Nog niet. Wie weet in de toekomst. When nature callsquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:35 schreef Pheno het volgende:
Weer een kloon?
Volgens mij was ik eerder,quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Hoor ik hier een lichtelijke invloed van het taalgebruik van Cara?.
Ik zocht op google naar afbeeldingen tieten, ik kan er ook niets aan doen dat fok als een van de eerste er uit komtquote:
Waar nietquote:
Met het overnemen van goede eigenschappen van Cara?quote:
dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met het overnemen van goede eigenschappen van Cara?.
ik zou maar oppassen dat je geen genetisch materiaal bij Airwin achterlaat, want die zie ik er wel voor aan om te proberen een Twisted_kloon te makenquote:
Jump muziek?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja Litpho, ik ben weer in Utrecht en je wilde me weer wat muziek laten horen ofzo. Als ik het me goed herinner.
Leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef nixxx het volgende:
[KOFFIE SC #68] Toffie en KheePheno reeks
1 voor Air en 1 voor Hime ... en 1 voor miss_msx ... enz.. enz..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Airwin mag dat.
Ik heb nog wel een voorraadje hoor!quote:
Ik heb een onbeperkt voorraadje fokklonenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een voorraadje hoor!.
Check.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja Litpho, ik ben weer in Utrecht en je wilde me weer wat muziek laten horen ofzo. Als ik het me goed herinner.
Op zich is het voor een belg best een goede gozer.quote:
Danny?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een onbeperkt voorraadje fokklonen
Ik zie nu pas je aanpassingquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich is het voor een belg best een goede gozer.
I'm from Barcelona!quote:
Het is een brabanderquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
A, ik weet nu wat jumpen is:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1772182543376563823
Ik dacht dat je juist Jump bedoelde als fokuserquote:
Knorretje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef Burdie het volgende:
Hee maar serieus, iedereen hier weet toch wel wie ik ben?
Zolang hij in Brabant blijft heb ik er geen last van!quote:
Klassiekerquote:
In één keer goed.quote:
Ik ben al een jaar gelden gestopt met het volgen van klonen en dergelijke. Ik heb mijn eigen klonenexcel niet eens meer bijgewerktquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef Burdie het volgende:
Hee maar serieus, iedereen hier weet toch wel wie ik ben?
Je denkt te Fok.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist Jump bedoelde als fokuser
Jij gaat door voor de koelkast!quote:
quote:
Bij gebrek aan een echt leven moet ik welquote:
Knorretje heeft geen kleding.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
In één keer goed.
Alleen dan zonder paardengebit, met een iets betere kledingsmaak, een iets betere smaak in mannen en zonder knijpers op m'n kut..
Ik ben niet zo'n stomme kat met zo'n irritant belletje aan de hals.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Burdie het volgende:
Klonenexcell.
Als ik vraag waarom je in dat gehucht bent gaan wonen, doet dat dan een belletje rinkelen?.
Wat een mooie voor in een signature!quote:
Vraag je je al af wat dan wel niet de hoofdprijs moet zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is de troostprijs van vandaag?.
Af en toe ben ik ook zo briljant, dat ik dat zelf niet eens doorheb.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat een mooie voor in een signature!.
Waar moet BttD dan zijn schwanz laten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Laat ik verder maar m'n mond houden.
Jumpen is lang zo vermoeiend niet als hakkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef Burdie het volgende:
Jumpen is enorm vermoeiend. En ontzettend onlogisch. Maar wel iets wat je moet kunnen om een beetje bij de tijd te blijven tegenwoordig..
De hoofdprijs, lief webspinnetje, dat ben ik zelfquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Vraag je je al af wat dan wel niet de hoofdprijs moet zijn?
Doe jij je mond maar open dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar moet BttD dan zijn schwanz laten?.
In een slotje van zijn eigen topics?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
huuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Maar wel iets modernerquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Jumpen is lang zo vermoeiend niet als hakken.
Je doet een paard naquote:
Je bedoelt dat BttD een kloon is van een user hier in de R&P SC, en die user graag zijn Johnson in Twists mond hangt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vertel meer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
De hoofdprijs, lief webspinnetje, dat ben ik zelf.
ik weetquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die is tijdelijk gereserveerd voor T..
Maar daarom niet per definitie beter.quote:
Alternatief bij gebrek aan anale-fixatie van JoeyT.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is dat met die kloon-fixatie hier?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die is tijdelijk gereserveerd voor T..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |