Je vindt een faillissement ook rekbaar zekerquote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, nu lopen we wel het risico dat we naast de CL grijpen, dat is financieel ook een behoorlijke strop. Vreemd ook dat er in de winterstop wél ineens geld is om iets te doen. Geen geld of wel geld is zoals ik al eerder heb gezegd blijkbaar een rekbaar begrip. Vooral bij Kluivert was het risico op mislukken imo dermate hoog dat je je af kan vragen of het verantwoorde bedrijfsvoering is. Al hoop ik nog steeds dat hij nog iets kan betekenen voor ons in de laatste 3 wedstrijden.
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef okee6 het volgende:
Aandoenlijk hoe Grrrrrrrr nu constateert dat men ontevreden was over de groep. Ik vind Kluivert aantrekken (ervaren) en Tardelli (talent) behoorlijk beter, en dan Denneboom laten staan. Voor Koeman juist bewonderenswaardig dat hij niks heeft gekocht toen.
Het was hem waarschijnlijk wel gelukt als hij eerder besloten had het erop te wagen. Dit bespaarde PSV mooi een pure verkwisting van transfergeld. Soms is je gebrek een voordeel. Als PSV de titel grijpt, heeft het een buitengewoon keurig jaar gedraaid. Er was al geen voldoende selectie, nu wel weer een jaar ontwikkeling op 't hoogste niveau erbij en dan zowel sportief als financieel resultaat geboekt.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]tis dat het niet lukte anders had hij het wel gedaan dus.
Dus als ik je goed begrijp is het een voordeel dat Koeman te lang twijfelde?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het was hem waarschijnlijk wel gelukt als hij eerder besloten had het erop te wagen. Dit bespaarde PSV mooi een pure verkwisting van transfergeld. Soms is je gebrek een voordeel. Als PSV de titel grijpt, heeft het een buitengewoon keurig jaar gedraaid. Er was al geen voldoende selectie, nu wel weer een jaar ontwikkeling op 't hoogste niveau erbij en dan zowel sportief als financieel resultaat geboekt.
Wát? Stond Kluivert in het veld?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Lemming22 het volgende:
Kluivert is inderdaad passé, die krijgt niets meer voor elkaar behalve buitenspel staan.
Ik ben nu eenmaal aandoenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef okee6 het volgende:
Aandoenlijk hoe Grrrrrrrr nu constateert dat men ontevreden was over de groep.
Behoorlijk beter dan wat?quote:Ik vind Kluivert aantrekken (ervaren) en Tardelli (talent) behoorlijk beter, en dan Denneboom laten staan.
Dat was niet Koeman zijn besluit, die riep toen de competitie koud aan de gang was al dat hij er een aanvaller bij wou (terwijl hij er dus net 2 had gehaald).quote:Voor Koeman juist bewonderenswaardig dat hij niks heeft gekocht toen.
Voor Koeman geldt hetzelfde voor Sun en Alcides. Gehaald en na een paar wedstrijden blijkbaar al te licht bevonden.quote:Hiddink kon de aanschaf van Ball niet laten voor 'just in case'.
Zeer rekbaar, er zijn clubs genoeg op deze wereld waar de financiële huishouding van geen kanten klopt maar toch niet failliet verklaard worden. Niet dat ik die clubs als voorbeeld voor PSV zie overigens...quote:Je vindt een faillissement ook rekbaar zeker![]()
Dat AZ Aissati graag zou willen hebben kan ik me voorstellen ja.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:09 schreef Steve_I. het volgende:
en wat vinden we hier van het lijstje van AZ met aisatti erop
Tja, d'r zullen wel meer clubs zijn met PSV'ers op hun lijstje. Je kan het verder pas serieus nemen als het concreet wordt.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:09 schreef Steve_I. het volgende:
en wat vinden we hier van het lijstje van AZ met aisatti erop
Och, dat het een NSB-er was was al bekend sinds hij zei dat z'n hart toch eigenlijk wel in marokko lag.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:48 schreef ganzenherder het volgende:
Maar als hij zichzelf heeft aangeboden dan is dat toch vrij triest eigenlijk![]()
Nouja, wat een onzin. We zitten te zeuren dat we alleen maar 'echte' Nederlanders willen en dan kiest iemand niet voor Nederland omdat hij zich geen echte Nederlander voelt, is het weer niet goed. Verder geloof ik echt niet dat spelers zichzelf aan gaan bieden bij een club. Een speler als hij is erg gewild.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Och, dat het een NSB-er was was al bekend sinds hij zei dat z'n hart toch eigenlijk wel in marokko lag.
Dat heeft hij niet gedaan, Aissati heeft in tegenstelling tot Huntelaar nog nooit of te nimmer met van Gaal gewerkt.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:48 schreef ganzenherder het volgende:
Maar als hij zichzelf heeft aangeboden dan is dat toch vrij triest eigenlijk![]()
Nou nou nou....quote:Op donderdag 12 april 2007 15:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Och, dat het een NSB-er was was al bekend sinds hij zei dat z'n hart toch eigenlijk wel in marokko lag.
Die kwam niet eens los van de grond..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Lemming22 het volgende:
Kluivert is inderdaad passé, die krijgt niets meer voor elkaar behalve buitenspel staan.
Feher speelde ook bagger trouwens...
Is volstrekte onzin. Heb hem onlangs nog gesproken.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:48 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Bekrompen geest...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Steve_I. het volgende:
Als je hier bent geboren en getogen klopt het gewoon niet als 'je hart in marokko ligt' punt.
20 miljoen voor aisatti is natuurlijk absurd.
Ga jij ff bepalen voor die jongen waar z'n hart hoort te liggenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Steve_I. het volgende:
Als je hier bent geboren en getogen klopt het gewoon niet als 'je hart in marokko ligt' punt.
Zijn marktwaarde ligt vast wel lager ja, maar gezien zijn potentieel, de toekomstplannen die PSV met hem heeft en zijn langdurig doorlopende contract is het absoluut niet absurd om 20 miljoen te vragen. Als AZ het dan niet wil betalen, pech voor ze, want hij gaat bij PSV een gouden toekomst tegemoet (en daarna bij een buitenlandse topclub).quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Steve_I. het volgende:
Toen Jordi Cruijf voor het NL elftal koos was hij dus eigenlijk ook een verrader?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Steve_I. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |