Mag het ook een keer?quote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Studio Feyenoord
surequote:Op maandag 9 april 2007 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Volgende week Peter Bosz te gast
De volgende keer dat het studio Feyenoord is, graag over hoe Feyenoord die miljoenen van die Engelse investeerders gaat bestedenquote:
Jorien afbetalenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De volgende keer dat het studio Feyenoord is, graag over hoe Feyenoord die miljoenen van die Engelse investeerders gaat besteden
En ben jij een Jood.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Barbara lijkt me toch geen moeder. Het zou je moeder maar zijn, dan is Frits je opa.....![]()
de groep die er stond heeft tenminste hart voor de clubquote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de relschoppers
Sorry.. was niet echt duidelijk hehe
Heb het niet gezien gisteren, wat lieten ze zien?quote:Op maandag 9 april 2007 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk daar liep pyth
de groep van psv die op het veld liepquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb het niet gezien gisteren, wat lieten ze zien?
Ik had geen zonnenbril opquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de groep van psv die op het veld liepzonnebrilletjes op
nahquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef Houniet het volgende:
volgens mij vind Marcel iedereen een milf ofniet
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:05 schreef Zorro het volgende:
Willem, vind je van Gaal ook goed als bondscoach voor het Nederlands elftal?
Ja hoor, waarom niet? Is de vorige keer toch ook goed gegaan?
![]()
![]()
![]()
Zolang ze het maar ondertitelenquote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef tong80 het volgende:
Wel ja nodig een scheidsrechter uit als de competitie zo spannend is.
quote:De Kwestie
Elke week behandelen wij in Voetbal Insite (RTL 7) 'De Kwestie'. Vandaag luidt de Kwestie wederom: "Erwin Koeman valt niets te verwijten". Laat ons weten of jij het ermee eens bent!
Sms ‘eens’ of ‘oneens’naar 3040.
Je bent niet bepaald één van de weinigen.quote:Op maandag 16 april 2007 22:34 schreef BonJovi het volgende:
Snor irriteerd mij
Hij heeft zelf nooit iets bereikt maar altijd onrust stokenquote:Op maandag 16 april 2007 22:36 schreef gday het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald één van de weinigen.
Zeg spelen voor Go Ahead Eagles is niet 'nooit iets bereikt hebben'quote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hij heeft zelf nooit iets bereikt maar altijd onrust stoken![]()
Haha ja, die was wel lollig.quote:
Owjaquote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zeg spelen voor Go Ahead Eagles is niet 'nooit iets bereikt hebben'
Mjah dat geldt ook voor Hugo Borst, Co Adriaanse, Louis van Gaal, Otmar Hitzfeld, José Mourinho enzovoort enzovoort.quote:Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Owjaheeft ook veel interlands gehad en heeft lekker bij Barca gevoetbald
Ja Hugo Borsti s ook een sukkel maar van gaal en adriaanse hebben tenminste nog ietts bereikt toen ze trainer warenquote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mjah dat geldt ook voor Hugo Borst, Co Adriaanse, Louis van Gaal, Otmar Hitzfeld, José Mourinho enzovoort enzovoort.
En toch blijf je kijken naar die bromsnorquote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja Hugo Borsti s ook een sukkel maar van gaal en adriaanse hebben tenminste nog ietts bereikt toen ze trainer waren
Ik kijk niet voor hem hoorquote:Op maandag 16 april 2007 22:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En toch blijf je kijken naar die bromsnor
duurt niet lang meer denk ik. maar eerst moet die peter bosz movenquote:Op maandag 16 april 2007 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Willem, Kom je weer naar huis ?
weerquote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
OMG die lach
Plaatsvervangende schaamte hier hoor, godver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |