Hij zei: "Ja, die heb ik opgehangen."quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef superhaagie het volgende:
droog kloot die willem
''ja ik heb ze niet opgehangen''
Welk soort mensen moeten ze de toegang weigeren? De mensen die zulke spandoeken meebrengen?quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef superhaagie het volgende:
droog kloot die willem
Maar wel mooi hehe
En dat soort mensen zouden ze gewoon toegang moeten weigeren, dat zijn geen supporters..
Mja helaas kan je adt nooit 100% dichten.
Mensen die een spanddoek ophangen moeten weigeren? Ze kunnen ook geweld gaan gebruiken hoor, dan is het ook weer niet goed...quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef superhaagie het volgende:
droog kloot die willem
Maar wel mooi hehe
En dat soort mensen zouden ze gewoon toegang moeten weigeren, dat zijn geen supporters..
Mja helaas kan je adt nooit 100% dichten.
Ik doelde meer op de relschoppersquote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welk soort mensen moeten ze de toegang weigeren? De mensen die zulke spandoeken meebrengen?
Zoveel schokkend staat er toch niet op over het algemeen?
Ik ben van de generatie dat we vlaggenstokken het stadion in mochten nemen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mensen die een spanddoek ophangen moeten weigeren? Ze kunnen ook geweld gaan gebruiken hoor, dan is het ook weer niet goed...
quote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Ja Barbara was de stelling geweest Ajax wordt kampioen was je het blaadje niet kwijtgeraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |