aan!
Aanstaande zondag zal Gennep geheel veranderen in een autopark vol mooie wagens, zoals oldtimers, motoren, vrachtwagens en deze keer ook heel veel tuning . Een evenement wat in het teken staat van alles wat rijdt en wat jaarlijks zo’n 20.000 bezoekers trekt.
Wat kun je allemaal verwachten?
- Braderie
- Steile wand race
- Mini bikes
- Oldtimers
- Vrachtwagens
- Demonstratie’s
- DB drag
- Exhaust competition
- Carbabes
- Meguiars
- Show and Shine test
- Remco Car Stereo
- Een shoot stand waarbij de eigenaar en de auto samen met een model op de foto kunnen
Ook mooi.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen jurkjes. Alleen rokjes.
Ook al eens gedaan?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef ook_gek het volgende:
ja leuk met een model op de foto samen met je auto whoei
Nou, ik wed dat het echt heel druk zal zijn bij die standquote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef ook_gek het volgende:
ja leuk met een model op de foto samen met je auto whoei
Jawelquote:Op donderdag 12 april 2007 13:09 schreef Traband het volgende:
en is het niet steile wand race?
Nou, het was het tegenovergestelde. Maar dit jaar is er dus iets meer Sjonnie-gebeuren.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef hermandeperman het volgende:
Echt een enorm sjonnen-event of valt het mee...?
Mja, automaxx zegt al genoeg natuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, het was het tegenovergestelde. Maar dit jaar is er dus iets meer Sjonnie-gebeuren.
Maar het hele centrum staat in ieder geval vol met oldtimers.
De pleinen (stuk of 3) staan dus vol met iets anders.
Het is dit jaar geloof ik ook weer een stukkie groter. Nog even en ze staan bij mij in de straat
.
Verkeerd gelezenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:24 schreef Traband het volgende:
automaxx?
Ik vind het niet echt zondequote:Op donderdag 12 april 2007 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, automaxx zegt al genoeg natuurlijk. Wel zonde...
Misschien. Jullie hadden in ons gastenboek gespammed.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij komt dus een biertje drinken. Puik.
Naiz! studiefeestje ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef Sjoewe het volgende:
Gisteren van 12 tot 4 staan DJ'en, iedereen vond het vet enzo, maar kenker ik ben kapot
Nah. Da's te moeilijk voor ze. Maar wel werkelijk alle soorten muziek aan en door elkaar geprakt. En dat werkte gelukkig prima.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:54 schreef Traband het volgende:
Lekker veel spaarndammerbuurtkliek gedraaid? En SOTMC?
Ik in ieder geval nietquote:Op donderdag 12 april 2007 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Misschien. Jullie hadden in ons gastenboek gespammed.
Kan ik je herkennen aan je rode roos?
PvdA.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
Kan ik je herkennen aan je rode roos?
Ga je op een open lustrumfeest jasje-dasje staan?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet
Nee, je herkent me aan m'n dispuutsdas en een biertje in m'n hand
Wie heeft het over 'n jasje? Weet je hoe tyfus warm dat is?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je op een open lustrumfeest jasje-dasje staan?
Waarom geloof ik dat laatste niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ruzieheerlijk. Dat heb ik al heel lang niet meer gehad.
Nou, ik heb met die persoon al minstens een jaar geen ruzie gehadquote:Op donderdag 12 april 2007 15:14 schreef Richboy het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dat laatste niet?
Tim.quote:
Sterktequote:Op donderdag 12 april 2007 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim.
Ik heb heel kinderachtig gezegd dat ie stom is en hem daarna op block gezet![]()
.
Ik ben de laatste twee weken sowieso niet zo te genieten geloof ik. Dus het zat er aan te komen.
Ik heb er zelf niet zoveel last vanquote:Op donderdag 12 april 2007 15:37 schreef Traband het volgende:
Leuk is anders. En als je al twee weken niet te genieten bent is er vast meer aan de hand.
Je zegt het alsof het een hele prestatie is. En ik geloof meteen dat dat voor jou ook écht een prestatie isquote:Op donderdag 12 april 2007 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb met die persoon al minstens een jaar geen ruzie gehad.
Ach truttebelletje toch......quote:Edit: En of jij dat gelooft boeit me werkelijk geen kont.
Hahahah.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het een hele prestatie is. En ik geloof meteen dat dat voor jou ook écht een prestatie is![]()
[..]
Ach truttebelletje toch......
En jij bent toch maar een dom aandachtsgeil trutje.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom reageer ik eigenlijk nog op je. Je bent toch maar een irritant ventje.
Coolquote:Op donderdag 12 april 2007 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens. Wat grappig is. Website gemaakt, terug naar de klant.
En ze hebben gewoon géén opmerkingen.
Like wtf! Hij mag zelfs al online gewoon. Dat zijn voorbeeldklanten.
Ik doe het bij m'n oud stagebedrijf.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
CoolDoe je het voor een werkgever of heb je een eigen bv'tje?
Altijd aandoenlijk als ze dat doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb heel kinderachtig gezegd dat ie stom is en hem daarna op block gezet![]()
.
Waarom niet voor jezelf? Design zit best werk in, en volgens mij gaat het je best goed af.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe het bij m'n oud stagebedrijf.
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Altijd aandoenlijk als ze dat doen.![]()
Heb je al wat anders op het oog?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen laatste werkdag bij Lasaulec.
Hij houdt wel van jequote:Op donderdag 12 april 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Hij kwam me net opzoeken op m'n werk. Blijkbaar was het té aandoenlijk.
Neequote:Op donderdag 12 april 2007 16:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Waarom niet voor jezelf? Design zit best werk in, en volgens mij gaat het je best goed af.
Heb je een portfolio oid?
Met een bos bloemen of een boos hoofd?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Hij kwam me net opzoeken op m'n werk. Blijkbaar was het té aandoenlijk.
Ja, vanaf 1 juni vaste baan bij een ambulancebouwerquote:Op donderdag 12 april 2007 16:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb je al wat anders op het oog?
COOL! Dat lijkt me nou echt leuk werkquote:Op donderdag 12 april 2007 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, vanaf 1 juni vaste baan bij een ambulancebouwer
En van zijn auto. Want die kwam ie eigenlijk even showenquote:
Met een kanariequote:Op donderdag 12 april 2007 16:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Met een bos bloemen of een boos hoofd?
¤77 is niet veel zeg dat is hier wel anders.. (meeste zitten zo rond de ¤125)quote:Op donderdag 12 april 2007 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En van zijn auto. Want die kwam ie eigenlijk even showen. Hij is gewassen, gepoetst, gewaxt, gepolijst, alles van binnen schoongemaakt, velgen gepoetst en de rest. Voor maar 77 euro
.
Ik moet jullie straks ook even mijn broertjes auto laten zien. Voor en na het poetsen. Die was echt smerig en ranzig. Het bedrijf (eenmanszaak, dus eigenlijk Hij) heeft flink staan/liggend/zittend boenen!
Niet eens. De CRX, die niet meer gebruikt wordt, staat in de garagequote:
Duitslandquote:Op donderdag 12 april 2007 16:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
¤77 is niet veel zeg dat is hier wel anders.. (meeste zitten zo rond de ¤125)
Heeft hij die cupra trouwens nog gekocht?
Mooie ibiza
Moet er nog veel aan die rex gebeuren?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet eens. De CRX, die niet meer gebruikt wordt, staat in de garage.
Ik heb al gezeurd of ik er niet in mag rijden, tot ie verkocht wordt. Ik zal nog eens zeuren.
Nouja, even een beetje netjes maken. Binnenin zijn draden getrokken voor de meters, maar de meters zitten er niet in, dus dat hangt nu allemaal los.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Moet er nog veel aan die rex gebeuren?
Hou dat ding toch voor jezelf.. Zal een stuk beter rijden dan die Suzuki.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, even een beetje netjes maken. Binnenin zijn draden getrokken voor de meters, maar de meters zitten er niet in, dus dat hangt nu allemaal los.
Dat soort pietluttige dingetjes.
Hij is niet van mij eh. Maar van Tim. Dus dan zou ik hem moeten kopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hou dat ding toch voor jezelf.. Zal een stuk beter rijden dan die Suzuki.
(al heeft die Suzuki natuurlijk ook zijn/haar charmes)
Gunt Tim zijn vriendin geen veiligere auto dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij is niet van mij eh. Maar van Tim. Dus dan zou ik hem moeten kopen.
En hij rijdt ook een stuk duurder dan de Suzuki. Ik kan 't ding niet betalen.
Veel plezier ermeequote:Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ga trouwens maar weer naar huis
/edit
Eerst even die dreamcast ophalen natuurlijk![]()
Jep. Ik stuur het nu wel terug. Is maar 1 klein dingetje veranderd.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
had je het mailtje en PMmetje nog gekregen Anne?
Dan zou ie me de Ibiza moeten geven hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 16:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gunt Tim zijn vriendin geen veiligere auto dan?
Top.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jep. Ik stuur het nu wel terug. Is maar 1 klein dingetje veranderd.
Ik verbaasde me al jaquote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Locomotief goed onthouden eh! Dat is het centrale punt zo'n beetje. Dat kent iedereen!
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zou ie me de Ibiza moeten geven hoor!
Erin niet hoor..quote:Op donderdag 12 april 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Tommy in een OpelNou ja als je er maar plezier van hebt
1 van de donor auto's heeft geen bodem meerquote:Op donderdag 12 april 2007 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi spul man Opel![]()
Gisteren weer probleemloos door de APK![]()
Ken een kerel die dat soort kadetjes helemaal rallyklaar maakt.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
1 van de donor auto's heeft geen bodem meer
maar rijden deed hij wel
een kleine burnout (30 cm) kon zelfs probleemloos
Lijkt mij doodeng met zo'n autoquote:Op donderdag 12 april 2007 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ken een kerel die dat soort kadetjes helemaal rallyklaar maakt.
Dik 2 liter blok erin rolkooi erin en helemaal strippen.
Wat een gave dingen met die RWD![]()
Heb er al zin inquote:Op donderdag 12 april 2007 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I don't mind. Nu heb ik alleen geen fluit meer te doen
. Nouja, stukjes typen
:
[..].
heeft hij je pijn gedaanquote:
Ik heb wel genoeg Leidse famkes in zomerjurkjes gezien vandaagquote:
Ik dacht dat je in mei al zou beginnenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, vanaf 1 juni vaste baan bij een ambulancebouwer
bek op half 7quote:Op donderdag 12 april 2007 21:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik heb verdoving genomen dus dat komt straks pas![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik een mooi stukkie rijden zonet, is er een heel lang recht stuk twussen twee dorpen, met precies in het midden een hoge brug, mooi nieuw asfalt, en hij was helmaal leegDus ik dacht, laat ik eens kijken of ik over die brug kan springen
Rij ik die brug op op topsnelheid, komt er van de andere kant van die brug ineens politie
![]()
Toch maar niet gesprongen
neuh, zal wel bezig gaan in het huisje die anderhalve mandquote:Op donderdag 12 april 2007 21:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in mei al zou beginnenAnderhalve maand vrij met mooi weer, ruilen?
wanneer had je dat dan willen doen?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:35 schreef Paladijn het volgende:Bo, maar met verdoving heb je ook zo'n raar gevoel in je kaak.
't was trouwens dat ik een bijrijder had vandaag, anders had ik je wel even gebeld om je 'crib' eens te bezichtigen
reed rond half 8 terug uit Leiden, dus zal wel rond een uur of 8 bij A'dam geweest zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer had je dat dan willen doen?![]()
mag overigens weleens gaan schoonmaken met al die touristen in de buurt telkens![]()
ik zat tussen 19:00 en 20:00 bij de tandarts jaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
reed rond half 8 terug uit Leiden, dus zal wel rond een uur of 8 bij A'dam geweest zijn
En't moet natuurlijk wel uitkomen op een moment dat je telefoon niet in je auto ligt of je van de hangers van de tandartsassistente geniet
Dan had zijn broer's vriendin's overbuurman zijn achterneef ze dagelijks gezien bij de ringquote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef Fugie het volgende:
ik ruik een peu
Wou je hem stuk hebben ?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik een mooi stukkie rijden zonet, is er een heel lang recht stuk twussen twee dorpen, met precies in het midden een hoge brug, mooi nieuw asfalt, en hij was helmaal leegDus ik dacht, laat ik eens kijken of ik over die brug kan springen
Rij ik die brug op op topsnelheid, komt er van de andere kant van die brug ineens politie
![]()
Toch maar niet gesprongen
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waar is Peu eigenlijk, weer terug naar Finland?
Een citroen met brakke vering? dat kan niet.quote:
gewoon niet opnemenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer had je dat dan willen doen?![]()
mag overigens weleens gaan schoonmaken met al die touristen in de buurt telkens![]()
ik heb geen accentquote:
een quote voor in het gespot topic als de heren weer eens bezig zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 21:43 schreef Paladijn het volgende:
Wel fout trouwens, liep naar't parkeerterrein met onze commerciant
"hmmm, die auto in de verte kon wel eens een Ferrari zijn"
"Nee man, dat is vast een fiat"
sta je er op een gegeven moment pal naast, staan twee jochies er leunend foto's van zichzelf bij te maken met hun telefoon
"goh, je had gelijk, een Ferrari"
"ach, eigenlijk is zo'n 360 niet speciaal, die zie je dagelijks bij de ring"
jongetjes en commerciant:
jij praat zuiver Haagsquote:
mag ik dan bij hun ook de rekeningen declareren?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:41 schreef lipje het volgende:
Dat weten ze toch niet, kan je altijd een of ander smoesje verzinnen dat je bij de tandarts zat ofzo
jij hebt mij nog nooit gesproken!quote:
neequote:Op vrijdag 13 april 2007 07:51 schreef Traband het volgende:
[..]
Was jij dan niet bij de formule 1 meet met Googolplexian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |