Ze zitten als gewonen schoenen en je kan er dus gewoon hele dagen op lopen! Tevens hebben ze een goed voetbed!
Nog meer mensen met goede ervaringen?
quote:Ze zijn vrij prijzig... (rond de 100 euro) en te koop bij de betere sportzaak!
Op woensdag 16 juli 2003 10:47 schreef Hellracer het volgende:
WAt koste ze en waar ken je ze kope?????
quote:Je moest eens weten hoe relax dat loopt man. Uiteraard zonder sokken maar dat spreekt voor zich zelf
Op woensdag 16 juli 2003 10:49 schreef Nemaapje het volgende:
blergh is toch geen porum man!
quote:Ik heb nog nooit zulke sexy voeten gehad!
quote:Ik vind het inderdaad wel lekker dat mijn voeten eens een beetje lucht krijgen.
Op woensdag 16 juli 2003 10:52 schreef U-lerZzZ het volgende:
Koel.
quote:Misschien niet het allermooiste maar het loopt zo lekker. Dat je niets anders in de zomer wil. Van slippers krijg je altijd blaren.
quote:Absoluut.. ik krijg altijd blaren van slippers...
Op woensdag 16 juli 2003 10:57 schreef Druppel het volgende:[..]
Misschien niet het allermooiste maar het loopt zo lekker. Dat je niets anders in de zomer wil. Van slippers krijg je altijd blaren.
Voorheen liep ik altijd in van die bootschoenen, maar daar kan je op een gegeven moment soep van koken!
quote:Mooi niet. Die Timberlands zijn lelijk. Teva is geen mode merk. Teva is kwaliteit. Zo.
Op woensdag 16 juli 2003 10:57 schreef BrokenToe het volgende:
Timberlands hebben een beter (echt) voetbed en zijn steviger. Hebben ook een zeer gevarieerde keus qua kleur en model. Sorry, maar die teva's zitten echt niet stevig om de voet, het is een modemerk en daar dankt het zijn populariteit aan, maar echt niet door de kwaliteit.
quote:Idd niet sexy, sandalen.
Dus nu is SOTT ipv van een Heel Erg Sexy man nu nog maar een Beetje Sexy man.
quote:Juist niet! Die kreeg ik dus van die bootschoenen.. nu kunnen je voeten heel de dag luchten!
Op woensdag 16 juli 2003 11:06 schreef Drinkemaatje het volgende:
Een nadeel van die sandelen vind ik wel dat je van die stinkvoeten krijgt.
Er zijn ook nog leuke alternatieven als Reef en Lizzard. De laatste is wat sjieker als je daar al van kunt spreken.
Ik heb de Terra Fi's en slippers (Mush) en loop er met veel plezier op. Regelmatig in water lopen houdt ze lekker schoon. Op mijn laatste vakantie op Sardinie kwamen ze erg van pas bij het rotswandelen aan de kust.
quote:Je zou die goudbruine kuiten erbij eens moeten zien
Op woensdag 16 juli 2003 11:06 schreef Amber_Forrester het volgende:[..]
Idd niet sexy, sandalen.
Dus nu is SOTT ipv van een Heel Erg Sexy man nu nog maar een Beetje Sexy man.
van normale slippers krijg je dan wel blaren maar als je er even mee doorloopt gaat dat ook wel weer over....maar op zulke dingen zou ik nooit gaan lopen..
quote:Dat is dus gewoon onzin. Die teva's bestaan al heel wat langer om ze als 'modemerk' te benoemen, bovendien maakt timberland echt niet bijzonder goede schoenen. hun bootschoenen zijn ronduit kut, de 'timberlands', je weet wel die wandel/berg schoen achtige dingen, zijn wel redelijk maar gaan toch altijd snel kapot.
Op woensdag 16 juli 2003 10:57 schreef BrokenToe het volgende:
Timberlands hebben een beter (echt) voetbed en zijn steviger. Hebben ook een zeer gevarieerde keus qua kleur en model. Sorry, maar die teva's zitten echt niet stevig om de voet, het is een modemerk en daar dankt het zijn populariteit aan, maar echt niet door de kwaliteit.
quote:Teva komt van origine uit de rafterswereld dus ze weten best aardig waart ze het over hebben. Laat Timberland het lekker bij de hoge 'laarzen' houden.
[b] Sorry, maar die teva's zitten echt niet stevig om de voet, het is een modemerk en daar dankt het zijn populariteit aan, maar echt niet door de kwaliteit.
quote:Het was maar een voorbeeld... dat is niet het model welke ik heb!
Op woensdag 16 juli 2003 11:25 schreef wiseguy79 het volgende:
Euhm... SOTT, je weet wél dat dit een dames-model is?
On-topic:
Ikzelf heb deze
[edit] Waren wel prijzig btw.. 99 euro [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door wiseguy79 op 16-07-2003 11:34]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |