Zolang ze het maar ondertitelenquote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef tong80 het volgende:
Wel ja nodig een scheidsrechter uit als de competitie zo spannend is.
quote:De Kwestie
Elke week behandelen wij in Voetbal Insite (RTL 7) 'De Kwestie'. Vandaag luidt de Kwestie wederom: "Erwin Koeman valt niets te verwijten". Laat ons weten of jij het ermee eens bent!
Sms ‘eens’ of ‘oneens’naar 3040.
Je bent niet bepaald één van de weinigen.quote:Op maandag 16 april 2007 22:34 schreef BonJovi het volgende:
Snor irriteerd mij
Hij heeft zelf nooit iets bereikt maar altijd onrust stokenquote:Op maandag 16 april 2007 22:36 schreef gday het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald één van de weinigen.
Zeg spelen voor Go Ahead Eagles is niet 'nooit iets bereikt hebben'quote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hij heeft zelf nooit iets bereikt maar altijd onrust stoken![]()
Haha ja, die was wel lollig.quote:
Owjaquote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zeg spelen voor Go Ahead Eagles is niet 'nooit iets bereikt hebben'
Mjah dat geldt ook voor Hugo Borst, Co Adriaanse, Louis van Gaal, Otmar Hitzfeld, José Mourinho enzovoort enzovoort.quote:Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Owjaheeft ook veel interlands gehad en heeft lekker bij Barca gevoetbald
Ja Hugo Borsti s ook een sukkel maar van gaal en adriaanse hebben tenminste nog ietts bereikt toen ze trainer warenquote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mjah dat geldt ook voor Hugo Borst, Co Adriaanse, Louis van Gaal, Otmar Hitzfeld, José Mourinho enzovoort enzovoort.
En toch blijf je kijken naar die bromsnorquote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja Hugo Borsti s ook een sukkel maar van gaal en adriaanse hebben tenminste nog ietts bereikt toen ze trainer waren
Ik kijk niet voor hem hoorquote:Op maandag 16 april 2007 22:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En toch blijf je kijken naar die bromsnor
duurt niet lang meer denk ik. maar eerst moet die peter bosz movenquote:Op maandag 16 april 2007 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Willem, Kom je weer naar huis ?
weerquote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
OMG die lach
Plaatsvervangende schaamte hier hoor, godver
xtcquote:
bij Feyenoordquote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef mcyodogg het volgende:
Willem zou nog wel 2 jaar willen trainen
Maar ja, hij is niet echt populair bij de mensen die trainers aannemen bij Feyenoord, he.quote:
Daarom moeten zij ook meteen weg, hopelijk word zondag het maasgebouw bestormdquote:Op maandag 16 april 2007 23:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar ja, hij is niet echt populair bij de mensen die trainers aannemen bij Feyenoord, he.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Dit was echt een aflevering voor Bar-fans
quote:
Wat heb je gemist?quote:
Mijn vriendin was ook al aan het klagen over de combinatie kleren die Johan aanhad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Of aan Johan's blousje.
De Beach Boys zijn er groot mee gewordenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:41 schreef DrDentz het volgende:
[afbeelding]
Dit kan toch wel een hele opwindende uitzending teweegbrengen
Heel de uitzending.Ging even op de bank liggen en werd om 12 uur wakkerquote:
Van Hanegem zeikt te vaak, af en toe zo'n opmerking van hem is wel is leuk, maar als je het de hele tijd doet is het niet grappig meer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:57 schreef TubewayDigital het volgende:
Die van hanegem is net niet grappig genoeg. Komt er ook nog eens zo'n appelflap als Luinge bij en dan heb je gewoon een matig programma. Derksen kan de kar alleen niet trekken.
quote:
Derksen is wat mij betreft juist degene die het niveau omlaag haalt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:57 schreef TubewayDigital het volgende:
Die van hanegem is net niet grappig genoeg. Komt er ook nog eens zo'n appelflap als Luinge bij en dan heb je gewoon een matig programma. Derksen kan de kar alleen niet trekken.
Haha ja idd, ik wist ook niet dat ze moeder was?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Welke dwaas heeft de TT bedacht?? Die moet naar Specsavers
dat vind Marcel, maar die vind bijna elk wijf een milfquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Welke dwaas heeft de TT bedacht?? Die moet naar Specsavers
't is wel altijd hetzelfde met Johan. Wel een lekkere constante factorquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef gday het volgende:
[..]
Derksen is wat mij betreft juist degene die het niveau omlaag haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |