Dat klinkt leuk, een onbekende bestemming als reisquote:Op woensdag 11 april 2007 18:09 schreef Ikiskoel het volgende:
Oeh wat een lekker weer dit weekend! 'Helaas' vertrek ik morgen naar een nog onbekende bestemming voor 4 dagen (we horen pas op Schiphol waar we naartoe gaan). Maandag ben ik wel vrij, dus dan kunnen we lekker naar het strand!
Leuk! Veel plezierquote:Op woensdag 11 april 2007 18:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Mn schoonmoeder neemt haar kinderen + aanhang, zus en neefjes mee op vakantieHet wordt een bestemming binnen Europa waar het hopelijk net zulk lekker weer wordt als hier!
Leuk zegquote:Op woensdag 11 april 2007 18:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Mn schoonmoeder neemt haar kinderen + aanhang, zus en neefjes mee op vakantieHet wordt een bestemming binnen Europa waar het hopelijk net zulk lekker weer wordt als hier!
Fijn toch, dat je snel terecht kunt? Maar ik begrijp je wachtlijsten punt.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Huisarts eens gebeld over mijn D3 die vorige maand geprikt is. Die is 19 en dat is te laag (ik weet de referentiewaarde niet). Dat wordt dus extra calcium en D3 slikken. Meteen maar eens even gevraagd wat ik moet doen voor een nieuwe spalk voor mijn pols. Moest het ziekenhuis bellen en die vonden dat ik maar eens langs moet komen bij de orthopeed. Kan gelukkig donderdag al terecht. Waar zijn die eeuwige wachtlijsten voor orthopedie gebleven
je bent natuurlijk niet verplicht om het op te eten hèquote:Op donderdag 12 april 2007 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Fijn toch, dat je snel terecht kunt? Maar ik begrijp je wachtlijsten punt.
Hier stonden ze om kwart voor 8 chocolade uit te delen, want het dak zit op het nieuwe gebouw. Dus ik zat om 8 uur chocolade te eten.
Niet?! Shit, had dat eerder gezegd, nu is het al op.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je bent natuurlijk niet verplicht om het op te eten hè.
Bij mij ook!! en die hooikoortstabletten hebben me er van de week zéér vanaf geholpen. Helemaal nu het echte mooie weer eraan komt en alles dus naar hartelust gaat stuiven zou ik er maar mee beginnen. Die ik van de huisarts heb moeten toch een dag of drie inwerken.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef Jojogirl het volgende:
Goh, niet?
Hier even een dipje. GIsteren niet wezen sporten omdat ik zo absurd moe was en koppijn had. En dat ben ik nu nog steeds. Verder erg verkouden en m'n oren zitten af en toe helemaal dicht zodat ik doof ben.
Ook moet nog tig dingen regelen voor de honkbal, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten. Misschien moet ik m'n hooikoorts tabletten maar weer eens opzoeken, want dat geeft ook altijd dit soort vage symptomen bij mij.
Het is hier heerlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik ben aangekomenen doei ik ga het er weer afwandelen, de zon schijnt zo lekker
daarom kopen we altijd meerdere doodmaakmugspuitbussen (zou niet weten hoe ze heten) als het wel in het seizoen is, want dan kan je er tenminste ook 1 doodmaken als het bv winter is (ja toen hadden we ook muggenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is hier heerlijk
En je zit toch nog wel onder de magische grens.
En een beetej schommelen is normaal.
Ik ben vanmorgen het hele winkelcentrum doorgewandeld op zoek naar een klamboe. Blokker, Hema enzovoort.
Bij de Hema vond het volgende gesprek plaats:
Ik: hebben jullie ook klamboes?
Zij: nee die hebben we nog niet, vraag maar even aan de overkant (blokker)
Ik bij de blokker: Hebben jullie ook klamoes?
Zij: Nee, die hebben we nog niet, het is nog niet het seizoen
Ik: Dat is mooi om te horen, kan u dat ook aan die mug vertellen?
Zij:![]()
![]()
Volgens mij begreep ze het echt niet.
En ik heb al weer drie muggenbulten
Hier maar eens kijken dan: http://www.tevafootwear.nl/informatie/dealers/index.phpquote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef YPPY het volgende:
We hebben geen bever oid in de buurt, dus ik moet even vooronderzoek doen, dat ik in 1 keer slaag.
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef freecell het volgende:
En je zit toch nog wel onder de magische grens.
Kilo's die er heel snel aan zitten, gaan er vaak ook heel snel weer van af.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef Urnie het volgende:
Zo, weer terug uit Disneyland Parijs.
Was erg leuk maar wel 2,5 kilo aangekomen.
Ik hoop dat het er ook weer snel af is.![]()
Die Rock 'n' roller coaster starring Aerosmith in de studios is echt super!![]()
Daar zijn we 3x achter elkaar in geweest.
Ja, die is gaaf he?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef Urnie het volgende:
Zo, weer terug uit Disneyland Parijs.
Was erg leuk maar wel 2,5 kilo aangekomen.
Ik hoop dat het er ook weer snel af is.![]()
Die Rock 'n' roller coaster starring Aerosmith in de studios is echt super!![]()
Daar zijn we 3x achter elkaar in geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |