abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48253153
Aandoenlijk hoe Grrrrrrrr nu constateert dat men ontevreden was over de groep. Ik vind Kluivert aantrekken (ervaren) en Tardelli (talent) behoorlijk beter, en dan Denneboom laten staan. Voor Koeman juist bewonderenswaardig dat hij niks heeft gekocht toen. Hiddink kon de aanschaf van Ball niet laten voor 'just in case'.
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, nu lopen we wel het risico dat we naast de CL grijpen, dat is financieel ook een behoorlijke strop. Vreemd ook dat er in de winterstop wél ineens geld is om iets te doen. Geen geld of wel geld is zoals ik al eerder heb gezegd blijkbaar een rekbaar begrip. Vooral bij Kluivert was het risico op mislukken imo dermate hoog dat je je af kan vragen of het verantwoorde bedrijfsvoering is. Al hoop ik nog steeds dat hij nog iets kan betekenen voor ons in de laatste 3 wedstrijden.
Je vindt een faillissement ook rekbaar zeker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 13:21:32 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48253642
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef okee6 het volgende:
Aandoenlijk hoe Grrrrrrrr nu constateert dat men ontevreden was over de groep. Ik vind Kluivert aantrekken (ervaren) en Tardelli (talent) behoorlijk beter, en dan Denneboom laten staan. Voor Koeman juist bewonderenswaardig dat hij niks heeft gekocht toen.
tis dat het niet lukte anders had hij het wel gedaan dus.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48253814
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tis dat het niet lukte anders had hij het wel gedaan dus.
Het was hem waarschijnlijk wel gelukt als hij eerder besloten had het erop te wagen. Dit bespaarde PSV mooi een pure verkwisting van transfergeld. Soms is je gebrek een voordeel. Als PSV de titel grijpt, heeft het een buitengewoon keurig jaar gedraaid. Er was al geen voldoende selectie, nu wel weer een jaar ontwikkeling op 't hoogste niveau erbij en dan zowel sportief als financieel resultaat geboekt.
pi_48254106
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:26 schreef okee6 het volgende:

[..]

Het was hem waarschijnlijk wel gelukt als hij eerder besloten had het erop te wagen. Dit bespaarde PSV mooi een pure verkwisting van transfergeld. Soms is je gebrek een voordeel. Als PSV de titel grijpt, heeft het een buitengewoon keurig jaar gedraaid. Er was al geen voldoende selectie, nu wel weer een jaar ontwikkeling op 't hoogste niveau erbij en dan zowel sportief als financieel resultaat geboekt.
Dus als ik je goed begrijp is het een voordeel dat Koeman te lang twijfelde?
Als PSV dit jaar geen kampioen wordt, is dat simpelweg schandalig, kijkende naar de voorsprong halverwege.
  donderdag 12 april 2007 @ 13:43:33 #230
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_48254353
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Lemming22 het volgende:
Kluivert is inderdaad passé, die krijgt niets meer voor elkaar behalve buitenspel staan.
Wát? Stond Kluivert in het veld?
A.F.C. Ajax
pi_48255101
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef okee6 het volgende:
Aandoenlijk hoe Grrrrrrrr nu constateert dat men ontevreden was over de groep.
Ik ben nu eenmaal aandoenlijk .
quote:
Ik vind Kluivert aantrekken (ervaren) en Tardelli (talent) behoorlijk beter, en dan Denneboom laten staan.
Behoorlijk beter dan wat? Koeman wou overigens Denneboom er maar wat graag bij hebben...
quote:
Voor Koeman juist bewonderenswaardig dat hij niks heeft gekocht toen.
Dat was niet Koeman zijn besluit, die riep toen de competitie koud aan de gang was al dat hij er een aanvaller bij wou (terwijl hij er dus net 2 had gehaald).
quote:
Hiddink kon de aanschaf van Ball niet laten voor 'just in case'.
Voor Koeman geldt hetzelfde voor Sun en Alcides. Gehaald en na een paar wedstrijden blijkbaar al te licht bevonden.
quote:
Je vindt een faillissement ook rekbaar zeker
Zeer rekbaar, er zijn clubs genoeg op deze wereld waar de financiële huishouding van geen kanten klopt maar toch niet failliet verklaard worden. Niet dat ik die clubs als voorbeeld voor PSV zie overigens...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48256358
Heeft iemand een filmpje van de reactie van het Liverpool publiek op de rode kaart?

heb zelf niet kunnen kijken gisteren
Patat Friet
  donderdag 12 april 2007 @ 15:09:19 #233
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48256907
en wat vinden we hier van het lijstje van AZ met aisatti erop
  donderdag 12 april 2007 @ 15:13:43 #234
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48257019
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:09 schreef Steve_I. het volgende:
Dat AZ Aissati graag zou willen hebben kan ik me voorstellen ja.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48257186
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:09 schreef Steve_I. het volgende:
Tja, d'r zullen wel meer clubs zijn met PSV'ers op hun lijstje. Je kan het verder pas serieus nemen als het concreet wordt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48257900
Maar als hij zichzelf heeft aangeboden dan is dat toch vrij triest eigenlijk
Patat Friet
  donderdag 12 april 2007 @ 15:57:56 #237
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48258091
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:48 schreef ganzenherder het volgende:
Och, dat het een NSB-er was was al bekend sinds hij zei dat z'n hart toch eigenlijk wel in marokko lag.
pi_48258257
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:57 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Och, dat het een NSB-er was was al bekend sinds hij zei dat z'n hart toch eigenlijk wel in marokko lag.
Nouja, wat een onzin. We zitten te zeuren dat we alleen maar 'echte' Nederlanders willen en dan kiest iemand niet voor Nederland omdat hij zich geen echte Nederlander voelt, is het weer niet goed. Verder geloof ik echt niet dat spelers zichzelf aan gaan bieden bij een club. Een speler als hij is erg gewild.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 12 april 2007 @ 16:04:18 #239
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48258275
quote:
Dat heeft hij niet gedaan, Aissati heeft in tegenstelling tot Huntelaar nog nooit of te nimmer met van Gaal gewerkt.

Huntelaar heeft net ook een verklaring gegeven en het is grote onzin.

az wil gewoon onrust zaaien bij PSV en vooral ajax, niks meer en niks minder.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 12 april 2007 @ 16:07:51 #240
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48258367
quote:

[..]

Nou nou nou....

Wat ik de laatste dagen al meer heb gelezen en wat ik best een begrijpelijke redenering vind: stamt dit bericht niet uit de tijd voordat Aisatti werd verhuurd aan Twente? Toen speelde hij veel te weinig en kan ik begrijpen dat hij weg wilde om ergens anders veel aan spelen toe te komen om zo zijn groei door te zetten. En Scheringa gooit het nu in de media om het vuurtje nog eens extra aan te stoken zodat PSV eventueel het kampioenschap zou kunnen gaan verspelen.

Hetzelfde met Huntelaar. Die zat een tijdje op de bank, had problemen met Ten Cate en wilde misschien wel weg. Nu speelt hij weer elke wedstrijd en scoort hij weer, is iedereen weer blij en zal hij echt niet naar AZ willen.

Allemaal onzin dus volgens mij.

En trouwens, mocht AZ Aisatti echt willen en Aisatti echt naar AZ willen, dan zal er een enorme prijskaart (geen prijskaartje meer) aan hangen. Hij heeft nog een enorm lang contract liggen (2011 ofzo?), Aisatti heeft een grote rol in de toekomstplannen van PSV en PSV laat hem dus echt niet zo maar voor een appel en een ei vertrekken. Dan zit ik toch te denken aan een bedrag rond de 20 miljoen.
pi_48258476
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Lemming22 het volgende:
Kluivert is inderdaad passé, die krijgt niets meer voor elkaar behalve buitenspel staan.

Feher speelde ook bagger trouwens...
Die kwam niet eens los van de grond..
pi_48258517
quote:
Is volstrekte onzin. Heb hem onlangs nog gesproken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 16:23:06 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48258853
nou zijn we daar ook weer uit!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48258891
quote:

[..]

Omdat die jongen zijn gevoel volgt?
  donderdag 12 april 2007 @ 16:36:57 #245
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48259314
Als je hier bent geboren en getogen klopt het gewoon niet als 'je hart in marokko ligt' punt.
20 miljoen voor aisatti is natuurlijk absurd.
pi_48259679
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Steve_I. het volgende:
Als je hier bent geboren en getogen klopt het gewoon niet als 'je hart in marokko ligt' punt.
Bekrompen geest...
Als ik als Nederlander in een ander land zou worden geboren en daar ook opgroeien, maar nog een steeds een zeer sterke band zou hebben met Nederland, zou het voor mij ook niet vanzelfsprekend zijn om voor dat andere land te kiezen.
pi_48259711
quote:
Ga jij ff bepalen voor die jongen waar z'n hart hoort te liggen

Volgens mij heeft ie nog niet eens definitief een keuze gemaakt, en hij moet het lekker zelf weten wat dat wordt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 12 april 2007 @ 16:56:48 #248
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48260022
quote:
Zijn marktwaarde ligt vast wel lager ja, maar gezien zijn potentieel, de toekomstplannen die PSV met hem heeft en zijn langdurig doorlopende contract is het absoluut niet absurd om 20 miljoen te vragen. Als AZ het dan niet wil betalen, pech voor ze, want hij gaat bij PSV een gouden toekomst tegemoet (en daarna bij een buitenlandse topclub).
pi_48260343
quote:
Toen Jordi Cruijf voor het NL elftal koos was hij dus eigenlijk ook een verrader? Die is bij mijn weten in feite ook meer Spanjaard dan Nederlander.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48260407
Overigens kan het eventueel mislopen van de titel al direct negatieve gevolgen hebben. Dan werd toch die trip naar het verre Oosten gecancelled? Dat soort reisjes kunnen zeer lucratief zijn. Meen me te herinneren dat we aan een toernooitje daar ooit iets van 1,5/2 miljoen dollar overhielden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')