Het mislopen van de titel heeft bijna alleen maar directe negatieve gevolgen volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens kan het eventueel mislopen van de titel al direct negatieve gevolgen hebben. Dan werd toch die trip naar het verre Oosten gecancelled? Dat soort reisjes kunnen zeer lucratief zijn. Meen me te herinneren dat we aan een toernooitje daar ooit iets van 1,5/2 miljoen dollar overhielden?
wat dacht je van een aantal voetballers in Oranje die in Suriname geboren zijn..............quote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen Jordi Cruijf voor het NL elftal koos was hij dus eigenlijk ook een verrader?Die is bij mijn weten in feite ook meer Spanjaard dan Nederlander.
Denk dat je PSV en ajax door de war haalt hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens kan het eventueel mislopen van de titel al direct negatieve gevolgen hebben. Dan werd toch die trip naar het verre Oosten gecancelled? Dat soort reisjes kunnen zeer lucratief zijn. Meen me te herinneren dat we aan een toernooitje daar ooit iets van 1,5/2 miljoen dollar overhielden?
nee hoor, bij een titel zou PSV naar China gaan. Dat zou dus echt miljoenen hebben opgeleverd.......quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat je PSV en ajax door de war haalt hoor.
Bij ajax precies hetzelfde dan in ieder geval.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, bij een titel zou PSV naar China gaan.
Je praat alsof de titel al vergeven is aan ajax of azquote:Dat zou dus echt miljoenen hebben opgeleverd.......
klopt, Ajax zou naar Azië gaan en een aantal landen aandoen en PSV alleen naar China. De site schijnt daar al lekker te lopen. En met Sun erbij kan je daar een flinke stap maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij ajax precies hetzelfde dan in ieder geval.
[..]
Je praat alsof de titel al vergeven is aan ajax of az![]()
We staan nog altijd 2 punten los hoor![]()
Die kunnen niet eens voor Suriname spelen joh.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat dacht je van een aantal voetballers in Oranje die in Suriname geboren zijn..............
Een paar jaar geleden werd inderdaad de peace cup (en belangrijker ¤ 2.000.000,-) gewonnen ja, finale tegen Lyon geloof ik...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
waarom niet? ik ben onwetend in dezequote:Op donderdag 12 april 2007 17:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die kunnen niet eens voor Suriname spelen joh.
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden werd inderdaad de peace cup (en belangrijker ¤ 2.000.000,-) gewonnen ja, finale tegen Lyon geloof ik...![]()
Omdat ze geen Surinaams paspoort hebben.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom niet? ik ben onwetend in deze
als ze er geboren zijn is dat aan te vragen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ze geen Surinaams paspoort hebben.
Het wordt steeds triesterquote:Op donderdag 12 april 2007 15:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Och, dat het een NSB-er was was al bekend sinds hij zei dat z'n hart toch eigenlijk wel in marokko lag.
Dan verliezen ze hun Nederlands paspoort als ik me niet vergis. Er was in ieder geval één of andere blokkade waardoor Kluivert, Davids, Seedorf etc. niet voor Suriname konden voetballen omdat ze een Nederlands paspoort hebben.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze er geboren zijn is dat aan te vragen.
Precies! En dat ondanks dat idoten de training verstoren en de vele blessures.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij ajax precies hetzelfde dan in ieder geval.
[..]
Je praat alsof de titel al vergeven is aan ajax of az![]()
We staan nog altijd 2 punten los hoor![]()
Straks ga je nog de "negatieve opmerkingen op fok over de prestaties van PSV" als excuus gebruiken voor de belabberde resultaten sinds de winterstopquote:Op donderdag 12 april 2007 17:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Precies! En dat ondanks dat idoten de training verstoren en de vele blessures.
Tjongejonge, twee miljoen is écht veel geld! Weet je wat 'geen CL voetbal' halen oplevert? Daar valt zo'n lullig toernooitje bij weg. Komt bij dat je spelers er ziek (van) kunnen worden en dat het ten koste gaat van de broodnodige rust. ik zie PSV zoiets liever niet doen, maar niet ten koste van een titel.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, bij een titel zou PSV naar China gaan. Dat zou dus echt miljoenen hebben opgeleverd.......
Voor een club die het financieel niet zo ruim heeft is 2 miljoen al heel wat. Het idee was overigens om beide te kunnen doen, CL voetbal en het toernooi....quote:Op donderdag 12 april 2007 17:54 schreef okee6 het volgende:
[..]
Tjongejonge, twee miljoen is écht veel geld! Weet je wat 'geen CL voetbal' halen oplevert? Daar valt zo'n lullig toernooitje bij weg. Komt bij dat je spelers er ziek (van) kunnen worden en dat het ten koste gaat van de broodnodige rust. ik zie PSV zoiets liever niet doen, maar niet ten koste van een titel.
ach dat ging de laatste keer prima, die voorrondequote:Op donderdag 12 april 2007 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor een club die het financieel niet zo ruim heeft is 2 miljoen al heel wat. Het idee was overigens om beide te kunnen doen, CL voetbal en het toernooi....
Ik maak me trouwens veel meer zorgen over eventuele voorrondes CL die we moeten spelen als we via de play-offs kwalificatie daarvoor zouden afdwingen. Zet behoorlijk wat druk op je voorbereiding op het nieuwe seizoen. Veel meer dan een toernooitje voor de kat z'n kut spelen als het seizoen al afgelopen is en het nieuwe nog maanden op zich laat wachten.
Beter dan geen aankopen doen. PSV raakte Vennegoor op het laatste moment pas kwijt, het had ook géén aankopen kunnen doen. Kluivert heeft al meer bijgedragen dan ik had gehoopt, hij is alleen niet zo goed als vroeger tot stomme verbazing van sommigen. Tardelli is geen succes, maar dat kan gebeuren. Er is ook geen tijd geweest om hem te laten wennen.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Behoorlijk beter dan wat?Koeman wou overigens Denneboom er maar wat graag bij hebben...
Als je het niet zegt word je daar later op afgerekend. Vind ik niks mis mee. PSV had niet meer tijd en geld om een betere aanvaller vast te leggen. In de winterstop heeft men gewoon op Luque gegokt, en dat verloren.quote:Dat was niet Koeman zijn besluit, die riep toen de competitie koud aan de gang was al dat hij er een aanvaller bij wou (terwijl hij er dus net 2 had gehaald).![]()
Alcides heb je nog niet veel van kunnen zien, mocht niet in de CL acteren. Sun is niet super op linksback, maar als Chinese linkshalf toch redelijk. Beetje categorie Beasley, voetballend niet briljant maar interessant.quote:Voor Koeman geldt hetzelfde voor Sun en Alcides. Gehaald en na een paar wedstrijden blijkbaar al te licht bevonden.
VI rekende deze week voor hoezeer PSV op de CL-inkomsten leunt, voor 20%. Mede met dank aan Hiddink, wiens aanblijven bij PSV afhing van de begrotingambities. Enigszins vergelijkbaar met zoals hoe Cocu het elftal meeweegt in zijn beslissing, maar Phillip kent wel begrip. In Nederland let de KNVB uitermate goed op de boekhouding en de gemeente Eindhoven is geen sponsor. Kortom na de tijd met de te grote broek is het dit seizoen even mager: Kwartfinale CL, kans op titelprolongatie.quote:Zeer rekbaar, er zijn clubs genoeg op deze wereld waar de financiële huishouding van geen kanten klopt maar toch niet failliet verklaard worden. Niet dat ik die clubs als voorbeeld voor PSV zie overigens...![]()
Die opmerkingen zijn meest van niet-fans, de fans die afgeven op de resultaten en Koeman nu bashen, die kan ik moeilijk begrijpen. Op dit moment heeft dat weinig zin, PSV ligt op koers en Koeman eigenlijk ook. De selectie had binnen het huidige budget niet sterker kunnen zijn, de ranglijst toont de waarde verder prima aan.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Straks ga je nog de "negatieve opmerkingen op fok over de prestaties van PSV" als excuus gebruiken voor de belabberde resultaten sinds de winterstop.
Fris mijn geheugen eens op, de laatste die ik me kan herinneren was tegen Mypa 47 oid, en dat is volgens mij meer dan 10 jaar geleden, ik ben een demente ouwe zak gewordenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat ging de laatste keer prima, die voorrondeuit was het nog ff spannend maar thuis een eitje
Rode Ster volgens mij, 5-0 thuis ofzo. Dat was toch het begin van de tocht naar de halve finale?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fris mijn geheugen eens op, de laatste die ik me kan herinneren was tegen Mypa 47 oid, en dat is volgens mij meer dan 10 jaar geleden, ik ben een demente ouwe zak geworden.
Rode Ster.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fris mijn geheugen eens op, de laatste die ik me kan herinneren was tegen Mypa 47 oid, en dat is volgens mij meer dan 10 jaar geleden, ik ben een demente ouwe zak geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |