Wat ist jong?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:34 schreef nixxx het volgende:
hihih *stuiter*
En uiteraard mogen wij niet vragen wat er nou is want je vertelt toch niks...quote:
ik ben gewoon vrolijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En uiteraard mogen wij niet vragen wat er nou is want je vertelt toch niks...
Aandachtstrekker!![]()
En je dacht dat wij hier kwamen omdat we behoefte hadden aan een lichtpuntje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben gewoon vrolijkeen lichtpuntje in een somber en deprimerend R&P
Stigmatisering!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben gewoon vrolijkeen lichtpuntje in een somber en deprimerend R&P
dacht je dat ik hier kwam om jou behoeftes te vervullen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je dacht dat wij hier kwamen omdat we behoefte hadden aan een lichtpuntje?.
Goed punt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
dacht je dat ik hier kwam om jou behoeftes te vervullen?
het is de waarheid!quote:
nee, dat is zielig...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
Probeer truth eens. Dat is pas vermaak.
Nu je het zegt, ik heb GF al een tijd niet gezienquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
Probeer truth eens. Dat is pas vermaak.
Dát is pas een lichtpuntje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:41 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding] the sky is grey
the sand is grey
and the ocean is grey
and i feel right at home
in this stunning monochrome
alone in my way [afbeelding]
Ah, nog steeds in het sms en pm stadium,quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:43 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik dawgs topic maar eens kick
Nu ben ik nét niet gemeen genoeg om te claimen dat ook dat een lichtpuntje is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, nog steeds in het sms en pm stadium,.
.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
Moest jij ook lachen om de TT?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
Godzijdank.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb GF al een tijd niet gezien.
met batterijen?quote:
quote:
quote:
Ik mis nog steeds inside info geloof ikquote:
Idem.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds inside info geloof ik
Ja. Inside Burdie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet veel hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
*mee doet*quote:
Dan zit je best wel in de shit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:08 schreef Pheno het volgende:
Zestig reizigers aan de dunne in vliegtuig
quote:
Ga je donderdag mee feesten dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:13 schreef Q. het volgende:
Zo, tijd voor bier. Eentje natuurlijk maar want morgen mag ik weer werken. En ik heb besloten dat ik vrijdag vrij neem.
Hij heeft misschien geen gf meerquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb GF al een tijd niet gezien.
Of gestikt tussen haar borstenquote:
quote:
Mooi leeg is niet lelijk!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:21 schreef Burdie het volgende:
Dat is vermoedelijk een van de meer dubieuze complimenten die je een vrouw kan geven op zo'n vrolijke toon.quote:
Mooie tieten ook niet trouwens!quote:
Ongelooflijk mooie tietenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is vermoedelijk een van de meer dubieuze complimenten die je een vrouw kan geven op zo'n vrolijke toon.
Beetje XTC of speed en dan merk je er niets meer van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Pfff, na een dag werken trek ik dat echt niet.![]()
ow is het jouw volkswagen op die fotoquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik ben dan ook niet zo handig met vrouwbeestjes.
Die mogen er best wezen.quote:
quote:
Hoor ik hier een lichtelijke invloed van het taalgebruik van Cara?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik ben dan ook niet zo handig met vrouwbeestjes.
zolang het maar geen motormuismeisje isquote:
Ah, weer iemand die het rekensommetje door heeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Hoor ik hier een lichtelijke invloed van het taalgebruik van Cara?.
Nog niet. Wie weet in de toekomst. When nature callsquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:35 schreef Pheno het volgende:
Weer een kloon?
Volgens mij was ik eerder,quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Hoor ik hier een lichtelijke invloed van het taalgebruik van Cara?.
Ik zocht op google naar afbeeldingen tieten, ik kan er ook niets aan doen dat fok als een van de eerste er uit komtquote:
Waar nietquote:
Met het overnemen van goede eigenschappen van Cara?quote:
dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met het overnemen van goede eigenschappen van Cara?.
ik zou maar oppassen dat je geen genetisch materiaal bij Airwin achterlaat, want die zie ik er wel voor aan om te proberen een Twisted_kloon te makenquote:
Jump muziek?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja Litpho, ik ben weer in Utrecht en je wilde me weer wat muziek laten horen ofzo. Als ik het me goed herinner.
Leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef nixxx het volgende:
[KOFFIE SC #68] Toffie en KheePheno reeks
1 voor Air en 1 voor Hime ... en 1 voor miss_msx ... enz.. enz..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Airwin mag dat.
Ik heb nog wel een voorraadje hoor!quote:
Ik heb een onbeperkt voorraadje fokklonenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een voorraadje hoor!.
Check.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja Litpho, ik ben weer in Utrecht en je wilde me weer wat muziek laten horen ofzo. Als ik het me goed herinner.
Op zich is het voor een belg best een goede gozer.quote:
Danny?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een onbeperkt voorraadje fokklonen
Ik zie nu pas je aanpassingquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich is het voor een belg best een goede gozer.
I'm from Barcelona!quote:
Het is een brabanderquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
A, ik weet nu wat jumpen is:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1772182543376563823
Ik dacht dat je juist Jump bedoelde als fokuserquote:
Knorretje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef Burdie het volgende:
Hee maar serieus, iedereen hier weet toch wel wie ik ben?
Zolang hij in Brabant blijft heb ik er geen last van!quote:
Klassiekerquote:
In één keer goed.quote:
Ik ben al een jaar gelden gestopt met het volgen van klonen en dergelijke. Ik heb mijn eigen klonenexcel niet eens meer bijgewerktquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef Burdie het volgende:
Hee maar serieus, iedereen hier weet toch wel wie ik ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |