quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef HenkVos het volgende:
Fok! heeft daarin naar mijn mening ook een opvoedkundige taak, helemaal gelet op de veelal jeudige gebruikers.
Ik had kankerschijt aan mijn kankertelefoon omdat dat dat kankersmsje niet bij dat kankerwijf aankwam omdat die kankerKPN aan het aankankeren was dit kankerweekend.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik vind kanker een prima scheldwoord, wat is er in godsnaam zo erg aan? Mag 'krijg de kolere' of 'pestjoch' dan ook niet? Is precies hetzelfde...
Dan lees je ze niet, opgelost....quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef HenkVos het volgende:
Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef seto het volgende:
Mijn moeder is door een vos vermoord, verander aub je nickname.
Jezus man, achterlijke christenfundamentalist.....ga een tosti eten in de kerk ofzoquote:Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen en ik ben ervan overtuigd dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben ook altijd erg verbaasd dat deze topics open mogen blijven en dat er gewoon gereageerd wordt in die topics alsof zo'n titel heel normaal is.
In tegenstelling tot kanker, eisen pleuris, tyfus, tering, pest en pokken niet echt veel slachtoffers meer in Nederland.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik vind kanker een prima scheldwoord, wat is er in godsnaam zo erg aan? Mag 'krijg de kolere' of 'pestjoch' dan ook niet? Is precies hetzelfde...
Het was henk!!! Ik ben onschuldig !!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef seto het volgende:
Mijn moeder is door een vos vermoord, verander aub je nickname.
Dat ligt gewoon aan een gebrek aan taalvermogen van persoon die dat geschreven heeft. Als je daar het woord kanker voor elk ander willekeurig woord veranerd blijft het kut ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik had kankerschijt aan mijn kankertelefoon omdat dat dat kankersmsje niet bij dat kankerwijf aankwam omdat die kankerKPN aan het aankankeren was dit kankerweekend.
Dat hoeft van mij niet.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Jezus man, achterlijke christenfundamentalist.....ga een tosti eten in de kerk ofzo
quote:
Niet meer nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In tegenstelling tot kanker, eisen pleuris, tyfus, tering, pest en pokken niet echt veel slachtoffers meer in Nederland.
Niet meer, nee. Dus wellicht dat die ziektes vroeger hard aankwamen als ermee gescholden werd, tegenwoordig raakt men maar weinig mensen uit de directe omgeving kwijt aan deze ziektes. Kanker, daarintegen is een ziekte die wèl dicht bij huis is, waardoor het gebruik van kanker als scheldwoord meer mensen kwetst dan de oude ziekten.quote:
Lekker hypocriet. Als er later minder mensen doodgaan aan kanker, begin je er dan ook mee te schelden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet meer, nee. Dus wellicht dat die ziektes vroeger hard aankwamen als ermee gescholden werd, tegenwoordig raakt men maar weinig mensen uit de directe omgeving kwijt aan deze ziektes. Kanker, daarintegen is een ziekte die wèl dicht bij huis is, waardoor het gebruik van kanker als scheldwoord meer mensen kwetst dan de oude ziekten.
Flikker op 'hart- en vaat ziekten klant' .. Mag dat wel? Als je niet het verschil ziet tussen iemand die het woord kanker gebruikt en je door kanker overleden oma dan is er iets met jou mis, niet met degene die een scheldwoord gebruikt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In tegenstelling tot kanker, eisen pleuris, tyfus, tering, pest en pokken niet echt veel slachtoffers meer in Nederland.
Wie zegt dat ik niet met kanker scheld?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef seto het volgende:
[..]
Lekker hypocriet. Als er later minder mensen doodgaan aan kanker, begin je er dan ook mee te schelden?
Lulquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet met kanker scheld?
Ik leg gewoon uit wat Nietszeggendwezentje niet lijkt te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |