Dat klinkt leuk, een onbekende bestemming als reisquote:Op woensdag 11 april 2007 18:09 schreef Ikiskoel het volgende:
Oeh wat een lekker weer dit weekend! 'Helaas' vertrek ik morgen naar een nog onbekende bestemming voor 4 dagen (we horen pas op Schiphol waar we naartoe gaan). Maandag ben ik wel vrij, dus dan kunnen we lekker naar het strand!
Leuk! Veel plezierquote:Op woensdag 11 april 2007 18:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Mn schoonmoeder neemt haar kinderen + aanhang, zus en neefjes mee op vakantieHet wordt een bestemming binnen Europa waar het hopelijk net zulk lekker weer wordt als hier!
Leuk zegquote:Op woensdag 11 april 2007 18:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Mn schoonmoeder neemt haar kinderen + aanhang, zus en neefjes mee op vakantieHet wordt een bestemming binnen Europa waar het hopelijk net zulk lekker weer wordt als hier!
Fijn toch, dat je snel terecht kunt? Maar ik begrijp je wachtlijsten punt.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Huisarts eens gebeld over mijn D3 die vorige maand geprikt is. Die is 19 en dat is te laag (ik weet de referentiewaarde niet). Dat wordt dus extra calcium en D3 slikken. Meteen maar eens even gevraagd wat ik moet doen voor een nieuwe spalk voor mijn pols. Moest het ziekenhuis bellen en die vonden dat ik maar eens langs moet komen bij de orthopeed. Kan gelukkig donderdag al terecht. Waar zijn die eeuwige wachtlijsten voor orthopedie gebleven
je bent natuurlijk niet verplicht om het op te eten hèquote:Op donderdag 12 april 2007 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Fijn toch, dat je snel terecht kunt? Maar ik begrijp je wachtlijsten punt.
Hier stonden ze om kwart voor 8 chocolade uit te delen, want het dak zit op het nieuwe gebouw. Dus ik zat om 8 uur chocolade te eten.
Niet?! Shit, had dat eerder gezegd, nu is het al op.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je bent natuurlijk niet verplicht om het op te eten hè.
Bij mij ook!! en die hooikoortstabletten hebben me er van de week zéér vanaf geholpen. Helemaal nu het echte mooie weer eraan komt en alles dus naar hartelust gaat stuiven zou ik er maar mee beginnen. Die ik van de huisarts heb moeten toch een dag of drie inwerken.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef Jojogirl het volgende:
Goh, niet?
Hier even een dipje. GIsteren niet wezen sporten omdat ik zo absurd moe was en koppijn had. En dat ben ik nu nog steeds. Verder erg verkouden en m'n oren zitten af en toe helemaal dicht zodat ik doof ben.
Ook moet nog tig dingen regelen voor de honkbal, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten. Misschien moet ik m'n hooikoorts tabletten maar weer eens opzoeken, want dat geeft ook altijd dit soort vage symptomen bij mij.
Het is hier heerlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik ben aangekomenen doei ik ga het er weer afwandelen, de zon schijnt zo lekker
daarom kopen we altijd meerdere doodmaakmugspuitbussen (zou niet weten hoe ze heten) als het wel in het seizoen is, want dan kan je er tenminste ook 1 doodmaken als het bv winter is (ja toen hadden we ook muggenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is hier heerlijk
En je zit toch nog wel onder de magische grens.
En een beetej schommelen is normaal.
Ik ben vanmorgen het hele winkelcentrum doorgewandeld op zoek naar een klamboe. Blokker, Hema enzovoort.
Bij de Hema vond het volgende gesprek plaats:
Ik: hebben jullie ook klamboes?
Zij: nee die hebben we nog niet, vraag maar even aan de overkant (blokker)
Ik bij de blokker: Hebben jullie ook klamoes?
Zij: Nee, die hebben we nog niet, het is nog niet het seizoen
Ik: Dat is mooi om te horen, kan u dat ook aan die mug vertellen?
Zij:![]()
![]()
Volgens mij begreep ze het echt niet.
En ik heb al weer drie muggenbulten
Hier maar eens kijken dan: http://www.tevafootwear.nl/informatie/dealers/index.phpquote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef YPPY het volgende:
We hebben geen bever oid in de buurt, dus ik moet even vooronderzoek doen, dat ik in 1 keer slaag.
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef freecell het volgende:
En je zit toch nog wel onder de magische grens.
Kilo's die er heel snel aan zitten, gaan er vaak ook heel snel weer van af.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef Urnie het volgende:
Zo, weer terug uit Disneyland Parijs.
Was erg leuk maar wel 2,5 kilo aangekomen.
Ik hoop dat het er ook weer snel af is.![]()
Die Rock 'n' roller coaster starring Aerosmith in de studios is echt super!![]()
Daar zijn we 3x achter elkaar in geweest.
Ja, die is gaaf he?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef Urnie het volgende:
Zo, weer terug uit Disneyland Parijs.
Was erg leuk maar wel 2,5 kilo aangekomen.
Ik hoop dat het er ook weer snel af is.![]()
Die Rock 'n' roller coaster starring Aerosmith in de studios is echt super!![]()
Daar zijn we 3x achter elkaar in geweest.
Dat mag!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:25 schreef BabblingBrook het volgende:
Weet je wat, ik volg dit topic wel als motivatie, dan hoef ik niet per se in de OP.
"wat leuks"quote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat mag!Maar dan moet je ook af en toe wat leuks posten.
Wat een ventje is het al johquote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl moet nog steeds nuttige dingen doen maar is in plaats daarvan d'r homepage aan het updaten.
Ik heb even op je site gekeken, erg leuk hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl moet nog steeds nuttige dingen doen maar is in plaats daarvan d'r homepage aan het updaten.
lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 21:51 schreef ymme het volgende:
Vandaag hebben we lekker lasange op. Kant en klaar van de albert hein, is goed te eten
Makkelijk voor als je laat thuis bent, en vroeg weer weg moet.
Heb d'r nog wel wat sla bij gegeten zelf... Voor de nodige groenten.
Nou, daar hopen we dan maar op.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kilo's die er heel snel aan zitten, gaan er vaak ook heel snel weer van af.Ik geloof dat je 7000 calorieen meer moet eten dan verbranden om 1 kilo aan te komen. Ik geloof niet dat je dat in een paar dagen Eurodisney voor elkaar krijgt.
Heb je nog een beetje mooi weer gehad in Parijs?
Nu zegt teletekst ook Ariane trouwens.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:09 schreef Troel het volgende:
Ariana
En ik vind nog steeds Aurelia mooier
Wordt een explosief kindquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet toch aan raketten denken bij Ariane..
De ariadne is een tijdschriftquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:24 schreef teigan het volgende:
Die raket was toch een ariadne? Of was dat nou weer een tijdschrift?
![]()
Oew, dat is erg Teigan! Nouja, dan moet je jezelf maar wat leuks voor ogen houden; een stukje skaten in het zonnetje ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:49 schreef teigan het volgende:
Blegh, ik "moet" nu de videoopname van mijn les terugkijken omdat ik er een stukje over moet schrijven, maar wat is het stom en vervelend om jezelf terug te zien, en vooral om terug te horen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef YPPY het volgende:
Kun je niet een beetje een standaard tekst voor zoiets gebruiken teigan?
Even spammen, de reden dat ik hier weer meedoe.
[afbeelding]
Dat hoef je mij natuurlijk geen twee keer te vragenquote:
diess liefffff, moest vooral ff zoeken naar guusquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat hoef je mij natuurlijk geen twee keer te vragenChristan en Guus, goed opgeborgen
klik voor mooiere versie
[afbeelding]
Dat is ook al zo'n snoesquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef Jojogirl het volgende:
*speelt even spamama*
[afbeelding]
Naar Guus moest ik ook even zoekengave foto
Wat een geweldige beduusde blik!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:32 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
Hier is Bert trotse oom van.
(en ja, de ouders hebben zelf de foto op internet geplaatst)
Mwoah, dat is ook wel weer wat kort door de bocht. Een goed gesprek kan wonderen doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:28 schreef teigan het volgende:
Wat een belachelijke huisarts heb je dan zeg... Hij mag zich wel eens verdiepen in jouw dossier dan..
Ik zou echt een andere zoeken dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |