abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48305127
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Koste mij 2 maanden
Ik was tweede paasdag al zo chago en lamlendig dat m'n vriend me uit bed heeft moeten trappen. Twee vrije dagen waarop je geen flikker te doen hebt, zeker nu ik op het moment krap bij kas zit. Gruwelijk saai. Ik heb dan ook niet voor niets de meeste vakantieuren over van iedereen op m'n werk...
Sanity is (not) statistical
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 april 2007 @ 21:23:01 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_48305182
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat komt omdat de alleenstaande de uitzondering is. Onze loonschalen zijn bijvoorbeeld ook gebaseerd op het betalen van huur of hypotheek. De werknemer die bij z'n ouders woont verdient evenveel, maar is een uitzondering.
Alleenstaanden zijn geen uitzondering meer hoor in onze maatschappij.
  vrijdag 13 april 2007 @ 21:23:59 #143
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48305212
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:21 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik was tweede paasdag al zo chago en lamlendig dat m'n vriend me uit bed heeft moeten trappen. Twee vrije dagen waarop je geen flikker te doen hebt, zeker nu ik op het moment krap bij kas zit. Gruwelijk saai. Ik heb dan ook niet voor niets de meeste vakantieuren over van iedereen op m'n werk...
Hangt er van af wat je te doen hebt. Ik zou, als ik echt met geen mogelijkheid aan werk zou kunnen komen, proberen me op een andere manier nuttig te maken. Wandelen met de ouden van dagen, op kinderen passen van mensen die het niet breed hebben, serieus vanuit de bieb de wiki verbeteren, dat werk.
  vrijdag 13 april 2007 @ 21:24:34 #144
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48305228
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Alleenstaanden zijn geen uitzondering meer hoor in onze maatschappij.
Mensen die hun hele leven alleenstaand zijn en nooit kinderen krijgen? You betcha dat die een uitzondering zijn!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 april 2007 @ 21:25:16 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_48305249
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

Mensen die hun hele leven alleenstaand zijn en nooit kinderen krijgen? You betcha dat die een uitzondering zijn!
Maar alleenstaanden die een salaris verdienen zijn percentueel gezien geen uitzondering.
  vrijdag 13 april 2007 @ 21:26:07 #146
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48305281
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar alleenstaanden die een salaris verdienen zijn percentueel gezien geen uitzondering.
Hun hele leven lang wel.
pi_48305288
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Ja, als hij een vrouw was geweest met kinderen had niemand het hem kwalijk genomen. Dat bedoelde ik.
Dan bracht ie in ieder geval nog wat voort. Als je je kinderen normaal opvoedt draag je ook nog wel iets bij aan de samenleving. Bovendien duurt dat ook geen 25 jaar als het goed is.
Sanity is (not) statistical
pi_48305534
quote:
Sterker nog; da's een uitstervend soort !

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2007 21:35:18 ]
pi_48313016
"De luie donder"
pi_48313055
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hangt er van af wat je te doen hebt. Ik zou, als ik echt met geen mogelijkheid aan werk zou kunnen komen, proberen me op een andere manier nuttig te maken. Wandelen met de ouden van dagen, op kinderen passen van mensen die het niet breed hebben, serieus vanuit de bieb de wiki verbeteren, dat werk.
Gatver.
Ik zou gewoon de hele dag films gaan kijken
  zaterdag 14 april 2007 @ 01:20:31 #151
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48313080
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Gatver.
Ik zou gewoon de hele dag films gaan kijken
Dan zou ik wegzakken in een diep dal van depressie.
pi_48313120
Ben je in ieder geval een ervaring rijker
  zaterdag 14 april 2007 @ 01:23:40 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48313138
ik ben ingeschaald op 40% -50%

waarom laat de overheid mijn belastinggeld niet voor 80% op een gefixeerde rekening van mezelf zetten? en die ik elk jaar naar eigen wil en geweten kan doneren. denk dat dat meer zoden aan de dijk zet dat het afgeven aan mensen die mij iets te kwistig omgaan met zuurverdiend geld van anderen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 14 april 2007 @ 01:27:56 #154
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48313222
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben ingeschaald op 40% -50%

waarom laat de overheid mijn belastinggeld niet voor 80% op een gefixeerde rekening van mezelf zetten? en die ik elk jaar naar eigen wil en geweten kan doneren. denk dat dat meer zoden aan de dijk zet dat het afgeven aan mensen die mij iets te kwistig omgaan met zuurverdiend geld van anderen.
Dat is dus het zorgstelsel.

Af en toe vind ik het wel raar dat mensen zo afgeven op dat systeem en dan in een andere posts en/of topics het Nederlandse systeem geweldig vinden dit bijv. i.v.m. de VS.

Dat is niet op jouw post bedoelt maar meer in het algemeen eigenlijk.

Neemt niet weg dat dit soort klaplopers hard aangepakt moeten worden naar mijn mening.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48321104
Ik vraag me serieus af waar die de energie vandaan haalt om de hele dag te niksen.
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:12:33 #156
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_48323137
Er zijn 2 soorten mensen met principes.
De eerste soort gebruikt de principes alleen maar als een frontje voor hun werkelijke bedoelingen waar ze niet voor uit willen komen. Zoals dus mensen die hun mond vol hebben van het maken van een politiek statement en dan vervolgens de hele dag stoned achter hun spelletjescomputer gaan zitten.
De tweede soort hebben echte principes en geen verborgen agenda. Zij gebruiken hun tijd voor vrijwilligerswerk en andere nuttige nonprofit projecten. Dit soort mensen maakt echt een verschil in de maatschappij. Voorbeelden zijn alternatieve magazines, websites, gratis/lowbudget internetcafes, weggeefwinkels en (ex)kraakpanden/terreinen die opgeknapt worden of zelfs klusjes die gratis gedaan worden voor arme behoeftige mensen en niet te vergeten voedselbanken.
Dit soort mensen heeft de maatschappij zeker wat aan al is het niet op een conventionele manier.

Het is jammer dat degene die in het artikel geinterviewd wordt zo overduidelijk iemand van het eerste soort is. Iemand met nep-principes dus.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:34:48 #157
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_48323550
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:12 schreef Spacehamster het volgende:
De eerste soort gebruikt de principes alleen maar als een frontje voor hun werkelijke bedoelingen waar ze niet voor uit willen komen. Zoals dus mensen die hun mond vol hebben van het maken van een politiek statement en dan vervolgens de hele dag stoned achter hun spelletjescomputer gaan zitten.
De tweede soort hebben echte principes en geen verborgen agenda. Zij gebruiken hun tijd voor vrijwilligerswerk en andere nuttige nonprofit projecten. Dit soort mensen maakt echt een verschil in de maatschappij. Voorbeelden zijn alternatieve magazines, websites, gratis/lowbudget internetcafes, weggeefwinkels en (ex)kraakpanden/terreinen die opgeknapt worden of zelfs klusjes die gratis gedaan worden voor arme behoeftige mensen en niet te vergeten voedselbanken.
Dit soort mensen heeft de maatschappij zeker wat aan al is het niet op een conventionele manier.

Het is jammer dat degene die in het artikel geinterviewd wordt zo overduidelijk iemand van het eerste soort is. Iemand met nep-principes dus.
In jouw ogen hebben mensen die werken voor de kost dus geen principes?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:37:30 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_48323607
quote:

[..]

Ik denk dat jij daar geen idee van hebt, anders zou je dit soort domme dingen niet zeggen. Valt me van je tegen, ik had je slimmer ingeschat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:48:40 #159
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48323817
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat je niet wilt werken oke....kan erbij inkomen maar dop dan ook je eigen boontjes en niet teren op het geld van andere
^^

300.000 bijstandstrekkers klinkt misshcien laag maar er zitten nog minstens 500.000 mensen in de WAO die in Duitsland of Engeland toch echt gewoon in de bijstand hadden gezeten. 800.000 mensen in totaal terwijl de de Polen 1.000 km reizen om hier ongeschoold werk te mogen doen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_48327247
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:12 schreef Spacehamster het volgende:

Hij zegt ergens, dat hij zich het rambam werkte in actiegroepen. Maar het wordt nergens onderbouwd, dus echt geloofwaardig is het niet.
Als het wel waar is, hoort hij wel bij de mensen die belangrijke informele delen van de economie draaiende houden. En in de jaren 80 waren de instanties blij als iemand zichzelf aan de praat hield en niet depressief werd. Nu kan dat niet meer. Of althans bijna niet meer.
Want denk maar niet dat een van de kotsende schreeuwers hierboven hem in dienst zal nemen!
Het lijkt me wel een mooi figuur, en ik kan wel met hem meevoelen en -denken.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')