Waar loopt ie over te zeiken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Eric hou je smoel eens man, aansteller.....
en ze gaat het nu met aceton weghalen? als het fineer is............quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Liess het volgende:
Haha
"Uiteindelijk word die tafel toch roze en dan zie je er niks meer van"
Ik ben een paar daagjes weggeweest maar dellie had met iedereen ruzie en er is blijkbaar helemaal niets veranderd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef noekje het volgende:
en nu maakt Amanda ruzie met Palma?
En jij ziet jezelf al helemaal op die roze tafel bezig natuurlijk, bovenop Amanda?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Liess het volgende:
Haha
"Uiteindelijk word die tafel toch roze en dan zie je er niks meer van"
Afgeblazen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
Hoe is het met die aangifte voor discriminatie afgelopen ?
Is niet doorgegaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben een paar daagjes weggeweest maar dellie had met iedereen ruzie en er is blijkbaar helemaal niets veranderd.
Als Amanda een video inspreekt met haar excuus ging de aangifte niet doorquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben een paar daagjes weggeweest maar dellie had met iedereen ruzie en er is blijkbaar helemaal niets veranderd.
De homo die uitgescholden was voor flikker had weer grote praatjes en wist dat het niets zou worden en heeft het toen maar niet doorgezet. Was te verwachten, die agenten op het bureau hebben zich kapot gelachen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die van Dreams .... hadden Kibbeling mee genomen voor de bewoners...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef jacqjacq het volgende:
lekker onbeschoft van amanda weer, krijgt ze bezoek , gaat ze de keuken in en laat ze haar gasten gewoon stikken,.
ze wist hoe laat ze kwamen, dan had ze daarvoor gewoon even en broodje in haar mik moeten douwen, zo druk heeft ze het niet
Kap nou gvd eens met dat schelden!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De homo die uitgescholden was voor flikker had weer grote praatjes en wist dat het niets zou worden en heeft het toen maar niet doorgezet. Was te verwachten, die agenten op het bureau hebben zich kapot gelachen.
Het lijkt me sterk dat ze dat gaat doen want ik heb haar nog nooit excuus zien aanbieden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef Ning het volgende:
[..]
Als Amanda een video inspreekt met haar excuus ging de aangifte niet door
Pardon? Ik zet feitelijk neer wat er is gebeurd. Ga je gal even spuwen in feedback of doe topicreport.quote:
Idd, een aansteller is het. Zogenaamde divaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze dat gaat doen want ik heb haar nog nooit excuus zien aanbieden.
Maar goed die aangifte ging toch nergens over
Je kan het ook op een normale manier vertellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Pardon? Ik zet feitelijk neer wat er is gebeurd. Ga je gal even spuwen in feedback of doe topicreport.
Gewoon negeren werkt het bestequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Je kan het ook op een normale manier vertellen.
Rustig aan, kikkervisje!quote:
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef Charmian het volgende:
Heeft Amanda al een keer een 1 op 1 gesprek met Nicolaas gehad?
en ze heeft bij Peetoom gewerkt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef FdW het volgende:
Delly werkte bij de Cosmo en maakte handdoeken in de magnetron nat![]()
![]()
![]()
Ohja, ik stoor me er niet aan, meestal lees ik alleen de postjes met enig niveau.quote:
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 6] Een Gans nieuw topic voor uw gezeikquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Je kan het ook op een normale manier vertellen.
Nee hoor, daar had Natasja om gebeld, ze kwamen toevallig tegelijk binnen met het dreamsstelquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Die van Dreams .... hadden Kibbeling mee genomen voor de bewoners...
Ooooh ok !quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee hoor, daar had Natasja om gebeld, ze kwamen toevallig tegelijk binnen met het dreamsstel
Jou eerste post vanmorgen had ook al zo'n hoog niveauquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, ik stoor me er niet aan, meestal lees ik alleen de postjes met enig niveau.
Tot hoever dat kan.
Dan blijft hij toch dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ze waren net te laat met de camera wegswitchen van Nicolaas, hij moet een pak aandoen, zal wel voor de foto's zijn.
Stijlen is sowieso Fout.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef schizolientje het volgende:
Ik doe het al jaren fout, schiet meteen in een mnderwaardigheidsdepressie. Ik was mijn haar met goede shampoo en stijl het en klaar! Fout, fout, fout, blijkt nu
Hoezo dat dan, het moet toch in model, ik gebruik geen geen stijltang of zoquote:
Ik lees mijn posts nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Jou eerste post vanmorgen had ook al zo'n hoog niveau
Nicolaas gaat over 7 uur weg, zo niet, dan eet ik mijn toetsenbord opquote:
Het was de leraar die aan het spelen wasquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Brian leert het al, klinkt goed...
Dan zou ik maar vast beginnen met het marineren van je toetsenbord.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nicolaas gaat over 7 uur weg, zo niet, dan eet ik mijn toetsenbord op
Ga maar vast eten, want het persbureau is al geinformeerd en het heeft ook al op diverse nieuwssites gestaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel even foto's als bewijs plaatsen graag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
filmpje ??quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welke nieuwssites dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ga maar vast eten, want het persbureau is al geinformeerd en het heeft ook al op diverse nieuwssites gestaan.
Eet zequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:50 schreef mootie het volgende:
Where was aaaaaaaaaaaaaai, where was sheeeeeeeeeeeeeeeeee!
TALPA, werd TIEN, bleef PULPA, heeft vanaf het begin niets anders gedaanquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:01 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof er nog steeds helemaal niets van
Als hij de echte nieuwe miljonair zou zijn, dan had de plasmaboy dat toch wel medegedeeld?
Maar Nicolaas komt met een of ander louche briefje, die hij gelijk weer in zijn zak steekt, en iedereen neemt aan dat het echt is.
Let maar op, hij heeft iedereen er in laten tuinen, ook nu.nl![]()
dat is zo'n (gescheiden) zweef teef die geloofd in de hemel en hel. komen we helemaal niet meer van die magnetiseurs, sjakra's, tarot en andere zweef-teef-terminologie af...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:57 schreef noekje het volgende:
Wat zou het toch een giller zijn als toch Angelique er nog in zou komen en zou blijven.
Volgens mij bemoeit de plasmaboy zich nooit met entrées van nieuwe Miljonairs.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:01 schreef mazaru het volgende:
Als hij de echte nieuwe miljonair zou zijn, dan had de plasmaboy dat toch wel medegedeeld?
Maar Nicolaas komt met een of ander louche briefje, die hij gelijk weer in zijn zak steekt, en iedereen neemt aan dat het echt is.
Er kwam net per ongeluk iemand van 'achter' in beeld met een overhemd/ pak in een tasje of hij die aan wou trekken (moest alleen nog gestreken worden) en toen draaide de camera snel weg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:01 schreef mazaru het volgende:
Natte handdoekjes warm waarschijnlijk, ik doe het ook wel eens voor ik een maskertje neem, gewoon babydoekjes oprollen en natmaken, deze verwarmen in de magnetron en tadaa... je hebt hetzelfde als wat je bij de Chinees na het eten krijgt om je handen schoon te maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef FdW het volgende:
Delly werkte bij de Cosmo en maakte handdoeken in de magnetron nat![]()
![]()
![]()
Sylvia en Huub hebben al verschillende argumenten opgenoemd waarom dat briefje nep is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:01 schreef mazaru het volgende:
Waaronder een spelfout....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia en Huub hebben al verschillende argumenten opgenoemd waarom dat briefje nep is.
dat laatste briefje was nep, dat heb je hem zelf zien typen. Die eerste brief weet ik niet, die heeft hij vlgs mij nog niet laten zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia en Huub hebben al verschillende argumenten opgenoemd waarom dat briefje nep is.
Ze zei letterlijk dat ze ''handoekken nat maakte in de magnetron'' ( dus niet natte warm )quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natte handdoekjes warm waarschijnlijk, ik doe het ook wel eens voor ik een maskertje neem, gewoon babydoekjes oprollen en natmaken, deze verwarmen in de magnetron en tadaa... je hebt hetzelfde als wat je bij de Chinees na het eten krijgt om je handen schoon te maken.
Wat ik ervan begrepen heb heeft Nicolaas zijn echte brief vervalst, om er die passage over de masterbedroom in op te nemen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En ze blijft maar gapen tussen het vals zingen door.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:13 schreef Lipsch het volgende:
wat een kutstreams, vals gejank van ratasia, korstenstem van aDEL en het gecastreerde gefluister van pararat
Jdm wilt een huwelijk in DGK. Wilgo wilde niet, dus nu moesten ze op plan B overstappen. Dus we zitten nog een heel lange tijd met Jaap opgescheept...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Het zou toch geweldig zijn als Jaap eruit zou vliegen.
Plan C dan maar: PietjePuk63 trouwt in DGK met Melissa!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jdm wilt een huwelijk in DGK. Wilgo wilde niet, dus nu moesten ze op plan B overstappen. Dus we zitten nog een heel lange tijd met Jaap opgescheept...
Wie is Melissa?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Plan C dan maar: PietjePuk63 trouwt in DGK met Melissa!![]()
Ah okay.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef Liess het volgende:
Melissa is de danslerares
Dat wordt dansen Piet, bereid je er maar vast op voor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Plan C dan maar: PietjePuk63 trouwt in DGK met Melissa!![]()
Aardig idee, ware het niet dat er bij de kijkers vrijwel geen sympathie is voor Jaap of zijn blozende bruidje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jdm wilt een huwelijk in DGK. Wilgo wilde niet, dus nu moesten ze op plan B overstappen. Dus we zitten nog een heel lange tijd met Jaap opgescheept...
Melissa Dekker, dansinstructrice en Godin!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Melissa?
Is zij die ene uit TI die Jaap kwam brengen?
OffTopic!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef petraa het volgende:
Plan D: Pietjepuk63 droomde nog lang en gelukkig verder.
"Show a little faith"quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef petraa het volgende:
Plan D: Pietjepuk63 droomde nog lang en gelukkig verder.
En Nicolaas is het met hem eens....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef Liess het volgende:
HAhaha
Jaap zegt dat Natasia nog nooit gelogen heeft...
You ain't a beauty, but hey, you're allright!quote:
natas heeft volgens hem nooit gelogen, maar zegt lelijke dingen over iemand.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En Nicolaas is het met hem eens....
Nicolaas is het sinds hij binnenkomt met iedereen eens. Hij stelt vragen en beaamt. Hij laat totaal niets van zichzelf en zijn opinie zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En Nicolaas is het met hem eens....
Thunder road - Bruce Springsteen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
You ain't a beauty, but hey, you're allright!![]()
prijsvraag: van welke artiest, en uit welk nummer is deze tekst?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hopelijk kicken ze de homo Eric eruit
Wist je dat uit je hoofd, of heb je vriendje Google geraadpleegd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thunder road - Bruce Springsteen.
Geen stressballetjes a.u.b.
Ik snap dat ook totaal niet, iedereen lijkt te denken dat die toch wel opstapt na een tijdje. Ik denk, laat haar dan gaan, dan komt er niets voor terug.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef noekje het volgende:
Waarom wordt Amanda niet als optie genoemd?
Japio heeft heel verstandig een korte, middellange en lange termijn planning.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef 2live het volgende:
jaap ging eerst na zijn tentamen het spel spelen, nu zegt hij weer na mijn huwelijk.
Jep met beiden. Gisterenavond erg lang met Huub en Eric en met Syl vanmorgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:40 schreef Lieve het volgende:
Heeft Nicolaas al met Huub gepraat? En met Sylvia?
( nee, ik heb geen cossen terug gelezen. Geen tijd voor?)
wat is er gezegd danquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep met beiden. Gisterenavond erg lang met Huub en Eric en met Syl vanmorgen.
Gegoogled voor de titel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wist je dat uit je hoofd, of heb je vriendje Google geraadpleegd?
prijs af te halen in http://forum.fok.nl/topic/982267/4/50
En dan bedoelt hij waarschijnlijk na de scheiding!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef 2live het volgende:
jaap ging eerst na zijn tentamen het spel spelen, nu zegt hij weer na mijn huwelijk.
Zij denken dat Eric , Syl eruit stemt omdat Eric Huub zijn nr 1 wil zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef rooie3 het volgende:
Schiet je niks mee op Huub immuniteit geven.
Tuurlijk dat zou veruit ht meest logisch zijn, maar ze zij daar om tv te maken he en niet om snel bewoners te elimineren....echt waar geloof me maar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook totaal niet, iedereen lijkt te denken dat die toch wel opstapt na een tijdje. Ik denk, laat haar dan gaan, dan komt er niets voor terug.
Dat SHE er voor de lange duur zit, dat Huub er niet perse iemand uit hoeft want hij zit daar met de instelling 'wie het langst blijft zitten' maar wil graag Brian eruit omdat hij het een lul vindt en Jaap zou mooi zijn voor het spel dat hij weg gaat. Er moet reuring komen. Ze denken dat Jaap het makkelijkst weg kan. Het was een erg leuk spel waarin Nico wel stil was van de theorieen die Huub uit zijn mouw toverde. Ik had het idee dat ze wel redelijk op 1 lijn zitten. Er werd ook veel gelachen. Verder zoals ik eerder zei: Nicolaas laat weinig los. Maar Huub, Eric en Syl trekken hun eigen plan.quote:
Precies, Brian immuniteit en die Nena wannabe kloon eruitquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef noekje het volgende:
Waarom wordt Amanda niet als optie genoemd?
Klinkt mij heel logisch in de oren. Als mooie muziek, ook!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:47 schreef jacqjacq het volgende:
ik gok erop dat als die imuniteitsstemming er al door gaat komen, dat nicolaas dan voor brian kiest.
amanda wil jaap eruit, als nicolaas 2x natas op zijn schoot duldt kiest ze ook voor de exit van jaap. evenzograag wil natas amanda wel drossen en is jaap ook wel voor dat plan te porren.
de SHE-leden zijn nog veel te loyaal naar elkaar om elkaar er nu al uit te stemmen, dat zal nicolaas ook wel door hebben (hoop ik)
jaap of amanda wordt exit, bij imuniteit van brian, lijkt mij voor nicolaas de beste optie
On topic:quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
En dan bedoelt hij waarschijnlijk na de scheiding!![]()
Dat kan pas over een maand dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef jacqjacq het volgende:
daarnaast zou het ook een leuke optie zijn als she en banj nicolaas er uit gaan stemmen.
ook voor hun geldt: 1 bewoner eruitstemmen en er komt er geeneen voor terug.
ze zouden zo slim moeten zijn hun vooroordelen tijdelijk even opzij te zetten en dit plan te ''bewerkstelligen''
Knap hè.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nicolaas is het sinds hij binnenkomt met iedereen eens. Hij stelt vragen en beaamt. Hij laat totaal niets van zichzelf en zijn opinie zien.
en dan denkt Brian allang dat Nicolaas zijn kameraad isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |