Dat betekent dat hij erg moet huilen.quote:
De Mis, bedoel je?quote:Overigens wel vanochtend de paasochtend opgeluisterd met orgel-Bach met zo'n compositie waarvan jij de moeilijke woorden kende en die ik nu even kwijt ben.
Driedubbele oi!quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef sigme het volgende:
Tsja. [POL-SC 1198] Echt Ziek, Braaf, Allah, God, whatever!
Wel jammer dat het minst succesvolle topic wordt voorgetrokkenquote:
Omdat jij een Fransman in je bibs hebt?quote:Op maandag 9 april 2007 22:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij erg moet huilen.
Geen idee, en het staat niet op mijn laptopquote:[..]
De Mis, bedoel je?
Mijn taak zit er weer op voor vandaag. Ik ga eens maffen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel jammer dat het minst succesvolle topic wordt voorgetrokken.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel jammer dat het minst succesvolle topic wordt voorgetrokken.
Nu al een onovertroffen mod! Wat een natuurtalent!quote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding] RRRRrrrrrrrrregels zijn rrrrrrrrrrrregels en rrrrrrrrrrrrug rrrrrrrrrrrecht.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn taak zit er weer op voor vandaag. Ik ga eens maffen.![]()
![]()
![]()
Truste sletjes.quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding] RRRRrrrrrrrrregels zijn rrrrrrrrrrrregels en rrrrrrrrrrrrug rrrrrrrrrrrecht.
Ik ben door mijn bier heen, heb nog wel een leuke roséquote:
Nee, het was een verhaspeld Blackaddercitaat.quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat jij een Fransman in je bibs hebt?
Dan is het Passacaglia en Fuga, con moto aperto, ma non troppo, quasi una fantasia hereditabile per lo cui valor la palma e 'l vantoebbe di me la mia nimica invitta, se desti morte al cor, da vita al canto.quote:Geen idee, en het staat niet op mijn laptop.
Op z'n tijd is er niks mis met roséquote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben door mijn bier heen, heb nog wel een leuke rosé
Ja meneer. Passacaglia en Fugaquote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef Apropos het volgende:
Dan is het Passacaglia en Fuga, con moto aperto, ma non troppo, quasi una fantasia hereditabile per lo cui valor la palma e 'l vantoebbe di me la mia nimica invitta, se desti morte al cor, da vita al canto.
Dat dan is de meest verkapte verwijzing naar Blackadder sinds de laatste keer dat Charlie Chaplin grappig was.quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, het was een verhaspeld Blackaddercitaat.
Ik heb slechts een woord gewijzigd.quote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat dan is de meest verkapte verwijzing naar Blackadder sinds de laatste keer dat Charlie Chaplin grappig was.
Ja meneer bakker?quote:
Met het oog op Kaffer's hersenspinsels houd ik de mogelijkheid open dat iemand werkelijk zo dom kan zijn om dit te menen, maar ik denk dat dit toch het doorslaande bewijs is dat hij z'n tijd hier met geintjes verdrijft.quote:Op maandag 9 april 2007 23:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Precies dat dacht ik al ... ze hebben als de wiedeweerga studieboeken aangepast en BINAS bijgewerkt om nieuwe studenten de waan de te geven dat het echt kan. Om maar geen vragen te kunnen verwachten. jy bent natuurlijk ook van overtuigd dat WTC7 een natuurlijk instorting is.
Proza zoals alleen FOK die kan voortbrengen.
Neurie het eens.quote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef sigme het volgende:
Passacaglia and fugue in C-min, maar dat zegt zeker niks.
http://www.youtube.com/watch?v=TDXJk4omjn0quote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef sigme het volgende:
'truste!
het wordt verwacht dat de opwarming vd aarde extra wateroverlast voor Nederland gaat brengen, het extra geld dat gereserveerd moet worden om die extra wateroverlast tegen te gaan moet dan toch ergens vandaan komenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:42 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Mooi om te zien weer, net bij Pauw&Witteman, zo'n ministertje dat werkelijk schijnt te geloven dat ze orkanen en overstromingen gaat voorkomen door ijskasten en plasma-tv's 'ns flink te gaan belasten.
En als die opwarming uiteindelijk wel meevalt krijgen we dat geld weer terug begrijp ik?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:52 schreef zakjapannertje het volgende:
het wordt verwacht dat de opwarming vd aarde extra wateroverlast voor Nederland gaat brengen, het extra geld dat gereserveerd moet worden om die extra wateroverlast tegen te gaan moet dan toch ergens vandaan komen
je krijgt goedkopere verzekeringspremies iig, omdat de kans op overstroming verminderd is, verder is het veiligheidsgevoel vergrootquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:57 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
En als die opwarming uiteindelijk wel meevalt krijgen we dat geld weer terug begrijp ik?
wat een verrassing, de belastingen worden verhoogd om klimaatverandering tegen te gaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:42 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Mooi om te zien weer, net bij Pauw&Witteman, zo'n ministertje dat werkelijk schijnt te geloven dat ze orkanen en overstromingen gaat voorkomen door ijskasten en plasma-tv's 'ns flink te gaan belasten.
...ma non troppo...quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef Apropos het volgende:
Dan is het Passacaglia en Fuga, con moto aperto, ma non troppo, quasi una fantasia hereditabile per lo cui valor la palma e 'l vantoebbe di me la mia nimica invitta, se desti morte al cor, da vita al canto.
Ik ook. Of TS dan zelf even de Irak- en Afghanistanmissies wil betalen. Of de beveiliging van Wilders.quote:Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef Apropos het volgende:
Willen alle linkse rackers ff hun beurs trekken ??
Ik had hier heel gevat op willen antwoorden.
Natuurlijk wel!quote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef sigme het volgende:
'truste!
He LXIVquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Hoe is het? Fijne Paasdagen gehad?
Er was een stukje paasstol, en 's avonds een mis. Dat was het dan, het moet niet veel gekker worden!quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:56 schreef sigme het volgende:
[..]
He LXIV! Hoe is het daar? Weinig paas'lijks zeker?
Hier vreselijk druk, voortdurend verbouwen. Vandaag weer; dan morgen & overmorgen domme cursus, dan weer een lang weekend verbouwen. Dan hópelijk een paar daagjes rustig kantoor, kan ik de achterstallige correspondentie wat bijwerken
.
Dat is de achterstallige correspondentiequote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef LXIV het volgende:
Ik zou trouwens nog een PM van je krijgen!![]()
volkskrantquote:Turkije blokkeert expositie over volkerenmoord
ANP/RTR
NEW YORK - De opening van een tentoonstelling over volkerenmoord bij de Verenigde Naties in New York is voor onbepaalde tijd uitgesteld als gevolg van bezwaren van Turkije over de bijgevoegde tekst. Die verwijst naar de volkerenmoord op Armeniërs in 1915 en daaropvolgdende jaren in het Ottomaanse Rijk. Turkije ontkent dat er juridisch van een volkerenmoord sprake was.
VN-chef Ban Ki-moon zou de expositie maandag openen maar dat is afgelast. De expositie is opgezet naar aanleiding van de volkerenmoord op Tutsi's in april 1994 in het Midden-Afrikaanse Rwanda. De organisatie van de tentoonstelling, de Aegis-Trust, zette in teksten uiteen dat de juridische term ‘genocide’ (volkerenmoord) een uitvinding is geweest van de Poolse jurist Raphael Lemkin.
Die was diep onder de indruk geraakt van de massamoorden op Armeniërs in het toenmalige Ottomaanse Rijk vanaf 1915 en de massamoorden op Assyrische christenen in Noord-Irak vanaf 1933. De tekst stelt dat er in 1915 in Turkije zeker een miljoen Armeniërs werden vermoord in Turkije en het onderwerp van de tentoonstelling duidt erop dat dit volkerenmoord moet zijn geweest.
Turkije ontkent niet dat er erg veel Armeniërs om het leven zijn gebracht, maar dat dit systematisch of vooraf door de autoriteiten gepland zou zijn gebeurd. Er was volgens Ankara juridisch geen sprake van een volkerenmoord op de Armeniërs. De Turkse regering verdedigt dit standpunt fel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |