Ik zie hem het zo doen..quote:
Goed nieuws, al vind ik hem soms een beetje laksquote:Op maandag 9 april 2007 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Martens verlengt tot 2012
Het liep weer lekker soepelquote:Op maandag 9 april 2007 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
nu wel reclame
Zo praat ze als het rode lampje uit isquote:Op maandag 9 april 2007 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Stomme Babs. "Ik lul maar door." Zo praat een dame niet.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo praat ze als het rode lampje uit is
quote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat was dit een leuk programma destijds met Wilfred Genee. Ruud ter Weijden en Hugo Camps.
Hij zei: "Ja, die heb ik opgehangen."quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef superhaagie het volgende:
droog kloot die willem
''ja ik heb ze niet opgehangen''
Welk soort mensen moeten ze de toegang weigeren? De mensen die zulke spandoeken meebrengen?quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef superhaagie het volgende:
droog kloot die willem
Maar wel mooi hehe
En dat soort mensen zouden ze gewoon toegang moeten weigeren, dat zijn geen supporters..
Mja helaas kan je adt nooit 100% dichten.
Mensen die een spanddoek ophangen moeten weigeren? Ze kunnen ook geweld gaan gebruiken hoor, dan is het ook weer niet goed...quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef superhaagie het volgende:
droog kloot die willem
Maar wel mooi hehe
En dat soort mensen zouden ze gewoon toegang moeten weigeren, dat zijn geen supporters..
Mja helaas kan je adt nooit 100% dichten.
Ik doelde meer op de relschoppersquote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welk soort mensen moeten ze de toegang weigeren? De mensen die zulke spandoeken meebrengen?
Zoveel schokkend staat er toch niet op over het algemeen?
Ik ben van de generatie dat we vlaggenstokken het stadion in mochten nemen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mensen die een spanddoek ophangen moeten weigeren? Ze kunnen ook geweld gaan gebruiken hoor, dan is het ook weer niet goed...
quote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Ja Barbara was de stelling geweest Ajax wordt kampioen was je het blaadje niet kwijtgeraakt
Mag het ook een keer?quote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Studio Feyenoord
surequote:Op maandag 9 april 2007 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Volgende week Peter Bosz te gast
De volgende keer dat het studio Feyenoord is, graag over hoe Feyenoord die miljoenen van die Engelse investeerders gaat bestedenquote:
Jorien afbetalenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De volgende keer dat het studio Feyenoord is, graag over hoe Feyenoord die miljoenen van die Engelse investeerders gaat besteden
En ben jij een Jood.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Barbara lijkt me toch geen moeder. Het zou je moeder maar zijn, dan is Frits je opa.....![]()
de groep die er stond heeft tenminste hart voor de clubquote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de relschoppers
Sorry.. was niet echt duidelijk hehe
Heb het niet gezien gisteren, wat lieten ze zien?quote:Op maandag 9 april 2007 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk daar liep pyth
de groep van psv die op het veld liepquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb het niet gezien gisteren, wat lieten ze zien?
Ik had geen zonnenbril opquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de groep van psv die op het veld liepzonnebrilletjes op
nahquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef Houniet het volgende:
volgens mij vind Marcel iedereen een milf ofniet
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:05 schreef Zorro het volgende:
Willem, vind je van Gaal ook goed als bondscoach voor het Nederlands elftal?
Ja hoor, waarom niet? Is de vorige keer toch ook goed gegaan?
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |