kun je niet gewoon mooie overhemden scoren bij de hema dan ofzo?quote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef Patrick87 het volgende:
1 pak lijkt me toch genoeg?
Ok, meerdere overhemden lijkt me idd wel handig. Maar dan red ik dat budget van 250e zeker al helemaal niet meer? Ook niet bij de WE
Vind ik wel een behoorlijke prijs. Als ik er dan 2 zou nemen hou ik nog maar 175e over voor het pak. Is dat nog wel mogelijk?quote:Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef hisdudeness het volgende:
ik heb eigenlijk nooit naar overhemden van de hema gekeken. en ik weet niet of ze bij de Hema je boordmaat op meten.
bij de WE zijn de meeste overhemden rond de 35 euro, dat lijkt mij ook goed te doen.
nee bij de hema doen ze dat niet.. je moet gewoon zelf kiezen, ze hebben daar vast ook niet zoveel verstand van..quote:Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef hisdudeness het volgende:
ik heb eigenlijk nooit naar overhemden van de hema gekeken. en ik weet niet of ze bij de Hema je boordmaat op meten.
bij de WE zijn de meeste overhemden rond de 35 euro, dat lijkt mij ook goed te doen.
Ik heb geen flauw idee haha.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:27 schreef DennisMoore het volgende:
En heb je een standaard confectie-maat?.
Dit bedoel ik dus. De gemiddelde gebruiker hier meent het o zo goed te weten en roept met de rest van de kudde mee dat het troep is. Geen eigen ervaringen whatsoever, maar gewoon meeroepen dat het slechte kwaliteit is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:22 schreef Lexie het volgende:
HEMA overhemden hebben een uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. In een test in het modenummer van de Elsevier werden ze geschat op zo'n 45 euro, terwijl ze maar een eurootje of 15 kosten. Het is natuurlijk geen tophemd, maar voor je stage zeker goed genoeg,
Helemaal mee eens!!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:26 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. De gemiddelde gebruiker hier meent het o zo goed te weten en roept met de rest van de kudde mee dat het troep is. Geen eigen ervaringen whatsoever, maar gewoon meeroepen dat het slechte kwaliteit is.
Terwijl het in praktijk gewoon goed spul is.
TS: gewoon het goedkoopste uithalen en dan zelf ervaring opdoen met dat soort spullen. Je komt er vanzelf achter hoe/waar/waarom je pak slijt of niet goed zit, je zult vast vaker een pak nodig hebben en je stage is er juist voor om ervaring op te doen..
Tussen een hoop interessante opmerkingen vind ik dit wel de leukste..quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:20 schreef Campinggasstel het volgende:
Al dat gezeik over kwaliteit is bullshit. Misschien voor lui die aan de top bij Shell zitten interessant om over te filosoferen tijdens de pauzes, maar voor de normale lui is het te verwaarlozen. Gewoon bij alle winkels eens binnenlopen en de goedkoopste nemen.
Hangt ervanaf waar je werkt. Banken zijn wat formeler, daar zou ik geen combi's maken. (En ook niet zonder stropdas verschijnen...)quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef horney_dorney het volgende:
dat laatste zou ik dus niet doen. Ik heb echt nog nooit een extra broek gekocht of besteld bij een pak want zo hard slijt het echt niet.
Koop dan liever een losse broek in een andere kleur welke te combineren is met het jasje. Bijv. een grijze/beige broek is prima te combineren met een navy jasje. Hangt wel een beetje af hoe je verwacht wordt te verschijnen.
Met een zwart pak naar je werkquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef Jett het volgende:
Je hebt geen pak?![]()
Heb je nooit een gala gehad ofzo.
Oja 250,- max ;')
Tijdens een gala hoor je dus geen pak te dragenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef Jett het volgende:
Je hebt geen pak?![]()
Heb je nooit een gala gehad ofzo.
Oja 250,- max ;')
Op een school gala maakt dat geen ruk uit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:44 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Tijdens een gala hoor je dus geen pak te dragen
Dat casual friday daar heb ik zo'n pesthekel aan, moet je er dan opeens niet meer netjes en representatief uitzien?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef Rapaille het volgende:
Als het bij de rabobank is hoeft het geen goed pak te zijn, nog nooit zoveel slechte pakken bij elkaar gezien (nouja... behalve bij ambtenaren-stations zoals in den haag).
Ga inderdaad voor minimaal 3 pakken, ik zou nog iets meer shirts nemen voor de afwisseling (2x wit, 2x lichtblauw, 2x iets met blauw/wit is de basis). Gelijk een zooi dassen erbij en hopen op Casual Friday
De maatpakken van Suit supply zijn wat prijs/kwaliteit verhouding betreft erg goed hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef JamesGarner het volgende:
Zoals al gezegd; met dat budget ga je niet ver komen.
Trek wat geld uit voor één echt goed pak en haal verder wat prul van de H&M of de C&A.
Suit Supply is qua prijzen een afrader.
loop je ook maanden lang 5 dagen per week in dezelfde spijkerbroek rond......?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef Patrick87 het volgende:
3 pakken? Waarom in hemelsnaam? Ik kan toch gewoon een mooi pak kopen bij WE of iets dergelijk en dan kan ik als die naar de stomerij moet mooi weer even het C&A ding aan. Koop ik er een paar overhemden bij voor de variatie en klaar?
Of mis ik nu iets. Volgensmij is drie een beetje overdreven?
Ik zie er zelf altijd netjes en representatief uit. Shirt en nette broek ziet er net genoeg uit als je geen contact hebt met klanten. Ik zie liever persoonlijk iemand liever iemand in een goed shirt. Ik denk wel dat ik een uitzondering ben, ben ook meer een liefhebber.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat casual friday daar heb ik zo'n pesthekel aan, moet je er dan opeens niet meer netjes en representatief uitzien?
Nee, dat lijkt me niet prima, maar doe waar je je tov bij voeltquote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Patrick87 het volgende:
Misschien maak ik nu een domme opmerking, maar een pak was je toch ook niet zomaar? Als je dan meerdere pakken hebt dan wissel je ze om de paar dagen af ofzo?
Als ik er 2 heb, 1 vd C&A en 1 vd WE dan is het toch prima lijkt me?
Mijn ervaring leert dat het beter is om er drie te hebben. Meestal is er een bij de stomerij, een aan en een op reserve in de kast. (Ik knoei vaakquote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Patrick87 het volgende:
Misschien maak ik nu een domme opmerking, maar een pak was je toch ook niet zomaar? Als je dan meerdere pakken hebt dan wissel je ze om de paar dagen af ofzo?
Als ik er 2 heb, 1 vd C&A en 1 vd WE dan is het toch prima lijkt me?
Pantalon -> 2 weken. iedere week dat ding naar de stomerij brengen is een dure grap. Colbert kan langer. Reken er verder op dat de meeste stomerijen er 3-4 dagen over doen. Ik betaal 6,25 eur per pantalon.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:38 schreef Patrick87 het volgende:
Ik kan me eerst wel een maandje redden in mn huidige pak? Of is dat al te lang?
Na hoeveel dagen dragen moet zo'n ding eigenlijk ongeveer naar de stomerij?
Dit is absoluut niet waar. Hangt namelijk heel erg af van de afdeling (en deels welke bank). Op sommige afdelingen heerst totaal geen pakkencultuur.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Artbij het volgende:
Rabobank (alle banken) is altijd volledig in pak.
Ik weet niet of ik je nu helemaal begrijp. Maar als je bedoelt dat je kleuren wilt gaan combinerenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Patrick87 het volgende:
Kan ik niet gewoon naar de winkel en 1 jasje kopen en 2 broeken, of is dat heel raar? Dan heb ik totaal 2 jasjes, drie broeken en wat overhemden en stropdassen, klaar toch?
Daar had je toch ook een SuitSupply maatpak voor?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
Suit Supply heeft vooral pakken van rond de 350 euro. Personeel hier in Groningen is vrij matig.
Ik ben nooit bij Suit Supply in Groningen geweest. Misschien zijn daar de pakken inderdaad rond de 350 euro. Waar ik kom (Amsterdam, Schiphol en langs de A4) zijn de meeste pakken tussen de 200 en 300 euro. Persoonlijk vind ik de Napoli mooi en die kost 300 euro. Met een ABN YP-pas krijg je 10% korting en kom je dus op 270 euro uit voor een mooi pak. Duurder hoeft het niet te zijn (tenzij je aanpassingen nodig hebt om het pak beter passend te maken).quote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
Suit Supply heeft vooral pakken van rond de 350 euro. Personeel hier in Groningen is vrij matig.
Dutch constructionquote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Patrick87 het volgende:
Kan ik niet gewoon naar de winkel en 1 jasje kopen en 2 broeken, of is dat heel raar?
Als ik op die site kijk moet het net ongeveer lukken voor die prijs, zeker met maar 1 jasje ipv 2.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef perfectdreft het volgende:
Ze hebeen uiteraard ook gewoon een site waar wat prijzen op staan....
Bij SS kun je gewoon een losse broek krijgen bij je jasje.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Patrick87 het volgende:
Ik ben erachter mensen. Altijd in het pak, stropdas verplicht, driedeling hoeft niet. Jasje zal ik niet zo vaak aan hoeven te hebben.
Kan ik niet gewoon naar de winkel en 1 jasje kopen en 2 broeken, of is dat heel raar? Dan heb ik totaal 2 jasjes, drie broeken en wat overhemden en stropdassen, klaar toch?
Een paar punten:quote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef Patrick87 het volgende:
[..]
Als ik op die site kijk moet het net ongeveer lukken voor die prijs, zeker met maar 1 jasje ipv 2.
Ik heb een overhemd van de Suit Supply en na een paar keer wassen zitten er kreukjes en vouwtjes aan de naden die niet weg te strijken zijn. Het kan aan mijn strijkkunsten liggen (alhoewel andere overhemden prima lukken) , ik had iig iets meer verwacht van de kwaliteit van overhemden van de SS..quote:Op donderdag 12 april 2007 13:41 schreef DennisMoore het volgende:
Zei iemand in dit topic niet dat je voor overhemden niet bij SS moet zijn, maar beter naar de Hema?.
Ik zou WE doen. maarja ga gewoon kijken.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef Patrick87 het volgende:
Welke plaats zou dan aan te raden zijn qua overhemden?
Ik denk trouwens dat ik er dan nog wel 1 koop bij SS, omdat ik de maat even moeten weten, die weet ik namelijk niet![]()
Das wel prijzig, ik hoop dat ik het met iets minder ga redden.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb een pak bij suit supply gekocht, inclusief 2 overhemden was het rond de 500 ¤. Hij werd wel op maat gemaakt nog op de middag dat ik hem en hij zit als gegoten.
misschien: harvie.nlquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:17 schreef Patrick87 het volgende:
Heb nog een laatste vraagje, iemand nog aanbiedingen gezien in omgeving groningen?
Voor dat geld kun je veel beter naar de overkant, Styl en Rinket (?)quote:Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef Patrick87 het volgende:
Ok, ik ben eruit, ik ga morgen over overmorgen even langs bij SuitSupply en laat me goed adviseren. Met 400-450 euro moet ik een heel eind komen.
Heb nog wel een belangrijke vraag. Redt ik het wel met 1 jasje, 12 weken lang? Ik werk namelijk 5 dagen in de week. Misschien af en toe in de douche hangen om te stomen? Ben namelijk bang dat ik voor 450 euro geen 2 pakken + overhemd bij suitsupply haal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |