Ik heb ze allemaal weggespoeldquote:Op woensdag 11 april 2007 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet alleen honden gaan op hun baasjes lijken.Binnenkort gezinsuitbreiding@Rib'is.
![]()
Wel goudvisjesquote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
Hebben er trouwens meerdere FOK MC leden goudvisjes
Heel de kom ligt vol met een soort van eitjes
Waarom laat je zo'n linkje nog zien zo laat.quote:
Moordenares!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb ze allemaal weggespoeld![]()
De vrouw des huizes dan
Vrouwtjes vissen leggen eieren!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
Hebben er trouwens meerdere FOK MC leden goudvisjes
Heel de kom ligt vol met een soort van eitjes
Ow, al weg gespoeldquote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal weggespoeld![]()
De vrouw des huizes dan
Ik zag geen goudvispiem0l dus zal het wel een vrouwtje zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vrouwtjes vissen leggen eieren!
Vissen hebben dus geen seksueel contact met elkaar!![]()
![]()
Mannetjes vissen gaan daar over heen zwemmen om ze zo te bevruchten.Dus als jij nog een mannetjes vis in je kom hebt en je wilt niet meer vissen hebben, zou ik die maar door de wc spoelen
NOohOHHOho!
Morgen![]()
Die vissen hebben heel geen trechter nodig mennquote:Op woensdag 11 april 2007 11:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zag geen goudvispiem0l dus zal het wel een vrouwtje zijn
[..]
En bedankt he! ik kan nooit meer normaal over trechters denkenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die vissen hebben heel geen trechter nodig menn![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of jij hebt hicham visjes, die kopen na pasen pas eitjes
trechter.... ...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die vissen hebben heel geen trechter nodig menn![]()
Gezien de typo's ben je oprecht blijquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef _GdR_ het volgende:
kappen/tank naar de spuitert
velg terug
michelin pilots
vanavond frame spuiten
zometeen stickers ohalen
volgende weer rijden ws![]()
wiooooooooooooooooooooo
BBQquote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef koffiekoekje het volgende:ik heb trouwens gister een huisje/appartementje gebekijkt
EEn eigen koffiekoektrommel
Goed man, daarna gelijk verkopen of rij je er nog een seizoen opquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef _GdR_ het volgende:
kappen/tank naar de spuitert
velg terug
michelin pilots
vanavond frame spuiten
zometeen stickers ohalen
volgende weer rijden ws![]()
wiooooooooooooooooooooo
Partijtjequote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef koffiekoekje het volgende:ik heb trouwens gister een huisje/appartementje gebekijkt
EEn eigen koffiekoektrommel
Steengrillen danquote:Op woensdag 11 april 2007 11:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]niet eens aan gedacht
daar is heul geen plek voor
stickers zijn gratiesquote:Op woensdag 11 april 2007 11:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, daarna gelijk verkopen of rij je er nog een seizoen op
Duur hè stickers
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ho hoik heb nog niet geaccepteerd
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
*Post hier ook maar weer eens. Ben namelijk zojuist geslaagd voor m'n AVD.![]()
Lekker toeren van het weekend. Als het gemeentehuis een beetje snel is.quote:
Owwww datquote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Lekker toeren van het weekend. Als het gemeentehuis een beetje snel is.
Zooo, Hoelang heb je e rnu voor nodig gehad?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
*Post hier ook maar weer eens. Ben namelijk zojuist geslaagd voor m'n AVD.![]()
Driemaal is scheepsrecht.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zooo, Hoelang heb je e rnu voor nodig gehad?
O ja, wat voor bike heb je dan?
en.
en...
en......
en![]()
Ha, hoe ver verwijderd zat jij nog van een rijbewijs af?quote:
Afname(?) VoertuigBeheersing en VerkeersDeelneming dacht ik. En tnx.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef _GdR_ het volgende:
ach so. gefelicitaart dan.
maar waar de hel staan die afkortingen voor dan? echt nog noooooit van gehoord.
Ik neem even aan dat de vragen uit eigen belang zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 13:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sterrenbeeld? Geloof? Penislengte?
Gefeliciteerd![]()
Dalijk een keer vroeg naar huus![]()
Ik ga er vanuit dat -XX- het anders zelf ook wel durft te vragen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat de vragen uit eigen belang zijn
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat de vragen uit eigen belang zijn
Sterrenbeeld? Geloof? Penislengte?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:41 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht.Eerste keer maakte ik echt een paar fouten en de tweede keer was de examinator een l*l (m'n instructeur ging zelfs met 'm in discussie, maarja CBR, monopoliepositie enz...)
Nu had ik weer dezelfde examinator als de eerste keer en die vond het een stuk beter.
Een Suzuki GSX-R 750 uit 1993.
Ik had m'n AVB en theorie in een keer en ik heb al een motor en het is ontzettend mooi weer om te rijden dus de druk om te slagen was extra groot zegmaar.![]()
Nog meer vragen?
Voldoe je al aan alle eisen dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
Bedankt voor de felicitaties! Die andere vragen beantwoord ik wel een keer tijdens een meeting.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef _GdR_ het volgende:
wiooooooooooooooooooooo
Doe maar niet dus. Geen BBQ plek.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Ho hoik heb nog niet geaccepteerd
Ik zie het al voor me..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
Bedankt voor de felicitaties! Die andere vragen beantwoord ik wel een keer tijdens een meeting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 11-04-2007 17:35:42 ]
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
ja ja,quote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Over een half jaar kan je dat hok van mij kopen voor 150.000 euro. Tuin van 9x4 meter..
.. voorzien van circa 40 liter z.g.a.n. olie in nette plastic kannen.![]()
[..]
Thuusquote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
9.20 van huis, net even voor 17.00 weer thuis. Het lijkt wel een werkdag.![]()
![]()
Net nog even twee bakkies koffie gedronken bij Makster op de zaak!!!![]()
Hij kon zijn ogen niet geloven toen ik daar aan zijn bureau stond.![]()
Relaxte baan heeft die rooie, de telefoon gaat gewoon bijna niet, en als hij een gesprek heeft gewoon lekker plat Rotterdam praten.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef BazzieK het volgende:
Rtl 5 CSIEen chinese nerd in een tupperware auto met Ridin' Dirty
Dat eindquote:
Tblijft gevaarlijk he zon chopperquote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Den_Haag het volgende:
Brrr..vandaag weer ff de mindere kant van motorrijden gezien. Gast op een chopper was onder een aanhanger geschoven. Bij de auto heb je alleen de voorkant in puin, de motorrijder had zijn schouder in de puin.
Beter er onder dan er tegen!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Den_Haag het volgende:
Brrr..vandaag weer ff de mindere kant van motorrijden gezien. Gast op een chopper was onder een aanhanger geschoven. Bij de auto heb je alleen de voorkant in puin, de motorrijder had zijn schouder in de puin.
Mja wanneer ben je een bekwame rijder?quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja wanneer ben je een bekwame rijder?
En hoe is het gesteld met de automobilisten![]()
Mja een foutje loopt op de motor nou eenmaal wat vaker ernstiger af dan op de auto...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Iedereen maakt wel eens fouten in het verkeer.
Alleen sommige hele stomme grote fouten dat ten koste gaat van andere.![]()
Zapte toevallig langs, niet gezienquote:Op woensdag 11 april 2007 18:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Wat ik me nog steedsa afvraag:
Ze zeggen dat de lampen overal evenhoog hingen. Het voertuig verhoogt ong 70mm, en ineens staan de lampen tot aan zijn nek. En dat terwijl die kerel er eerst royaal onderdoor kon
...
quote:Die poll gaat nergens over als je het bericht goed leest, daar staat namelijk Maar de gevaarlijkste motorrijders zijn zij die hun rijbewijs voor 1989 behaalden. Die hebben hun rijbewijs dikwijls nog gratis gekregen.
Gekregen?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef Den_Haag het volgende:
Wat ze vergeten is de Belgische verkeerssituatie goed mee te nemen. Kom er veel voor me werk en een groot deel van de Belgen heeft het papiertje gewoon gekregen. Vind je het gek dat er dan veel ongelukken zijn.
[..]
w000t kreeg je dan zo zon ding in je handen gedruktquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef Den_Haag het volgende:
Wat ze vergeten is de Belgische verkeerssituatie goed mee te nemen. Kom er veel voor me werk en een groot deel van de Belgen heeft het papiertje gewoon gekregen. Vind je het gek dat er dan veel ongelukken zijn.
[..]
In het leger mogen ze hun a en b gewoon gratis halen toch!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
w000t kreeg je dan zo zon ding in je handen gedrukt![]()
Mijn vader heeft hem volgens mij gehaald bij het leger (dienstplicht), die moest ook 2 rondjes over het gemeenteplein rijden wat ik er van begreep
. Maar helaas rijdt ie nooit meer, alleen laatst een x op de mijne, en als ik die 690 had wilde die er ook wel een stukje op toeren
![]()
Jah d8 ut wel,quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
In het leger mogen ze hun a en b gewoon gratis halen toch!![]()
![]()
Enigste reden om het leger in te gaan..![]()
Jaaaa dat welquote:Op woensdag 11 april 2007 19:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah d8 ut wel,
Nouja ik zou ook weleens in een straaljager willen vliegen, en met alle guns schieten die ze daar hebben![]()
Oma in een vrachtautoquote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef Den_Haag het volgende:
Tegenwoordig moeten ze in het leger gewoon examen doen. Maar vroeger kreeg je het gewoon. Mijn oma had nog alle rijbewijsen. Zelfs vrachtwagen. En dat gebruikte ze ook nog
Leef je uit meid, als je er maar foto's en filmpjes van postquote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaa dat wel!!
Met een straaljager hoeft van mij nog niet zozeer![]()
Straaljager, snel!!
Wel merk je dan denk niet zoveel van de snelheid..net als normale vliegtuigen toch?
Nog nooit gevlogen
![]()
Ik en me vriendinnen gaan misschien voor de grap naar landmacht snuffeldagen ofzo!
Gaan we met rokjes en hakken over de baan heen!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Rib-i het volgende:
Sjah altijd klote als er iemand verongelukt, what can I say
Als je goed oplet in het verkeer zie je ook situaties aankomen
Ik heb het tot ene kunst verheven, puur kijkend naar het rijgedrag kan ik beoordelen of het een man/vrouw/afkomst/leeftijd/kleur haar/maat schoen etc....... is
bij echte motorrijders krijg je niet eens de tijd om goed te kijkenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb het tot ene kunst verheven, puur kijkend naar het rijgedrag kan ik beoordelen of het een man/vrouw/afkomst/leeftijd/kleur haar/maat schoen etc....... is
Dacht het niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Leef je uit meid, als je er maar foto's en filmpjes van post
Neh gaat om de g-force'squote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaa dat wel!!
Met een straaljager hoeft van mij nog niet zozeer![]()
Straaljager, snel!!
Wel merk je dan denk niet zoveel van de snelheid..net als normale vliegtuigen toch?
Nog nooit gevlogen
![]()
Ik en me vriendinnen gaan misschien voor de grap naar landmacht snuffeldagen ofzo!
Gaan we met rokjes en hakken over de baan heen!
![]()
![]()
JE wetsquote:Op woensdag 11 april 2007 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Haii
Pepijn langs bij MaksterGoed idee, ook volgende keer maar doen
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag verloren van een damequote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
9.20 van huis, net even voor 17.00 weer thuis. Het lijkt wel een werkdag.![]()
![]()
Net nog even twee bakkies koffie gedronken bij Makster op de zaak!!!![]()
Hij kon zijn ogen niet geloven toen ik daar aan zijn bureau stond.![]()
Relaxte baan heeft die rooie, de telefoon gaat gewoon bijna niet, en als hij een gesprek heeft gewoon lekker plat Rotterdam praten.![]()
![]()
![]()
Verder is de rest ook meer dan goed gegaan vandaag.Binnenkort tweede gesprek. En elders vast ook.
![]()
Wat hij zegtquote:[..]
Doe maar niet dus. Geen BBQ plek.![]()
quote:Over een half jaar kan je dat hok van mij kopen voor 150.000 euro. Tuin van 9x4 meter..
.. voorzien van circa 40 liter afgewerkte olie in nette plastic kannen.![]()
Zit wat in maar 't is wel naast een snackbar, bij een italiaanse ijssalon (2), videotheek, kroeg en shoarma tent in de buurt....quote:
quote:
quote:
Hey maar das geen retriever...quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er schijnt een Duits gefacelifte hermafrodiet, met coupesoleil en een Japanse donorvoet in Tlburg te rijden, die al eens gezien?
Hee je weet niet wier hee mee lezen hee, ik hou het ff discreetquote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef worldpimber het volgende:
Wat betekent het nou, naast honden met een verotte bek![]()
![]()
[xx] NooohohHOHOOHoh [/xx] whyyyy ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |