Ik zeg het alleen maar om de schuld niet te geven aan Jan Wegereef.quote:
ik ben er ook nog ziek vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Robar het volgende:
Ik blijf het ongelofelijk vinden dat Ajax deze kans heeft laten liggen
Daarom wordt ajax ook geen kampiioen, ze kunnen het gewoon niet afmaken lijkt het wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Robar het volgende:
Daarom vind ik dat AZ het eigenlijk het meeste verdient, maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daarom wordt ajax ook geen kampiioen, ze kunnen het gewoon niet afmaken lijkt het wel.
En daarom wil ik nu het liefst even m'n kop in het zand steken. Halve finale beker heb ik nu al helemaal weinig zin in. Vrijdag dan maar gewoon winnen van NAC. 4-1 ofzo en dan voel ik me weer wat positiever. Anders zie ik het niet zitten meer. Lekker 4-3-3 of 3-4-3, vol op de aanval.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:37 schreef ericajax het volgende:
Elk scenario spookt ondertussen al door mn hoofd![]()
Ja zo kan je alles wel in je eigen voordeel blijven praten, tuurlijk is het een essentiele gebeurtenis geweest, maar om nou te zeggen dat Wegereef het gedaan heeft... Nee die is echt te makkelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef devv05 het volgende:
Mocht AZ nu op doelsaldo kampioen worden is het de titel van Wegereef.
weet niet of het al is langsgekomenquote:Er is veel belangstelling voor Wesley Sneijder van enkele Europese topclubs. Eerder was er een gerucht dat Sneijder naar Barcelona zou vertrekken. "Als een transfer zover is, dan is het zover. Maar voorlopig weet ik nergens van."
De naam van de Ajacied is nu ook te vinden bij Chelsea. Volgens Engelse media is Chelsea-coach José Mourinho de laatste in het rijtje die zijn oog heeft laten vallen op Sneijder. Na Barcelona, Real Zaragoza, Manchester United, Tottenham Hotspur, Arsenal en Aston Villa zou nu ook de club van de Nederlanders Arjen Robben en Khalid Boulahrouz jacht maken op de tweebenige spelmaker. Bij Ajax heeft Sneijder nog een contract tot medio 2009.
Henk Ten Cate kan vrijdag tegen NAC niet beschikken over de Utrechter. Sneijder liep in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk (2-2) van zondag een gele kaart op die hem een automatische schorsing van één duel oplevert.
Ben het wel met je eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat AZ het eigenlijk het meeste verdient, maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggen
Dan kun je bidden tot je koningdavid bent, want één punt laten liggen gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Het doelsaldoverschil is al behoorlijk groot als je de verschillen tussen AZ en Ajax bekijkt, dus ik zou me eerder focussen op 3x winst voor Ajax en bidden dat AZ ergens 1 punt laat liggen.....
Dat mag je best zeggen, maar op zich hebben ze het niet meer of minder verdiend dan Ajax of PSV, ze hebben allemaal ongeveer even veel punten. AZ heeft ook gelijkgespeeld tegen ADO, NEC, Groningen en verloren van Feyenoord en kansloos bij Twente onderuit gegaan. Het is zo onvoorspelbaar als de neten, dat ik zelfs nu nog niet mijn geld op een ploeg durf te zetten qua kampioenschap.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat AZ het eigenlijk het meeste verdient, maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggen
Moeilijk en klote dit soort zaken, helemaal als ieder (doel)punt nu essentieel is..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:46 schreef Houniet het volgende:
Sneijder niet tegen NAC, kijken of Perez hem goed kan opvangen vrijdag
Aub niet weer de goden verzoeken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:38 schreef jna het volgende:
Het zou wel extra vet zijn als we nu nog kampioen worden
Helemaal mee eens, dat het gebeurd is is lullig, maar dat we het kampioenschap voorlopig hebben verspeelt ligt geheel aan ons zelf.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles wel in je eigen voordeel blijven praten, tuurlijk is het een essentiele gebeurtenis geweest, maar om nou te zeggen dat Wegereef het gedaan heeft... Nee die is echt te makkelijk.
Probeer je hand in eigen boezem te steken en de afgelopen wedstrijden als meetpunt te nemen, i.p.v. de makkelijke weg te kiezen en te wijzen naar derden....
Kunnen we dus nu beter WEL de goden verzoeken aangezien we niks in eigen hand hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:51 schreef Pritt het volgende:
[..]
Aub niet weer de goden verzoeken.![]()
We staan derde en niks in eigen hand.
Is ook zo, de druk blijkt immens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:54 schreef SiemeN het volgende:
Hopen dat de druk nu bij AZ komt. Zij hebben eigenlijk de laatste weken in de underdog positie gezeten door het punten verschil met Ajax en PSV.
Na dit weekend hoor ik wel een hoop geluiden dat AZ de favoriet is. Om er maar een trainerscliché tegen aan te gooien: we zullen zien hoe AZ dit gaat managen.
Maar kan Heerenveen iets uithalen tegen AZ, ik betwijfel het...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef Camplo het volgende:
Ach thuis tegen Heerenveen, en Heerenveen zal er vol op moeten want die weten precies hoe het met feyenoord verlopen gaat.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Robar het volgende:
Welke 0-0?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:05 schreef wdn het volgende:
[..]Ja. En het is niet de eerste kans. Het begon al met die 0-0 bij Excelsior.
Eigenlijk is het gewoon een PSV-erquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan kun je bidden tot je koningdavid bent, want één punt laten liggen gaat niet lukken.
Ja nee ik bedoel dat weekend eigenlijkquote:
Ajacied jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel dat weekend eigenlijk
En nee, Ajaxied tot in de dood edoch de emigratie naar Limburg door mijn ouders ergens in de jaren 70 gooide roet in het eten
Wel een goed verhaal.. volgens mij..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef BobbyHill het volgende:
Adrie Koster nieuwe coach van jong Ajax, wat vinden jullie daar van?
Martin? Je bedoelt Martin Jol, de trainer/coach van Tottenham Hotspur?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:29 schreef EdgarDavids het volgende:
We hadden RKC op kunnen rollen maar Martin heeft een grote zak met goud ingezet bij de Unibet. Als we de titel pakken krijgen we allemaal een ontslag op staande voet. De uitvreter!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Martin? Je bedoelt Martin Jol, de trainer/coach van Tottenham Hotspur?
die typfout van die Ajaxiedquote:
Adrie Koster, geweldenaar!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef BobbyHill het volgende:
Adrie Koster nieuwe coach van jong Ajax, wat vinden jullie daar van?
ajaxied jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
die typfout van die Ajaxied
[afbeelding] 4 ever
Wel verdraaid! Nu je het zegt! Het zit 'm in die naam!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Martin? Je bedoelt Martin Jol, de trainer/coach van Tottenham Hotspur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |