Mag het ook een keer?quote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Studio Feyenoord
surequote:Op maandag 9 april 2007 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Volgende week Peter Bosz te gast
De volgende keer dat het studio Feyenoord is, graag over hoe Feyenoord die miljoenen van die Engelse investeerders gaat bestedenquote:
Jorien afbetalenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De volgende keer dat het studio Feyenoord is, graag over hoe Feyenoord die miljoenen van die Engelse investeerders gaat besteden
En ben jij een Jood.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Barbara lijkt me toch geen moeder. Het zou je moeder maar zijn, dan is Frits je opa.....![]()
de groep die er stond heeft tenminste hart voor de clubquote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de relschoppers
Sorry.. was niet echt duidelijk hehe
Heb het niet gezien gisteren, wat lieten ze zien?quote:Op maandag 9 april 2007 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk daar liep pyth
de groep van psv die op het veld liepquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb het niet gezien gisteren, wat lieten ze zien?
Ik had geen zonnenbril opquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de groep van psv die op het veld liepzonnebrilletjes op
nahquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef Houniet het volgende:
volgens mij vind Marcel iedereen een milf ofniet
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:05 schreef Zorro het volgende:
Willem, vind je van Gaal ook goed als bondscoach voor het Nederlands elftal?
Ja hoor, waarom niet? Is de vorige keer toch ook goed gegaan?
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |