quote:Ster schreef op 10 april 2007 @ 12:30:
@ alle bosche bollen die zondag bij de rit waren
Ik weet dat er vorige week zondag dingen gezegd zijn die beter niet gezegd hadden kunnen worden. Hiervoor is ook een excuus mail naar de betreffende persoon gestuurd in de hoop dat dit aanvaard werd.
Alleen heb ik sinds vorige week zondag het gevoel dat sommige mensen uit het topic mij vermijden (sommige, zeker niet allemaal) Dit vind ik heel jammer maar kan niemand iets dwingen of verplichten. Misschien klopt dit gevoel niet, dan ligt het gewoon aan mij.
Daarom vraag ik het nu maar gewoon: ben ik (wij) nog gewenst in dit topic en tijdens ritjes of hebben jullie liever dat wij voortaan wegblijven. Mocht dit zo zijn zou ik het erg jammer vinden maar dan is het niet anders. Ik heb liever dat het duidelijk is ipv dat we elkaar straks met lange gezichten aankijken.
Nogmaals onze excuses van deze kant. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben en rij voorzichtig.
Die zal voorlopig dan wel niet postenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik liep net bij het winkelcentrum langs de Jamin, zie ik een bordje staan met:
Alle paasartikelen 50% korting!!
Moest gelijk aan Hicham denken[afbeelding]
courtesy of -XX-
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik liep net bij het winkelcentrum langs de Jamin, zie ik een bordje staan met:
Alle paasartikelen 50% korting!!
Moest gelijk aan Hicham denken
Heb je jezelf al scheel gegeten aan de kinderslaaf-chocolade eitjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jamin, bestaat dat nog?Die veel te dure snoepwinkel toch?
Blik op de weg wilde met eigen auto boeven vangen - en dat terwijl ze geen politie zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
Neeh, nog niet![]()
Eerst een weekje op de vensterbank laten liggen, worden ze lekker zacht
Politie zet Blik op de Weg aan de kant <<
Bullshit-tegenargumenten ook
De auto's van BODW zijn opgebouwd door hetzelfde bedrijf als wat de gewone VROS-auto's in elkaar zet. Zit dus geen verschil in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
Blik op de weg wilde met eigen auto boeven vangen - en dat terwijl ze geen politie zijn.
Staat die lijst op internet? - zo ja dan kunnen we er een linkje naar maken in de OPquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De auto's van BODW zijn opgebouwd door hetzelfde bedrijf als wat de gewone VROS-auto's in elkaar zet. Zit dus geen verschil in.
Voor die andere lange persoon die opzoek was naar een sportieve motor. Ben een lijstje aan het opstellen en up-to-date houden naar aanleiding van mijn zoektocht.
Voor in de auto gewoon 2 agenten in functie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:06 schreef bvvt het volgende:
Blik op de weg wilde met eigen auto boeven vangen - en dat terwijl ze geen politie zijn.
Dat is helaas slechts een meeloper.quote:Die andere klown die doet wat de politie van hem wilt
- elke aflevering Koos in de show en braaf achter in de auto zitten......
HA! Lukt je nooit!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
Hierbij beloof ik plechtig de komende 3.000 kilometer geen olie te verversen.
Ghe, in je dromen, ouwe ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dacht je eerst ook dat dit Lotte was
[afbeelding]
quote:
quote:
Neee... dat is geen cuppie A-.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Dacht je eerst ook dat dit Lotte was
Kipfiletjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Neee... dat is geen cuppie A-.![]()
Whaha iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Neee... dat is geen cuppie A-.![]()
Welja joh! Waarom ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Baan ruilen? ik heb er eentje in Alkmaar voor je ..
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding] Hoor ik daar chinchilla bumsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [afbeelding]![]()
Redelijk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef worldpimber het volgende:
Lees je de posts van kratjuh en vervolgens kijk je het RTL nieuws... volgens mij lijkt die Erik Mouthaan nog wel redelijk op KratjuhOf kijk ik verkeerd...
Ik moet morgen solliciteren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:41 schreef -XX- het volgende:
Prive gesprekken nooit opnemen!![]()
Kreeg ik mail van een een bedrijf je hebt geen voicemail![]()
![]()
NOhhh volgende week sollicitatie![]()
![]()
VER!,..hoofddorp!, je moet wat he
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef worldpimber het volgende:
Lees je de posts van kratjuh en vervolgens kijk je het RTL nieuws... volgens mij lijkt die Erik Mouthaan nog wel redelijk op KratjuhOf kijk ik verkeerd...
Venlo??quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet morgen solliciteren.![]()
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
[afbeelding] + waterstofperoxide.![]()
Wootquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet morgen solliciteren.![]()
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
[afbeelding] + waterstofperoxide.![]()
Dat stemmen heeft het 3 dagen niet gedaan hier, kreeg een foutmeldingquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef worldpimber het volgende:
Ok ff een vergelijkingsfoto![]()
[afbeelding]
Oh kut, beeld verschoven![]()
![]()
Neh, je lijkt er sprekend op... als 2 druppels waterquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kap nou maar met die ongein, als je een beetje had opgelet zie je dat ik er voor geen meter op lijk ..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef worldpimber het volgende:
quote:
:^quote:
4 vs 1quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kap nou maar met die ongein, als je een beetje had opgelet zie je dat ik er voor geen meter op lijk ..
Haha ik zweer!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb een neutrale mening want heb je nog nooit gezien, maar als 4 mensen zeggen dat je erop lijkt dan is de kans toch aardig aanzienlijk dat je erop lijktquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat staat erquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef bvvt het volgende:
Venlo??
Wat mot je daaar dan doen???
hoelaat?
Ik wil het niet weten.quote:
Best te verteren die kop.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef worldpimber het volgende:
Neh, je lijkt er sprekend op... als 2 druppels water![]()
Vooral dat gezicht dat ie trekt op de foto hierboven
Hoezo, vind je hem lelijk dan???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pittigquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat staat er, solliciteren.. om 11.30@Beugen
(Gemeente Boxmeer).
[..]
Ik wil het niet weten.1.5 uur rijden wel.
![]()
[..]
Best te verteren die kop.Give me that
-/- buikje dan.
[afbeelding]
Bad hair dayquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef -XX- het volgende:
Pittig![]()
Beetje hetzelfde als mijn home naar sollicitatiegesprek
Suc6 alvast mennn!!
![]()
Maar het geen waar ik voor solliciteer is niet echt op die locatie specifiekGelukkig!
Nu nog hopen dat ze me moeten hebben aangezien ik vanuit me lessen doorga volgende week![]()
Bad hair day dan!![]()
![]()
Ahhh, is tussen nijmegen en venlo inquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat staat er, solliciteren.. om 11.30@Beugen
(Gemeente Boxmeer).
[..]
quote:
daarom zeg ik, niks voor jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef -XX- het volgende:
Het lijkt wel een lampenkap aan de zijkantMuaha!
hej - je hebt de smilerts gevondenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
Dat ik daar iemand ken, no more - no less
T mist eigenlijk alleen nog gordijntjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef -XX- het volgende:
Wat een lelijke fighter![]()
Het lijkt wel een lampenkap aan de zijkantMuaha!
Heul de avond niks zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
T mist eigenlijk alleen nog gordijntjes
Ze had der ogen weer open bij de ontvangstquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
Gefeliciteerd met de nieuwe zoon dochtervan Maxima. Mietjeszaad die Alex xx.
![]()
Damn, nu heb ik in je posthisterie gekeken omdat ik dacht dat je al drie topics had gemist..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:08 schreef Geerd het volgende:
OMFG ook de 3de al hey.
quote:[message=6958693,noline]vindtieleuk schreef op 10 april 2007 @ 21:07[/message]:
Hier (voor de belangstellenden) de tracklog van het voorrijden in GoogleEarth geprojecteerd
Edit; op verzoek verwijderd
quote:[message=6958698,noline]Trixz schreef op 10 april 2007 @ 21:08[/message]:
Eejj gauw weg, ga het ff allemaal verklappen zeg B|, zijn JooGHum en ik zo hard bezig geweest om pas ná de rit plaoties van de route te posten...![]()
*sneak-preview opmerking verwijderd hiero...
quote:[message=6958836,noline]Bloemm schreef op 10 april 2007 @ 21:20[/message]:
Foutje
Bloemm wijzigde dit bericht op dinsdag 10 april 2007 21:27 (113%)
quote:[message=6958846,noline]JooGhum schreef op 10 april 2007 @ 21:21[/message]:
pompidom
quote:[message=6958923,noline]JooGhum schreef op 10 april 2007 @ 21:28[/message]:
pompidom
quote:[message=6958933,noline]JooGhum schreef op 10 april 2007 @ 21:29[/message]:
[...]
:^
quote:[message=6958979,noline]Bloemm schreef op 10 april 2007 @ 21:33[/message]:
U is ook lekker bezig
quote:[message=6959001,noline]vindtieleuk schreef op 10 april 2007 @ 21:36[/message]:
[...]
Excuus, ik zal voortaan eerst toestemming vragen aan de reisleider
quote:[message=6959984,noline]Trixz schreef op 10 april 2007 @ 23:03[/message]:
[...]
Waarom*omdat niemand hem gezien heeft waarschijnlijk
quote:[message=6960001,noline]basti schreef op 10 april 2007 @ 23:04[/message]:
[...]
Had gelijk een screenshot gemaaktZien?
quote:[message=6960060,noline]Scratch schreef op 10 april 2007 @ 23:10[/message]:
[...]
Ik heb hem ook
quote:[message=6960142,noline]JooGhum schreef op 10 april 2007 @ 23:18[/message]:
[...]
omdat ik in de tekst die jij quote |( nog steeds op de afbeelding kan klikken![]()
ik zei niet dat jij je tekst moest weghalen, maar wel hetgeen je hebt gequote![]()
maar volgens mij heeft iedereen het nu wel gezien :j
![]()
Heb ik hem alsnog.quote:[message=6960211,noline]__MeNTaL__ schreef op 10 april 2007 @ 23:26[/message]:
LOL. Nog voor ik alle reakties had doorgelezen had ik em zelf ook al snel opgeslagen.![]()
Als je morgen richting Venlo gaat:quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Enige nadeel: het wordt strandweer met 20~24 graden (onder voorbehoud dan) . Luxeprobleem.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem El Cheapo belegde bruine boterhammen met tonijnsalade mee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
Als je morgen richting Venlo gaat:
Kip + friet van Mixor in het centrum![]()
Zelfde dag als......quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
Idd, zomaar mooi weatha
Wanneer is die route dan WB?![]()
Met wie ga jij dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:57 schreef worldpimber het volgende:
Ik ga zondag ws heel saai in colonne de Mergellandroute rijden, misschien ff bijtanken in Tilburg op de terugweg![]()
![]()
![]()
ZX-6 Gayclub.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
Met wie ga jij dan?![]()
En nu echt pleite...........![]()
Is goed manquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:57 schreef worldpimber het volgende:
Ik ga zondag ws heel saai in colonne de Mergellandroute rijden, misschien ff bijtanken in Tilburg op de terugweg![]()
![]()
![]()
Kan je beter net als Hicham de 3e paasdag inkopen doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik neem El Cheapo belegde bruine boterhammen met tonijnsalade mee.
In mijn uppie ben ik best zuinig.
De paasdagen waren weer astronomisch en gastronomisch.![]()
Zal wel niet veel schelen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, nu heb ik in je posthisterie gekeken omdat ik dacht dat je al drie topics had gemist..![]()
Niet alleen honden gaan op hun baasjes lijken.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
Hebben er trouwens meerdere FOK MC leden goudvisjes
Heel de kom ligt vol met een soort van eitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |