quote:Ster schreef op 10 april 2007 @ 12:30:
@ alle bosche bollen die zondag bij de rit waren
Ik weet dat er vorige week zondag dingen gezegd zijn die beter niet gezegd hadden kunnen worden. Hiervoor is ook een excuus mail naar de betreffende persoon gestuurd in de hoop dat dit aanvaard werd.
Alleen heb ik sinds vorige week zondag het gevoel dat sommige mensen uit het topic mij vermijden (sommige, zeker niet allemaal) Dit vind ik heel jammer maar kan niemand iets dwingen of verplichten. Misschien klopt dit gevoel niet, dan ligt het gewoon aan mij.
Daarom vraag ik het nu maar gewoon: ben ik (wij) nog gewenst in dit topic en tijdens ritjes of hebben jullie liever dat wij voortaan wegblijven. Mocht dit zo zijn zou ik het erg jammer vinden maar dan is het niet anders. Ik heb liever dat het duidelijk is ipv dat we elkaar straks met lange gezichten aankijken.
Nogmaals onze excuses van deze kant. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben en rij voorzichtig.
Die zal voorlopig dan wel niet postenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik liep net bij het winkelcentrum langs de Jamin, zie ik een bordje staan met:
Alle paasartikelen 50% korting!!
Moest gelijk aan Hicham denken[afbeelding]
courtesy of -XX-
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik liep net bij het winkelcentrum langs de Jamin, zie ik een bordje staan met:
Alle paasartikelen 50% korting!!
Moest gelijk aan Hicham denken
Heb je jezelf al scheel gegeten aan de kinderslaaf-chocolade eitjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jamin, bestaat dat nog?Die veel te dure snoepwinkel toch?
Blik op de weg wilde met eigen auto boeven vangen - en dat terwijl ze geen politie zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
Neeh, nog niet![]()
Eerst een weekje op de vensterbank laten liggen, worden ze lekker zacht
Politie zet Blik op de Weg aan de kant <<
Bullshit-tegenargumenten ook
De auto's van BODW zijn opgebouwd door hetzelfde bedrijf als wat de gewone VROS-auto's in elkaar zet. Zit dus geen verschil in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
Blik op de weg wilde met eigen auto boeven vangen - en dat terwijl ze geen politie zijn.
Staat die lijst op internet? - zo ja dan kunnen we er een linkje naar maken in de OPquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De auto's van BODW zijn opgebouwd door hetzelfde bedrijf als wat de gewone VROS-auto's in elkaar zet. Zit dus geen verschil in.
Voor die andere lange persoon die opzoek was naar een sportieve motor. Ben een lijstje aan het opstellen en up-to-date houden naar aanleiding van mijn zoektocht.
Voor in de auto gewoon 2 agenten in functie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:06 schreef bvvt het volgende:
Blik op de weg wilde met eigen auto boeven vangen - en dat terwijl ze geen politie zijn.
Dat is helaas slechts een meeloper.quote:Die andere klown die doet wat de politie van hem wilt
- elke aflevering Koos in de show en braaf achter in de auto zitten......
HA! Lukt je nooit!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
Hierbij beloof ik plechtig de komende 3.000 kilometer geen olie te verversen.
Ghe, in je dromen, ouwe ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dacht je eerst ook dat dit Lotte was
[afbeelding]
quote:
quote:
Neee... dat is geen cuppie A-.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Dacht je eerst ook dat dit Lotte was
Kipfiletjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Neee... dat is geen cuppie A-.![]()
Whaha iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Neee... dat is geen cuppie A-.![]()
Welja joh! Waarom ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Baan ruilen? ik heb er eentje in Alkmaar voor je ..
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding] Hoor ik daar chinchilla bumsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [afbeelding]![]()
Redelijk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef worldpimber het volgende:
Lees je de posts van kratjuh en vervolgens kijk je het RTL nieuws... volgens mij lijkt die Erik Mouthaan nog wel redelijk op KratjuhOf kijk ik verkeerd...
Ik moet morgen solliciteren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:41 schreef -XX- het volgende:
Prive gesprekken nooit opnemen!![]()
Kreeg ik mail van een een bedrijf je hebt geen voicemail![]()
![]()
NOhhh volgende week sollicitatie![]()
![]()
VER!,..hoofddorp!, je moet wat he
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef worldpimber het volgende:
Lees je de posts van kratjuh en vervolgens kijk je het RTL nieuws... volgens mij lijkt die Erik Mouthaan nog wel redelijk op KratjuhOf kijk ik verkeerd...
Venlo??quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet morgen solliciteren.![]()
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
[afbeelding] + waterstofperoxide.![]()
Wootquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet morgen solliciteren.![]()
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
[afbeelding] + waterstofperoxide.![]()
Dat stemmen heeft het 3 dagen niet gedaan hier, kreeg een foutmeldingquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef worldpimber het volgende:
Ok ff een vergelijkingsfoto![]()
[afbeelding]
Oh kut, beeld verschoven![]()
![]()
Neh, je lijkt er sprekend op... als 2 druppels waterquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kap nou maar met die ongein, als je een beetje had opgelet zie je dat ik er voor geen meter op lijk ..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef worldpimber het volgende:
quote:
:^quote:
4 vs 1quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kap nou maar met die ongein, als je een beetje had opgelet zie je dat ik er voor geen meter op lijk ..
Haha ik zweer!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb een neutrale mening want heb je nog nooit gezien, maar als 4 mensen zeggen dat je erop lijkt dan is de kans toch aardig aanzienlijk dat je erop lijktquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat staat erquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef bvvt het volgende:
Venlo??
Wat mot je daaar dan doen???
hoelaat?
Ik wil het niet weten.quote:
Best te verteren die kop.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef worldpimber het volgende:
Neh, je lijkt er sprekend op... als 2 druppels water![]()
Vooral dat gezicht dat ie trekt op de foto hierboven
Hoezo, vind je hem lelijk dan???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pittigquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat staat er, solliciteren.. om 11.30@Beugen
(Gemeente Boxmeer).
[..]
Ik wil het niet weten.1.5 uur rijden wel.
![]()
[..]
Best te verteren die kop.Give me that
-/- buikje dan.
[afbeelding]
Bad hair dayquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef -XX- het volgende:
Pittig![]()
Beetje hetzelfde als mijn home naar sollicitatiegesprek
Suc6 alvast mennn!!
![]()
Maar het geen waar ik voor solliciteer is niet echt op die locatie specifiekGelukkig!
Nu nog hopen dat ze me moeten hebben aangezien ik vanuit me lessen doorga volgende week![]()
Bad hair day dan!![]()
![]()
Ahhh, is tussen nijmegen en venlo inquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat staat er, solliciteren.. om 11.30@Beugen
(Gemeente Boxmeer).
[..]
quote:
daarom zeg ik, niks voor jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef -XX- het volgende:
Het lijkt wel een lampenkap aan de zijkantMuaha!
hej - je hebt de smilerts gevondenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
Dat ik daar iemand ken, no more - no less
T mist eigenlijk alleen nog gordijntjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef -XX- het volgende:
Wat een lelijke fighter![]()
Het lijkt wel een lampenkap aan de zijkantMuaha!
Heul de avond niks zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
T mist eigenlijk alleen nog gordijntjes
Ze had der ogen weer open bij de ontvangstquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
Gefeliciteerd met de nieuwe zoon dochtervan Maxima. Mietjeszaad die Alex xx.
![]()
Damn, nu heb ik in je posthisterie gekeken omdat ik dacht dat je al drie topics had gemist..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:08 schreef Geerd het volgende:
OMFG ook de 3de al hey.
quote:[message=6958693,noline]vindtieleuk schreef op 10 april 2007 @ 21:07[/message]:
Hier (voor de belangstellenden) de tracklog van het voorrijden in GoogleEarth geprojecteerd
Edit; op verzoek verwijderd
quote:[message=6958698,noline]Trixz schreef op 10 april 2007 @ 21:08[/message]:
Eejj gauw weg, ga het ff allemaal verklappen zeg B|, zijn JooGHum en ik zo hard bezig geweest om pas ná de rit plaoties van de route te posten...![]()
*sneak-preview opmerking verwijderd hiero...
quote:[message=6958836,noline]Bloemm schreef op 10 april 2007 @ 21:20[/message]:
Foutje
Bloemm wijzigde dit bericht op dinsdag 10 april 2007 21:27 (113%)
quote:[message=6958846,noline]JooGhum schreef op 10 april 2007 @ 21:21[/message]:
pompidom
quote:[message=6958923,noline]JooGhum schreef op 10 april 2007 @ 21:28[/message]:
pompidom
quote:[message=6958933,noline]JooGhum schreef op 10 april 2007 @ 21:29[/message]:
[...]
:^
quote:[message=6958979,noline]Bloemm schreef op 10 april 2007 @ 21:33[/message]:
U is ook lekker bezig
quote:[message=6959001,noline]vindtieleuk schreef op 10 april 2007 @ 21:36[/message]:
[...]
Excuus, ik zal voortaan eerst toestemming vragen aan de reisleider
quote:[message=6959984,noline]Trixz schreef op 10 april 2007 @ 23:03[/message]:
[...]
Waarom*omdat niemand hem gezien heeft waarschijnlijk
quote:[message=6960001,noline]basti schreef op 10 april 2007 @ 23:04[/message]:
[...]
Had gelijk een screenshot gemaaktZien?
quote:[message=6960060,noline]Scratch schreef op 10 april 2007 @ 23:10[/message]:
[...]
Ik heb hem ook
quote:[message=6960142,noline]JooGhum schreef op 10 april 2007 @ 23:18[/message]:
[...]
omdat ik in de tekst die jij quote |( nog steeds op de afbeelding kan klikken![]()
ik zei niet dat jij je tekst moest weghalen, maar wel hetgeen je hebt gequote![]()
maar volgens mij heeft iedereen het nu wel gezien :j
![]()
Heb ik hem alsnog.quote:[message=6960211,noline]__MeNTaL__ schreef op 10 april 2007 @ 23:26[/message]:
LOL. Nog voor ik alle reakties had doorgelezen had ik em zelf ook al snel opgeslagen.![]()
Als je morgen richting Venlo gaat:quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Enige nadeel: het wordt strandweer met 20~24 graden (onder voorbehoud dan) . Luxeprobleem.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem El Cheapo belegde bruine boterhammen met tonijnsalade mee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
Als je morgen richting Venlo gaat:
Kip + friet van Mixor in het centrum![]()
Zelfde dag als......quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
Idd, zomaar mooi weatha
Wanneer is die route dan WB?![]()
Met wie ga jij dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:57 schreef worldpimber het volgende:
Ik ga zondag ws heel saai in colonne de Mergellandroute rijden, misschien ff bijtanken in Tilburg op de terugweg![]()
![]()
![]()
ZX-6 Gayclub.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
Met wie ga jij dan?![]()
En nu echt pleite...........![]()
Is goed manquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:57 schreef worldpimber het volgende:
Ik ga zondag ws heel saai in colonne de Mergellandroute rijden, misschien ff bijtanken in Tilburg op de terugweg![]()
![]()
![]()
Kan je beter net als Hicham de 3e paasdag inkopen doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik neem El Cheapo belegde bruine boterhammen met tonijnsalade mee.
In mijn uppie ben ik best zuinig.
De paasdagen waren weer astronomisch en gastronomisch.![]()
Zal wel niet veel schelen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, nu heb ik in je posthisterie gekeken omdat ik dacht dat je al drie topics had gemist..![]()
Niet alleen honden gaan op hun baasjes lijken.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
Hebben er trouwens meerdere FOK MC leden goudvisjes
Heel de kom ligt vol met een soort van eitjes
Ik heb ze allemaal weggespoeldquote:Op woensdag 11 april 2007 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet alleen honden gaan op hun baasjes lijken.Binnenkort gezinsuitbreiding@Rib'is.
![]()
Wel goudvisjesquote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
Waarom laat je zo'n linkje nog zien zo laat.quote:
Moordenares!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb ze allemaal weggespoeld![]()
De vrouw des huizes dan
Vrouwtjes vissen leggen eieren!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
Ow, al weg gespoeldquote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal weggespoeld![]()
De vrouw des huizes dan
Ik zag geen goudvispiem0l dus zal het wel een vrouwtje zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vrouwtjes vissen leggen eieren!
Vissen hebben dus geen seksueel contact met elkaar!![]()
![]()
Mannetjes vissen gaan daar over heen zwemmen om ze zo te bevruchten.Dus als jij nog een mannetjes vis in je kom hebt en je wilt niet meer vissen hebben, zou ik die maar door de wc spoelen
NOohOHHOho!
Morgen![]()
Die vissen hebben heel geen trechter nodig mennquote:Op woensdag 11 april 2007 11:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zag geen goudvispiem0l dus zal het wel een vrouwtje zijn
[..]
En bedankt he! ik kan nooit meer normaal over trechters denkenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die vissen hebben heel geen trechter nodig menn![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of jij hebt hicham visjes, die kopen na pasen pas eitjes
trechter.... ...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die vissen hebben heel geen trechter nodig menn![]()
Gezien de typo's ben je oprecht blijquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef _GdR_ het volgende:
kappen/tank naar de spuitert
velg terug
michelin pilots
vanavond frame spuiten
zometeen stickers ohalen
volgende weer rijden ws![]()
wiooooooooooooooooooooo
BBQquote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef koffiekoekje het volgende:ik heb trouwens gister een huisje/appartementje gebekijkt
EEn eigen koffiekoektrommel
Goed man, daarna gelijk verkopen of rij je er nog een seizoen opquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef _GdR_ het volgende:
kappen/tank naar de spuitert
velg terug
michelin pilots
vanavond frame spuiten
zometeen stickers ohalen
volgende weer rijden ws![]()
wiooooooooooooooooooooo
Partijtjequote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef koffiekoekje het volgende:ik heb trouwens gister een huisje/appartementje gebekijkt
EEn eigen koffiekoektrommel
Steengrillen danquote:Op woensdag 11 april 2007 11:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]niet eens aan gedacht
daar is heul geen plek voor
stickers zijn gratiesquote:Op woensdag 11 april 2007 11:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, daarna gelijk verkopen of rij je er nog een seizoen op
Duur hè stickers
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ho hoik heb nog niet geaccepteerd
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
*Post hier ook maar weer eens. Ben namelijk zojuist geslaagd voor m'n AVD.![]()
Lekker toeren van het weekend. Als het gemeentehuis een beetje snel is.quote:
Owwww datquote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Lekker toeren van het weekend. Als het gemeentehuis een beetje snel is.
Zooo, Hoelang heb je e rnu voor nodig gehad?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
*Post hier ook maar weer eens. Ben namelijk zojuist geslaagd voor m'n AVD.![]()
Driemaal is scheepsrecht.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zooo, Hoelang heb je e rnu voor nodig gehad?
O ja, wat voor bike heb je dan?
en.
en...
en......
en![]()
Ha, hoe ver verwijderd zat jij nog van een rijbewijs af?quote:
Afname(?) VoertuigBeheersing en VerkeersDeelneming dacht ik. En tnx.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef _GdR_ het volgende:
ach so. gefelicitaart dan.
maar waar de hel staan die afkortingen voor dan? echt nog noooooit van gehoord.
Ik neem even aan dat de vragen uit eigen belang zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 13:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sterrenbeeld? Geloof? Penislengte?
Gefeliciteerd![]()
Dalijk een keer vroeg naar huus![]()
Ik ga er vanuit dat -XX- het anders zelf ook wel durft te vragen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat de vragen uit eigen belang zijn
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat de vragen uit eigen belang zijn
Sterrenbeeld? Geloof? Penislengte?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:41 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht.Eerste keer maakte ik echt een paar fouten en de tweede keer was de examinator een l*l (m'n instructeur ging zelfs met 'm in discussie, maarja CBR, monopoliepositie enz...)
Nu had ik weer dezelfde examinator als de eerste keer en die vond het een stuk beter.
Een Suzuki GSX-R 750 uit 1993.
Ik had m'n AVB en theorie in een keer en ik heb al een motor en het is ontzettend mooi weer om te rijden dus de druk om te slagen was extra groot zegmaar.![]()
Nog meer vragen?
Voldoe je al aan alle eisen dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
Bedankt voor de felicitaties! Die andere vragen beantwoord ik wel een keer tijdens een meeting.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef _GdR_ het volgende:
wiooooooooooooooooooooo
Doe maar niet dus. Geen BBQ plek.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Ho hoik heb nog niet geaccepteerd
Ik zie het al voor me..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
Bedankt voor de felicitaties! Die andere vragen beantwoord ik wel een keer tijdens een meeting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 11-04-2007 17:35:42 ]
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
ja ja,quote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Over een half jaar kan je dat hok van mij kopen voor 150.000 euro. Tuin van 9x4 meter..
.. voorzien van circa 40 liter z.g.a.n. olie in nette plastic kannen.![]()
[..]
Thuusquote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
9.20 van huis, net even voor 17.00 weer thuis. Het lijkt wel een werkdag.![]()
![]()
Net nog even twee bakkies koffie gedronken bij Makster op de zaak!!!![]()
Hij kon zijn ogen niet geloven toen ik daar aan zijn bureau stond.![]()
Relaxte baan heeft die rooie, de telefoon gaat gewoon bijna niet, en als hij een gesprek heeft gewoon lekker plat Rotterdam praten.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef BazzieK het volgende:
Rtl 5 CSIEen chinese nerd in een tupperware auto met Ridin' Dirty
Dat eindquote:
Tblijft gevaarlijk he zon chopperquote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Den_Haag het volgende:
Brrr..vandaag weer ff de mindere kant van motorrijden gezien. Gast op een chopper was onder een aanhanger geschoven. Bij de auto heb je alleen de voorkant in puin, de motorrijder had zijn schouder in de puin.
Beter er onder dan er tegen!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Den_Haag het volgende:
Brrr..vandaag weer ff de mindere kant van motorrijden gezien. Gast op een chopper was onder een aanhanger geschoven. Bij de auto heb je alleen de voorkant in puin, de motorrijder had zijn schouder in de puin.
Mja wanneer ben je een bekwame rijder?quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja wanneer ben je een bekwame rijder?
En hoe is het gesteld met de automobilisten![]()
Mja een foutje loopt op de motor nou eenmaal wat vaker ernstiger af dan op de auto...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Iedereen maakt wel eens fouten in het verkeer.
Alleen sommige hele stomme grote fouten dat ten koste gaat van andere.![]()
Zapte toevallig langs, niet gezienquote:Op woensdag 11 april 2007 18:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Wat ik me nog steedsa afvraag:
Ze zeggen dat de lampen overal evenhoog hingen. Het voertuig verhoogt ong 70mm, en ineens staan de lampen tot aan zijn nek. En dat terwijl die kerel er eerst royaal onderdoor kon
...
quote:Die poll gaat nergens over als je het bericht goed leest, daar staat namelijk Maar de gevaarlijkste motorrijders zijn zij die hun rijbewijs voor 1989 behaalden. Die hebben hun rijbewijs dikwijls nog gratis gekregen.
Gekregen?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef Den_Haag het volgende:
Wat ze vergeten is de Belgische verkeerssituatie goed mee te nemen. Kom er veel voor me werk en een groot deel van de Belgen heeft het papiertje gewoon gekregen. Vind je het gek dat er dan veel ongelukken zijn.
[..]
w000t kreeg je dan zo zon ding in je handen gedruktquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef Den_Haag het volgende:
Wat ze vergeten is de Belgische verkeerssituatie goed mee te nemen. Kom er veel voor me werk en een groot deel van de Belgen heeft het papiertje gewoon gekregen. Vind je het gek dat er dan veel ongelukken zijn.
[..]
In het leger mogen ze hun a en b gewoon gratis halen toch!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
w000t kreeg je dan zo zon ding in je handen gedrukt![]()
Mijn vader heeft hem volgens mij gehaald bij het leger (dienstplicht), die moest ook 2 rondjes over het gemeenteplein rijden wat ik er van begreep
. Maar helaas rijdt ie nooit meer, alleen laatst een x op de mijne, en als ik die 690 had wilde die er ook wel een stukje op toeren
![]()
Jah d8 ut wel,quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
In het leger mogen ze hun a en b gewoon gratis halen toch!![]()
![]()
Enigste reden om het leger in te gaan..![]()
Jaaaa dat welquote:Op woensdag 11 april 2007 19:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah d8 ut wel,
Nouja ik zou ook weleens in een straaljager willen vliegen, en met alle guns schieten die ze daar hebben![]()
Oma in een vrachtautoquote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef Den_Haag het volgende:
Tegenwoordig moeten ze in het leger gewoon examen doen. Maar vroeger kreeg je het gewoon. Mijn oma had nog alle rijbewijsen. Zelfs vrachtwagen. En dat gebruikte ze ook nog
Leef je uit meid, als je er maar foto's en filmpjes van postquote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaa dat wel!!
Met een straaljager hoeft van mij nog niet zozeer![]()
Straaljager, snel!!
Wel merk je dan denk niet zoveel van de snelheid..net als normale vliegtuigen toch?
Nog nooit gevlogen
![]()
Ik en me vriendinnen gaan misschien voor de grap naar landmacht snuffeldagen ofzo!
Gaan we met rokjes en hakken over de baan heen!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Rib-i het volgende:
Sjah altijd klote als er iemand verongelukt, what can I say
Als je goed oplet in het verkeer zie je ook situaties aankomen
Ik heb het tot ene kunst verheven, puur kijkend naar het rijgedrag kan ik beoordelen of het een man/vrouw/afkomst/leeftijd/kleur haar/maat schoen etc....... is
bij echte motorrijders krijg je niet eens de tijd om goed te kijkenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb het tot ene kunst verheven, puur kijkend naar het rijgedrag kan ik beoordelen of het een man/vrouw/afkomst/leeftijd/kleur haar/maat schoen etc....... is
Dacht het niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Leef je uit meid, als je er maar foto's en filmpjes van post
Neh gaat om de g-force'squote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaa dat wel!!
Met een straaljager hoeft van mij nog niet zozeer![]()
Straaljager, snel!!
Wel merk je dan denk niet zoveel van de snelheid..net als normale vliegtuigen toch?
Nog nooit gevlogen
![]()
Ik en me vriendinnen gaan misschien voor de grap naar landmacht snuffeldagen ofzo!
![]()
![]()
JE wetsquote:Op woensdag 11 april 2007 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Haii
Pepijn langs bij MaksterGoed idee, ook volgende keer maar doen
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag verloren van een damequote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
9.20 van huis, net even voor 17.00 weer thuis. Het lijkt wel een werkdag.![]()
![]()
Net nog even twee bakkies koffie gedronken bij Makster op de zaak!!!![]()
Hij kon zijn ogen niet geloven toen ik daar aan zijn bureau stond.![]()
Relaxte baan heeft die rooie, de telefoon gaat gewoon bijna niet, en als hij een gesprek heeft gewoon lekker plat Rotterdam praten.![]()
![]()
![]()
Verder is de rest ook meer dan goed gegaan vandaag.Binnenkort tweede gesprek. En elders vast ook.
![]()
Wat hij zegtquote:[..]
Doe maar niet dus. Geen BBQ plek.![]()
quote:Over een half jaar kan je dat hok van mij kopen voor 150.000 euro. Tuin van 9x4 meter..
.. voorzien van circa 40 liter afgewerkte olie in nette plastic kannen.![]()
Zit wat in maar 't is wel naast een snackbar, bij een italiaanse ijssalon (2), videotheek, kroeg en shoarma tent in de buurt....quote:
quote:
quote:
Hey maar das geen retriever...quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er schijnt een Duits gefacelifte hermafrodiet, met coupesoleil en een Japanse donorvoet in Tlburg te rijden, die al eens gezien?
Hee je weet niet wier hee mee lezen hee, ik hou het ff discreetquote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef worldpimber het volgende:
Wat betekent het nou, naast honden met een verotte bek![]()
![]()
[xx] NooohohHOHOOHoh [/xx] whyyyy ?quote:
Doenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zit wat in maar 't is wel naast een snackbar, bij een italiaanse ijssalon (2), videotheek, kroeg en shoarma tent in de buurt....
Lastig
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Makster het volgende:
Hee je weet niet wier hee mee lezen hee, ik hou het ff discreet![]()
Maar voor de rest wil je niet verkracht worden ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef -XX- het volgende:
[..]Ik en me vriendinnen gaan misschien voor de grap naar landmacht snuffeldagen ofzo!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Rib-i het volgende:
Toffe motorlaars voor -XX- een ieder die zich aangetrokken voelt tot het dragen van zulks soort kledij
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar voor de rest wil je niet verkracht worden ofzo
omfgquote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Rib-i het volgende:
Toffe motorlaars voor -XX- een ieder die zich aangetrokken voelt tot het dragen van zulks soort kledij
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Herman en de donor Helma
Maar ze heeft een scheven kaaklijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik stem elke dag op jou maar het zet geen zoden aan de dijkmag ik nu op nr.42 stemmen
JA dat magquote:Op woensdag 11 april 2007 19:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik stem elke dag op jou maar het zet geen zoden aan de dijkmag ik nu op nr.42 stemmen
Het gaat bij jou niet om de voor en achtergevel. Uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:01 schreef -XX- het volgende:
Haha maar...ik moet winnen!
Haha! Als ik win hé..Ga ik op t.v. me blote billen laten zien op de tt-baan voor de camera
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat bij jou niet om de voor en achtergevel. Uit betrouwbare bron vernomen.![]()
Meer kipfilet eten. [/koffiekoekje]![]()
![]()
Het was wel tof ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:28 schreef Makster het volgende:
Thuus![]()
Wtf, WB op kantoor
Gast heb nog geluk dat ik er was want normaal ben ik woensdag op pad voor de aquisitie
![]()
Was 3 uur van te voren ook nog geflipt tegen mijn manager over de werkdruk en het gebrek aan prioriteit enz enz, mooi moment dus om ff binnen te vallenWel tof dat je ff langs kwam, en ook geheel self serving die WB. 1 keer laten zien waar er koffie getapt kan worden en gelijk zijn 2de bakkie zelf gescoord
![]()
![]()
En trouwens, WB strak in het pak![]()
Dit is een bewerkbaar achterwerk.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:05 schreef -XX- het volgende:Tsssss dus ik ben lleijk!
BEDANKT!![]()
![]()
Nee hoor..geen achtergevel.
![]()
KIP!![]()
Ik ben een heuze peer.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is een bewerkbaar achterwerk.
[afbeelding]
Daar kan ik wat mee. [/Rib-i] [/KratjuH] [/WB]![]()
Neeej, het zal vast wel in orde zijn hoor.![]()
![]()
![]()
Ehehehe, niet vanuit je persoonlijke ervaringen praten heHquote:Op woensdag 11 april 2007 19:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar voor de rest wil je niet verkracht worden ofzo
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehehe, niet vanuit je persoonlijke ervaringen praten heHDeed 't pijn?
Haaaatsquote:Op woensdag 11 april 2007 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat bij jou niet om de voor en achtergevel. Uit betrouwbare bron vernomen.![]()
Meer kipfilet eten. [/koffiekoekje]![]()
![]()
Koffie, das wel relaxed ja. Normaal zou de cappucino het ook doen, echter heb ik die er uit gepleurd door een rottelucht na 2 maanden. Pak (halflitertje melk) is 7 dagen houdbaarquote:Op woensdag 11 april 2007 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was wel tof ja. [afbeelding]
Eigenlijk had ik ff een meetpiccie moeten maken, de camera zat in mijn tas.![]()
Flippen tegen de manager.![]()
Ik kan nog een keer langskomen.... instructies@mail dan.![]()
Tnx voor de koffie.![]()
Best te zuipen daar.
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehehe, niet vanuit je persoonlijke ervaringen praten heHDeed 't pijn?
Rib-i en WB in 1 zin samen met KratjuH, daar gaat m'n positieve wereldbeeldquote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar kan ik wat mee. [/Rib-i] [/KratjuH] [/WB]![]()
Ik ben te porren voor een second opinion. Morgen CS?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:17 schreef hicham het volgende:
Rib-i en WB in 1 zin samen met KratjuH, daar gaat m'n positieve wereldbeeld
I'm gonna cry myself to sleep tonight
Waar halen jullie altijd de volop jetsernde smilies vandaanquote:Op woensdag 11 april 2007 20:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib-i en WB in 1 zin samen met KratjuH, daar gaat m'n positieve wereldbeeld
I'm gonna cry myself to sleep tonight [afbeelding]
hey thxquote:Op woensdag 11 april 2007 20:18 schreef Makster het volgende:
OPM
Ik heb de voorzet gegeven nu zelf nog ff afronden
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6965969#6965969
Tegenwoordig kan je in het leger alleen B nog redelijk eenvoudig halen, maar die had ik al toen ik in dienst ging. Voor alle andere rijbewijzen betaalt de baas het alleen als je het voor je functie nodig hebt (bv. motor-ordonnans of motoragent bij de KMar). Ik als officier in opleiding heb m'n A gewoon bij een burger-rijschool gehaald van m'n eigen geld.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
In het leger mogen ze hun a en b gewoon gratis halen toch!![]()
![]()
Enigste reden om het leger in te gaan..![]()
Die wil zeker het web op?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef Makster het volgende:
En er zit godverdommuh een spin in mijn toetsenbordelke keer kruipt ie weerweg het kutbeest
![]()
Was zeker alleen in de Westerse media te zien hequote:Op woensdag 11 april 2007 20:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sommige opmerkingen gelden voor bijna alle mannen.. alleen durven ze (niemand persoonlijk hier, praat even in algemene zin) het niet allemaal te zeggen. Ik had ook bijna de hele MC ingetikt.
Eerst alleen Rib-i . .maar voordat die zich te persoonlijk aangevallen voelt...
.. het is immers bekend dat negers van een dik achterwerk houden......................................![]()
Het woordje SEX wordt bij Google het meest ingetikt in strenge moslimlanden trouwens.....
......... was dit week in het nieuws?![]()
![]()
![]()
Oopsquote:Op woensdag 11 april 2007 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hey thx![]()
maar blijf er voorlopig nog ff mee rijdeneerst ff beetje afmaken en dan (evt.) in de verkoop
mij ook nietquote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef Makster het volgende:
Oops![]()
Die berichten hadden mij nog niet bereikt![]()
Daar hebben wij zo onze bronnen voor ...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Waar halen jullie altijd de volop jetsernde smilies vandaan
quote:En er zit godverdommuh een spin in mijn toetsenbordelke keer kruipt ie weerweg het kutbeest
![]()
quote:
Strenge moslimlanden nog wel...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:22 schreef Worldbeater het volgende:
Het woordje SEX wordt bij Google het meest ingetikt in strenge moslimlanden trouwens.....
![]()
![]()
CS source of normal CS?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben te porren voor een second opinion. Morgen CS?![]()
[..]
![]()
![]()
Sommige opmerkingen gelden voor bijna alle mannen.. alleen durven ze (niemand persoonlijk hier, praat even in algemene zin) het niet allemaal te zeggen. Ik had ook bijna de hele MC ingetikt.
Eerst alleen Rib-i . .maar voordat die zich te persoonlijk aangevallen voelt...
.. het is immers bekend dat negers van een dik achterwerk houden......................................![]()
![]()
![]()
Doe jij aan de islam!?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Strenge moslimlanden nog wel...
Volgens mij was het nog wel gay en animal sex ook, maar daar lijkt me maar 1 plausibele verklaring voor. Fappende pubertjes in een internetcafé. Hier zit jouw nageslacht gewoon op FTP's en anderen nieuwsgroepen, die hebben geen google meer nodig. D'r staat gewoon een hotlink op het bureaublad op de gezamenlijke computer
Trouwens, nieuws van een paar maand geleden...
Je had het anders wel gepost.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mij ook niettotdat ie weer onder handen werd genomen
![]()
quote:
Nou IK hoorde het van de week op de radio.quote:Volgens mij was het nog wel gay en animal sex ook, maar daar lijkt me maar 1 plausibele verklaring voor. Fappende pubertjes in een internetcafé. Hier zit jouw nageslacht gewoon op FTP's en anderen nieuwsgroepen, die hebben geen google meer nodig. D'r staat gewoon een hotlink op het bureaublad op de gezamenlijke computer
Trouwens, nieuws van een paar maand geleden...
Doe maar Centraal Station Rotterdam.quote:
sjeh was nog in de twijfel maar na deze operatie gaat ie echt niet wegquote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
Je had het anders wel gepost.Hersenspinsels
...... nog voordat er pics kwamen van die uitlaat.
![]()
[afbeelding]
[/Makster lekkermaakpost]![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjeh was nog in de twijfel maar na deze operatie gaat ie echt niet weg
In april dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sjeh was nog in de twijfel maar na deze operatie gaat ie echt niet weg
Lullie.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, Winkel heeft er misschien weinig mee te maken. Maar het totaalplaatje lijkt me toch vrij duidelijk
Wat gaan we dan in bed doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe maar Centraal Station Rotterdam.![]()
Ik zou bezoek krijgen..... kunnen we gelijk naar bed![]()
...... niet dat.....
![]()
Maar je zei dat het serieus wasquote:Op woensdag 11 april 2007 21:35 schreef -XX- het volgende:
Lullie.![]()
Jij weet gerust dat ik het niet meen.![]()
MAG geen paracetamolquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef -XX- het volgende:
Tiefus hoofdpijn!![]()
![]()
"Nee je mag geen paracetemol, als we het niet in huis hadden had je het ook niet gebruikt" .! Bla bla
WTTFFF ofzo
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
knoop enzo nu
![]()
![]()
later nog ff gebruik maken van soepkunsten hier
Kan me nog herinneren dat Makster zich niet echt prettig voelde daar. Zeg maar onderkoeldquote:
Neeh, das de maasmindervlaktequote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef -XX- het volgende:
En ik maar denken dat de maasvlakte zoiets was![]()
[afbeelding]
Bwooeneneneennnngggg huhuhuhuh dumbassquote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef worldpimber het volgende:
Tell tahm Bievffis. !@(!(!~~ [afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, das de maasmindervlakte [afbeelding] !!!!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Makster zich niet echt prettig voelde daar. Zeg maar onderkoeldGelukkig kon hij zich met zijn geest warmen door terug te denken aan de prettige dagen die hij had doorgebracht op het strand.
![]()
Ik kan me alleen een genadelose kill door een brik herinneren @ dragracequote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Makster zich niet echt prettig voelde daar. Zeg maar onderkoeldGelukkig kon hij zich met zijn geest warmen door terug te denken aan de prettige dagen die hij had doorgebracht op het strand.
![]()
Nopequote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had je nog foto's opgestuurd gekregen van die gast die toen op de maasvlakte was
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef hicham het volgende:
Staat idd goedMaar blijft een ragbak heH
de manquote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef Makster het volgende:
Bwooeneneneennnngggg huhuhuhuh dumbass![]()
@ OPM lees nu pas in Jerry zijn topicGoed bezig die gast
![]()
Ook een goed topicquote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Bwooeneneneennnngggg huhuhuhuh dumbass![]()
@ OPM lees nu pas in Jerry zijn topicGoed bezig die gast
![]()
Ik kan me een gesprek over een dragrace herinneren gevolgd door een groot zwart gat.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan me alleen een genadelose kill door een brik herinneren @ dragrace
Volgens mij had ik ze al gezienquote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef hicham het volgende:
tochnietbrb
Picca's van die gast
[afbeelding]
[afbeelding]
En je band is lekquote:Vieze moter joh
pooben tijdnes me whooliesquote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef hicham het volgende:
tochnietbrb
Picca's van die gast
[afbeelding]
[afbeelding]
Vieze moter joh
Idd elke keer als ik daar ben is het zo rond het vriespunt of een paar graden daar onderquote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer sta je er weer net zo hard te zeiken terwijl wat lims aan het p00bwh00lien zijn. En de rest van ons ook incl moiquote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd elke keer als ik daar ben is het zo rond het vriespunt of een paar graden daar onderBeter kom ik er nooit meer, ik haat het daar, grauwe tering bende. En tering koud, en overal schijt zand
Wel een strand in de buurt, dat dan weer wel
![]()
![]()
Grote kans jaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgende keer sta je er weer net zo hard te zeiken terwijl wat lims aan het p00bwh00lien zijn. En de rest van ons ook incl moi
Wat voor smilie mis je nu?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef hicham het volgende:
Shit, ik heb per ongeluk een smiley uit m'n photobucket verwijderd
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest, leuk vrouwtje welIk kom binnen en zij zegt:"Goedemorgen Rib, tijd om te trekken? "
Ik zeg:"Mwoah, ik heb liever dat je eerst naar mijn tanden kijkt"
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest, leuk vrouwtje welIk kom binnen en zij zegt:"Goedemorgen Rib, tijd om te trekken? "
Ik zeg:"Mwoah, ik heb liever dat je eerst naar mijn tanden kijkt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |