Nee, het feestje is pas bij het 5 jarig bestaan van de dieetclub.quote:
Als je het in de aanbieding koopt nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:26 schreef junkiexp het volgende:
Dat slimfast spul is toch onwijs duur ?
ruzie met vriendje over iets heel stoms...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:24 schreef freecell het volgende:
@ Teigan: vanwaar het boze hoofd?
EN ik ben aangekomen rondom de bruiloft/pasen en dergelijke.
Besloten gauw weer minder te gaan snoepen, voorlopig geen bruidstaart meer te eten en de paaseitjes hier vanavond op te voeren aan een groep die langskomt.
En in mijn familie heeft het Sonja Bakkeren toegeslagen...
Mijn zus en een broer en schoonzus..... Zucht...
Klinkt als een wijs plan om dan even te gaan wandelenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:30 schreef teigan het volgende:
[..]
ruzie met vriendje over iets heel stoms...
en toen smeet ik mijn muis in de gordijnen en gooide hij alles van mijn bureau af... Toen ben ik maar even weggegaan...
was het ook wel.. Alleen ik zei dus dat ik over 10 minuten wel terugkwam, en ik ben uiteindelijk bijna een uur weggebleven... Maarja, ik was toen wel goed uitgewaait..quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt als een wijs plan om dan even te gaan wandelen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:24 schreef freecell het volgende:
en de paaseitjes hier vanavond op te voeren aan een groep die langskomt.
laat me weten hoe het gaat met touwtje springenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:12 schreef ymme het volgende:
Vandaag maar weer eens wat actiever worden, morgen begint alles gewoon weer
Dadelijk maar een douche en aankleden, en dan ff op zoek naar een springtouw.
ja maar 15 minuten achter elkaar springen.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:23 schreef ymme het volgende:
15 min nogal wat?
Ik ga gewoon rustig beginnen. Het hoeft ook niet meteen op topsnelheid. Gewoon lekker rustig springen, en dit zoals alles, rustig opbouwen
Ja!!! Een trampoline sping meeting!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:37 schreef freecell het volgende:
Ligt er aan
Op een grote trampoline haal ik dat makkelijk
Ymme, zeg eens wat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:28 schreef Rewimo het volgende:
ymme, ik zou 's morgens een boterham extra eten of een wat steviger tussendoortje. En ook 's avonds nog een verantwoord tussendoortje. 't Is wat weinig wat je nu binnenkrijgt vind ik. Dan gaat je stofwisseling omlaag. Zeker in combinatie met het wandelen/lopen/springen wat je doet vind ik het aan de zuinige kant.
Trampolinemeetingquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!!! Een trampoline sping meeting!
In Scheveningen heb je bij de pier trampolines en er wil bijna nooit iemand met mij mee springen. Ze vinden het allemaal kinderachtig.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja!!! Een trampoline sping meeting!
In Scheveningen heb je bij de pier trampolines en er wil bijna nooit iemand met mij mee springen. Ze vinden het allemaal kinderachtig.
centimeters lijken altijd wel sneller te gaan dan kilosquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:00 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Ik heb vandaag m'n omtrekken maar weer eens gemeten![]()
Sinds 2 maart: Buik -7,0 cm, Taille -2,6, Heupen -1,9 en m'n linkerbeen -1,6.Die buikspieroefeningen helpen dus stiekem toch! En tegelijk "maar" 2,6 kilo afgevallen.. maar ach, dat krijg je na paasbrood en veeeel te veel paaseitjes
![]()
Zo, en nu ga ik even een watermeloen eten![]()
Dieetse allemaal![]()
En je rechterbeen dan? Of heb je maar één been?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:00 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Ik heb vandaag m'n omtrekken maar weer eens gemeten![]()
Sinds 2 maart: Buik -7,0 cm, Taille -2,6, Heupen -1,9 en m'n linkerbeen -1,6.![]()
ik heb het een paar jaar geleden voor het laatst gedaan, en het was heerlijk.. Eindelijk iets waarbij mijn lijf mij niet zo in de weg zat...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef Pandorah het volgende:
Ik wil wel meespringen!![]()
Ik mocht namelijk vroeger nooit![]()
neequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En je rechterbeen dan? Of heb je maar één been?
quote:
dat komt eigenlijk doordat ik op mijn linkerbeen een moedervlek heb zodat ik weet waar ik moet metenquote:
Als ik één been had, zou ik het hebben over "mijn been" en niet over links of rechtsquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En je rechterbeen dan? Of heb je maar één been?
Hi Jojo! Hoe was je vakantie? Zijn alle zieken weer een beetje hersteld?quote:
Als ik maar 1 been had, had ik geen overgewicht meerquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik één been had, zou ik het hebben over "mijn been" en niet over links of rechts
Ik vind trampolinespringen errug tof
Al vinden mensen in mijn omgeving altijd dat ik niet mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |