Dat betekent dat hij erg moet huilen.quote:
De Mis, bedoel je?quote:Overigens wel vanochtend de paasochtend opgeluisterd met orgel-Bach met zo'n compositie waarvan jij de moeilijke woorden kende en die ik nu even kwijt ben.
Driedubbele oi!quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef sigme het volgende:
Tsja. [POL-SC 1198] Echt Ziek, Braaf, Allah, God, whatever!
Wel jammer dat het minst succesvolle topic wordt voorgetrokkenquote:
Omdat jij een Fransman in je bibs hebt?quote:Op maandag 9 april 2007 22:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij erg moet huilen.
Geen idee, en het staat niet op mijn laptopquote:[..]
De Mis, bedoel je?
Mijn taak zit er weer op voor vandaag. Ik ga eens maffen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel jammer dat het minst succesvolle topic wordt voorgetrokken.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel jammer dat het minst succesvolle topic wordt voorgetrokken.
Nu al een onovertroffen mod! Wat een natuurtalent!quote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding] RRRRrrrrrrrrregels zijn rrrrrrrrrrrregels en rrrrrrrrrrrrug rrrrrrrrrrrecht.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn taak zit er weer op voor vandaag. Ik ga eens maffen.![]()
![]()
![]()
Truste sletjes.quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding] RRRRrrrrrrrrregels zijn rrrrrrrrrrrregels en rrrrrrrrrrrrug rrrrrrrrrrrecht.
Ik ben door mijn bier heen, heb nog wel een leuke roséquote:
Nee, het was een verhaspeld Blackaddercitaat.quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat jij een Fransman in je bibs hebt?
Dan is het Passacaglia en Fuga, con moto aperto, ma non troppo, quasi una fantasia hereditabile per lo cui valor la palma e 'l vantoebbe di me la mia nimica invitta, se desti morte al cor, da vita al canto.quote:Geen idee, en het staat niet op mijn laptop.
Op z'n tijd is er niks mis met roséquote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben door mijn bier heen, heb nog wel een leuke rosé
Ja meneer. Passacaglia en Fugaquote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef Apropos het volgende:
Dan is het Passacaglia en Fuga, con moto aperto, ma non troppo, quasi una fantasia hereditabile per lo cui valor la palma e 'l vantoebbe di me la mia nimica invitta, se desti morte al cor, da vita al canto.
Dat dan is de meest verkapte verwijzing naar Blackadder sinds de laatste keer dat Charlie Chaplin grappig was.quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, het was een verhaspeld Blackaddercitaat.
Ik heb slechts een woord gewijzigd.quote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat dan is de meest verkapte verwijzing naar Blackadder sinds de laatste keer dat Charlie Chaplin grappig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |