Yep, ik geloof dat dat een beetje de ongeschreven regel is. Maar lief van Viking dat ze er zo snel bij was.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:18 schreef Fannetje het volgende:
Oh, ik was al bezig hoor... 't is toch een regel dat degene die de laatste post plaatst, ook een nieuw topic opent?
En je moet nog wel de openingspost aanpassen....
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:20 schreef freecell het volgende:
is Amappa terug? (topic was weg uit LIF, stond wel in mij myat en toen weer wel in LIF en toen weer eventjes niet)
Op kan je uit de wiki halenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef Viking84 het volgende:
OP volgt.
, shit, kan een mod 147 even naar 149 veranderen?
. Wilde ik even aardig zijn en een nieuwe voor jullie maken...
.
Kan je niet met een potloodje in je mond typen oid?quote:
Ja hoor, scheelt mij weer wat knip en plakwerk.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, ik geloof dat dat een beetje de ongeschreven regel is. Maar lief van Viking dat ze er zo snel bij was.
Ok, dan is het goedquote:Op woensdag 4 april 2007 19:22 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja hoor, scheelt mij weer wat knip en plakwerk.
of wat speech-input software zoekenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je niet met een potloodje in je mond typen oid?
Is het al zover?quote:
Ik wilde van het weekend al, maar mijn ouders wilden nietquote:Op woensdag 4 april 2007 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het al zover?Nu al barbecueen, op 4 april
Ik zag koninginnedag vaak als de eerste bbq dag van het jaar
'Wat moet ik nouquote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Mijn hemel, de moeder van dat meisje moet huilen omdat dochterlief taekwondo maar niets vindt
Sowieso: een kind van 13 op een dieetquote:Op woensdag 4 april 2007 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
'Wat moet ik nou?' Nou, trut, dat kind geen twee pakjes sultana meegeven
Nee, per dag dus. Sowieso snap ik niet waarom Liga per twee verpakt is. En maar mee geven aan kleutersquote:Op woensdag 4 april 2007 20:49 schreef Troel het volgende:
twee pakjes sultana? in de week hoop ik? elke dag 1-tje, behalve op de woensdag? En 1-tje is een stukje sultana
Ik liepop die leeftijd ook bij een dietiste hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sowieso: een kind van 13 op een dieet![]()
En dàt is goed gekomenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:52 schreef Troel het volgende:
Ik liepop die leeftijd ook bij een dietiste hoor![]()
Ik was 10 toen ik voor 't eerst (door een dietiste) op dieet gezet werd. Heeft ook bijzonder goed uitgepakt.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dàt is goed gekomen
Nee, heel erg af te raden om kinderen op dieet te doen. Maar goed, misschien moeten ouders wat preventiever werken ipv achteraf een kind naar een dietist sturen.
Je kneep weer eens te hard?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:19 schreef freecell het volgende:
Maarten zei net: "als ik piep, dan piep ik oprecht"
Waar ging dit gesprek over?
En ik vind liga niet lekker
Je kookt tegenwoordig volgens Sonja Bakker?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:19 schreef freecell het volgende:
Maarten zei net: "als ik piep, dan piep ik oprecht"
Waar ging dit gesprek over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |